A venit vremea

 
Multumesc oamenilor frumosi de aici, multumesc, Weblog. Ne vedem dincolo.

14 responses to “A venit vremea

  1. casa frumoasa iti doresc. asa ca aici. si n-am nicio indoiala ca va fi asa, pentru ca tu esti unul din acei oameni care sfintesc (neconditionat) locul.
    sa ne citim cu bine🙂

  2. Daca te am pe tine next door, asa va fi. Si-o sa ma inveti smecherii noi cu widgets, da!🙂
    Next do(o)r.

  3. sa-mi iau si eu un capot mai acatari pe mine, daca zici ca iesim🙂

  4. Lasa, acolo suntem toti cam in pielea goala, asa ca poti sa-ti uiti capotul.🙂

  5. bine ma Umm, si tu Brutusica?

  6. Io mai demult, doar am spus ca mesteresc, dar n-am pus link pana nu m-am simtit acaaaasaaaa. :))
    Dar am niste brate luungi, care ajung pana la toti dragii.🙂

  7. Ei, toate lucrurile care au un început, au şi un sfîrşit. O să-mi fie dor de sufletul tău pus în cuvinte. Da’ eu îs om (om? oare? ei, aşa îmi place mie să cred) bătrîn şi pe un bătrîn nu-l muţi din casa lui, că moare. Nici nu-l urci în avion (mai ales cînd e hipertensiv) ori pe vreo coadă de mătură ori pe vreun link… Mai ales cînd e învăţat să primească acasă corespondenţa, nu să umble după ea pe la centrul de presă mondială sau cum s-o mai fi numind poşta în ziua de azi.
    Îţi ţin pumnii, mă rog pentru tine – sper că ai ajus pe vîrful muntelui Olimp, unde îţi este locul – şi eşti binevenită oricînd, cum ştii prea bine, în lumea Visul-ui…
    Drum bun!

    Cel Care Rămîne cobra_regala

  8. foaaaarte tarre!
    a fost sezon la plecari
    bine sa ne fie
    cu nu-i nevoie de pasaport

    o zi buna!

  9. Si probabil ca a inceput sezonul la sosiri.🙂 Intotdeauna vor fi oameni faini peste tot. Zi buna si tie.

  10. Cobrule, de ce faci sa-mi fie si mai greu?🙂 Iti inteleg supararea, la fel am reactionat si eu cand s-a mutat Lali acum un an, nici mie nu-mi plac plecarile, n-am spirit nomad, dar acum nu pot altfel.

    Ce munte Olimp? E un blog mic de pe wordpress, am schimbat numai peretii, dar mobila e aceeasi. Si prietenii sper sa ramana aceiasi – e si acolo optiunea de abonare, asa ca te astept cu drag.

  11. observ ca ai facut blogul pe 19 si l-ai inchis tot pe 19, o fi fost intentionat?

  12. Nu, e o intamplare. Poate pentru a echilibra balanta celor trei de sase. De doua ori noua din cei doi 19, iar al treilea rezulta din suma lunilor: luna a 6-a, cand l-am deschis, plus luna a treia, cand l-am lasat in pace. :)) 999 – cum se gaseste o explicatie pentru orice! Buhuhu!

  13. Fara capoate? M-am inrosit tot :)).

  14. Perfect. Te asortezi cu luminitele de dincolo. :))

Lasă un răspuns

