Primele

Primul om despre care am aflat ca are ceva ce se numeste blog: grey
 
Insemnarea datorita careia mi-am facut cont pe weblog: "mala", de vidal.  
 
Prima insemnare:
 
 14 octombrie 2005. O zi in care mi-am amintit ca odata, demult, mi-am facut
cont aici, dar parola nu mi-am amintit-o. Am recuperat intr-un tarziu
cheile, am intrat in camera asta goala si am inceput sa scriu. Nestiind
ce si de ce. Nestiind pentru cine.
 
 Primul comentariu:

  1. zemorena Sterge
    21.10.05 18:38:16

    zi-mi si mie te rog cum ai pus poza aia de sus, ca io numa nu reusesc🙂

 Prima insemnare ascunsa:

pana la glezne     

prea multi demoni, prea multa noapte,
depresie, angoasa in paginile rasfoite. ce caut eu aici? pe cine caut?
daca ma molipsesc? sau poate sunt unde mi-e locul, incolonata in turma
de tristi, acceptand injectii cu suferinte inventate, invatand sa ma
bucur de ele ca de un drog. ma transform intr-un sambure de cireasa
amara pe care tot eu il voi inghiti in loc de somnifer? mai bine m-ai
lua acum de mana si m-ai smulge de aici.
 
Prima statistica:
 
Statistici
666
Vizitatori
16
Insemnari
14
Comentarii
0
Abonati
0
Colaboratori
0
Insemnari Colab.
0
Stelute
Ultima insemnare a fost pe:

26-10-2005 09:00
Creat pe: 19-06-200510:4
Ma sperie numarul de vizitatori. Hai, vino te rog, hai, treci la 667, sa pot
sa respir usurata.

Primul abonat: oagamaga

 
Primele stelute: 19.06.06  (100 de stelute anonime, ce m-am mai bucurat!)
 
Primul om pe care l-am convins sa-si faca blog: Laliman. Lali-Lalo, asa i-am spus intr-o zi, punand antagonisme in silabe.
 
Prima data cand am inchis blogul: septembrie 2006. Apoi au
picat.serverele weblog  Oamenii si-au pierdut insemnarile, iar eu m-am
trezit cu blogul redeschis, parca se daduse timpul inapoi fix cu o
saptamana. L-am lasat public si mi-am scos saptamana aia din minte. La
urma urmei, eu nu pierdusem nicio insemnare, ba chiar imi facusem un
blog nou, cel de pe blogspot. A ramas acolo pentru scrisul in soapta. 
 
Dincolo de ce se vede, multi oameni complicati.  Mi-a placut pe
weblog, n-am facut nazuri ca n-am template-uri si jucarele, nu mi-au
trebuit. A fost o vreme cand aveam multi prieteni, o vreme cand am fost
tare singura, o vreme in care am fost iubita, o vreme cand nu-mi mai apartineam, o vreme cand m-am jucat de-a ceasul, o vreme cand am fost revoltata, vremuri in care am fost
senina. Cand se simtea tristete in scrisul meu, primeam stelute, e o
empatie care nici nu trebuie explicata. Probabil ca si eu am dat cele
mai multe stele textelor dincolo de care vedeam durere. Oamenii
fericiti nu au nevoie de proptele, pentru ca au aripi. 

De multe ori, cand imi venea chef de scris, ma deturnam singura, textele mele erau mai triste decat mine. Alteori nu.

 
Acum: 
 
Vizitatori
Insemnari
Comentarii
Abonati
Colaboratori
Insemnari Colab.
Stelute
 
Pozitie in top
WeBlog RANKING
Evolutie punctaj
:
:
:
:
:
:
:
 
:
:
:
262729
372
4863
28
0
0
163255
 
3
39 644.7000

 

 
Si?
 
Mesterim, mesterim.  

One response to “Primele

  1. zi-mi si mie te rog cum ai pus poza aia de sus, ca io numa nu reusesc🙂

Lasă un răspuns

