100 de lucruri care sar, care musca si/sau fug, care pacalesc si pe care vreau eu sa le scriu

Era vara, stateam cu picioarele pe un perete colorat si numaram. Almanahe ocupase tot computerul, tanjeam dupa un emoticon, dupa un buzz, dupa o felie de paine cu salata de vinete, dar cine sa coboare, dar cine sa urce? Acolo niciodata nu merge liftul, singura legatura cu lumea e fereastra de ym. Numara, numara, Ummo, numara, numma ra(i), nu mara(i), nummai vreau. Cele ce fug, cele ce sar, cele ce pacalesc, hai pana la 100, scrie, tu, hahaha, hihihi, cand am ajuns la moneda Botswanei si am divizat-o, a picat netul. S-a dus pe apa Sambetei lista noastra. Din memorie, hai, la unu era mustarul, la doi tandara, la 100 erau tebele. Atunci a sunat telefonul, am iesit, am fumat, am tremurat, am cumparat salata de vinete, am citit, mi-am facut vant cu rebusul. Noaptea am numarat iarasi: la 3 era mesterul Manole, la 4 misterul, la 5 Mister Big. Cand am plecat de tot, am numarat baltile, cine sare in ele? Cine le pacaleste, cine le scrie?

De la 55 la 67, ce ne-am mai consumat.

(Sare) parleazul,

(Sare) cu prajina,

(Sare) din blog in blog,

(Fuge) ochiul,

(Fuge) inspiratia,

(Fuge) … -ul

(Pacaleste) plansul,

(Pacaleste) iii-urile,

(Pacaleste) noaptea,

Pacaleste = Potoleste?

(Musca) norii,

(Musca) taina,

(Musca) barbatul,

(Vreau eu) vara,

(Vreau eu) Sangria,

(Vreau eu) Mexicul.

Trisez? Si ce? S-au facut deja 15, imi iau inapoi Mexicul, vara o pun in draft si de acolo incep alta lista: 100 care ard, care ard, care ard…

7 responses to “100 de lucruri care sar, care musca si/sau fug, care pacalesc si pe care vreau eu sa le scriu

  1. 🙂
    eu vreau viata!

  2. Cap de lista. Motivatia tuturor cohortelor de gesturi si stari.🙂

  3. vezi ca vine vara!!!!!…tre’ sa mergem in Vama sa rasFoim niste almanahe=))

  4. aaaaaaaa….si bravo!!!!!!!te-ai descurcat….multumim atat pt. rezolvarea sarcinii grele pe care ai avut-o spre a o indeplini, precum si pentru introducere.:)

  5. I’m a good girl, you know.😀

  6. Sangria, o palarie si mult soare🙂
    Mexicul unde vrei tu sa fie
    La mine azi e un hotel din Viena!
    Ma duc sa ascult ceva viori }}{{

  7. Bine ti-o fi AZI. Eu ma duc sa ascult niste plicticosenii, tobe, nu viori.

Lasă un răspuns

