I’m in love

Again. Sunt muzici pe care le iubesc ca o leguma si muzici care imi scormonesc in minte si-mi provoaca scurtcircuite. Ghici din ce categorie face parte asta.

9 responses to “I’m in love

  1. deci..avem gin,lapte (gin over sour milk)si fugi..optez pt. circuite scurte;)

  2. Inregistram votul pentru varianta 2.

    Next? :))

  3. daaaa, doi!🙂

  4. io votez varianta 1 si 2. leguma datorita scurt-circuitelor, da cu efect limitat de durata melodiei🙂

  5. Dacă aş şti engelză poate mi-aş putea da seama. Cum are sonorităţi roz, nu ar putea face parte din abele categorii?

  6. Ce smecheri, ce trisori!

    Asta ascultam cand mi-am mutat barlogul. Oare din cauza circuitelor scurte?

    (Anot, mai esti Zappa_cit?)

  7. normal! ce-ai fi vrut, sa fiu abba-tut? cELPutin Zappa-cit. pai vine o vreme cand Relics-urile devin tot mai interesante🙂

  8. Oh, YES! Dam din GENE_SI_Spunem adevarul pELOc.🙂

Lasă un răspuns

