Azi-noapte

… am visat ca eram o masca. Ah, ce mincinoasa pot fi, n-am visat nimic, am adormit pe fuga, in trei ore am parcurs tot somnul. Cand a sunat ceasul, l-am urat vreo cincisprezece minute, dar daca asta e el, un ceas si nimic mai mult, de ce sa-l urasc? Doar eu singura l-am cumparat din magazinul ala mare. Mi-a placut, avea rotunjimi fine si lucioase, m-a fascinat rosul aprins de pe margini.
Dar eram o masca, jur, numai ca mai incolo putin de vis.
Iar aceasta este, bineinteles, o parabola.
Cum poti sa urasti un ceas pret de un sfert din el insusi?

13 responses to “Azi-noapte

  1. tu ai urat ceasu’,precum vaca uraste cand i se spune ceas…:))

  2. 😐

    Asta-i din putzul almanahului. Da pagina inapoi cu un ceas.

  3. dar poti sa il urasti tocmai pt ca este un sfert din ce ar putea fi😛

  4. Da, adevarat, as putea. In cazul in care mi-ar fi firea uritoare de neputintele altora. Ale altor ceasuri, I mean.🙂

  5. dar altfel, nu devii ingaduitoare? pentru cele 45?

  6. Daca nu le cunosc, pot sa spun ca nu exista. E asa usor sa fii ingaduitor cu ce nu stii ca exista…

  7. cand e vb de „ceas” mai greu. cele 15, nu iti arata doar 15 trecute, ci si 45 ce stau la coada. chiar de nu le vei cunoaste, le-ai vazut cu coada ochiului. de atunci, le poti doar ignora. iar ignoranta nu se impaca cu ingaduinta.

  8. Drept e.
    Dar daca sunt „ultimele” 15?

  9. s-ar inchide bucla. ai ura toata viata ceasul. din cauza celor 15.

  10. 🙂

    Am sa pun aici o poveste cu un ceas. Acum.

  11. Nu imi plac: ultimele 15 minute, garile, mainile fluturnad , prapastiile, batistele, manusile, ticaitul 🙂 tic, tic, tic…🙂

  12. Ticaitul e cah! Il urasc! De fapt, am recunoscut public nu o data ca bag ceasurile zgomotoase in maneci de pulovere si le indes in sifonier. Asta cand umblu fleaura si dorm prin straini, pentru ca la mine acasa nu ticaie nici macar broasca. :))

  13. A cui mască?

Lasă un răspuns

