Read more


I am not only this or that act. I am neither this word, nor that, but the total of them, deeds and utterances.

5 responses to “Read more

  1. handy-dandy..:))

  2. ghici ce-am in mana?…traducere din limba engleza:))

  3. Permiteţi, stimabilo: io cred că mult mai mult decît totalul ăla!!! Muuuuuuuuuult mai muuuuuuuuuuuuult…

  4. Almanahe, de ieri ma chinuiesc sa ghicesc, dar numa’ gresit nimeresc. :))

    Regal, prea multe u-uri in locul unde, de fapt, eu mi-am inmultt m-urille. :))
    Si stimabil esti tu!

Lasă un răspuns

