scorbura

Intotdeauna mi-am ascuns lucrusoare in scorburi. Pentru ca imi plac secretele. Dupa o vreme se intampla sa-mi descopar cate una si ma minunez de cum era, de cum eram.

Desigur, altceva voiam sa scriu aici, era o insemnare lunga, va ramane si ea intr-o scorbura, nescrisa.

E o libertate frumoasa blogul asta, oricum. Scorburosul!

11 responses to “scorbura

  1. unii zic ca fiecare a scris (macar o data in viata) o poezie.
    eu zic ca fiecare a avut (cel putin) o scorbura.

    si eu am scorburica mea. dar aia e numai si numai a mea.

  2. ascunzi alune in scorbura? si in alune, secrete🙂 Da-mi o aluna, te rog!

  3. Am o alunita pe coapsa dreapta, o vrei?

  4. mai, mai maiii :)))) are secrete inauntru?
    ( hai cu esc-cape)

  5. (eu nu ma bag. e chestie intre fete :P) ESC

  6. Am zis eu ca nu mai las afara, mereu sparge cate un geam :))
    O veverita ghi(n)dusa

  7. Pe cine nu mai lasi afara?
    On the other hand, nucile pline (cu secrete) stiu calea. Daca-i vreo nuca-n perete pe undeva, nu-i de la mine.🙂

  8. Ale tale erau insignele alea, din scorbura nucului din livada de nuci, pe care le-am găsit cînd, prin clasa a VII-a, m-am urcat în el cu un coleg de clasă, că voiam să putem discuta în voie despre fetele care ne plăceau din şcoala noastră?

Lasă un răspuns

