plec la fara cinci

Am furat de la April leapsa cu 200 de facute, am bifat 94, e ceva. Chiar e?

*

Cred ca am ajuns in Broken Promise-Land. Oare cum se numesc creaturile care traiesc aici?

*

Cand ma simt vinovata, indiferent daca fata de mine sau fata de altcineva, imi vine sa ma las de fumat.

*

Cea mai frumoasa cautare cu care s-a ajuns pe blogul meu vechi: persoanele din scorbura copacului care au redevenit copii – poveste

*

Si ceva ce ar putea fi mesaj de intampinare aici. Retroactiv:

Ea lua atunci o foaie si o puse pe fotoliu

Si in minte i se-aprinse gandul de-a-ncropi ceva.

Pumn pe foaie, mangaiere, izbucnire de orgoliu,

Relatarea ce se tese, story-ul ce va urma

Sa nu crezi ca e scorneala

Stoarsa de vacanta goala.

Blogul e trait de ea.

13 responses to “plec la fara cinci

  1. Care sunt cele doua sute de facut? nu stiam
    ca avem facutul facatuitor
    cu numere:)))

    daca nu te-ai lasat de fumat, e clar ca te iubesti
    ft mult si nu te invinuiesti cu prea mare trajere de inima..:)

    asa da-sa fii cautat dupa titluri poetice! pe mine m-am gasit pur si simplu: ratonul-iscoditor! stiam eu de ce iubesc acest nume; uite-l si sintagma si brand:)))
    Blogul, deci, o stoarcere jucausa
    de strai de tot felul..aha..

    Sarutam mainile ummatice :)))
    Placut mult sablonuu!

  2. 🙂 umma cu fara cinci-ul.

  3. creaturile care locuiesc in Broken Promise-Land se numesc omuleti. stiu, pentru ca am fost si eu pe meleagurile alea. si, in ciuda tuturor promisiunilor pe care mi le fac, cred ca o sa ma (mai) intorc acolo🙂

    mesajul de intimpinare (desi retroactiv, desi stiu ca nu e pentru mine, dar cred ca poate fi pentru oricine) imi place foarte mult. are in el un strop de inefabil.

  4. Hello, Raton! Alea 200 sunt la April Sea si la Mackerelfish pe blog. Eu le-am bifat in secret, ca sa pot fi sincera. :))
    Nu mai pomeni de brand-uri, ca imi vine sa ma apuc de fumat fara sa ma fi lasat in prealabil.😀
    Ce bine ca nu te-ai plans si tu ca e prea intuneric in sablonuu.

    Colturi, unii nu se schimba si pace.🙂

    Lalo-lali, omuleti, dada, mi-ai citit draftu’? :))
    Te iummbesc, Lalule.

    Mack, cand am verificat io, nu era, asa ca mi-am insusit-o ilegal. Blogger furacios si nerabdator…🙂

  5. Important e să te şi întorci. Pentru noi, cel puţin.

  6. m-ai prins. is cititoare inraita. nu iert nimic, nici drafturi, nici ginduri. nici nimic adica:)

    hug foarte hug, umm_al_meu_de_suflet.

  7. Il iau acum, ma scuzati, l-am pastrat pentru fix inainte de somn.

  8. Ce bine, am si in seara asta hug!🙂

  9. vai saracu hug al meu cum a zgribulit acolo aproape jumatate de noapte 😦

  10. Nu, nu, m-a asteptat cu drag.
    Ce m-am bucurat ca nu era ciuline si nu m-a intepat. :))

Lasă un răspuns

