Chiar

Chiar daca e negru, nu e trist. Literele rosii pe negru sunt flacarile din semineu, noaptea. Instinctiv, am aprins focul, imi era asa de frig. Acum e putin mai bine, headerul imi da inca batai de cap, am incercat cu iarba, cu usile, cu umbra, cu pasarile, cu mine. Singurul pe care il simt ca se lipeste de starea asta asta e Syd. El sta cu spatele la ea, ea cu spatele la el. Au lumi diferite in fata ochilor: filmul ei ruleaza pe zid, nu pe Syd. Syd n-are cap, numai inima si tunica. Ochii lui privesc pe deasupra blogului, acum ma uit in sus, chiar ma uit, ce fraiera.

Ieri am apasat pe „delete blog”, n-a fost din greseala, degetul s-a dus singur intr-acolo si a facut click. Am crezut ca e simplu sa distrugi, dar nu, mi s-a mai dat o sansa. Esti sigura? m-a intrebat fereastra. Nu i-am raspuns, am apasat pe back.

Visez ciudat de o vreme.

Am sa mai scriu aici astazi. Poate va ajunge sa-mi placa ummpic, poate n-am sa ma mai port ca un musafir, poate ca n-am sa mai simt ca tradez. In loc sa ma adun, ma imprastii.

E o distanta de un click, asa spun toti. Si mai spun ca tot noi suntem, oriunde ne-ar purta pasii sau degetele. Eu sunt cea defecta, atunci. Locurile nu sunt la fel, oamenii nu sunt la fel cand isi schimba locul, se lasa condusi de alti papusari. Am mai avut jucarele virtuale, alte nume, alte glasuri, dar acolo stiam de la inceput ca nu sunt eu.

Poate nici nu suntem nicaieri.

Daca acum as injura putin, nu-i asa ca nu mi-ar crapa calcaiul infipt in podea?

71 responses to “Chiar

  1. iti spun eu ca sigur nu ar crapa. podeaua😀

  2. daca apas ca si cum as strivi e ca si cum as injura. aproape ca inteleg ce spun. sarmane podele, de cate ori le-am „injurat”…

  3. vezi? cu insemnarea asta m-ai aruncat in urma cu doi ani. nu continutul ei, ci felul in care e spusa.
    aveam nevoie de o astfel de „intimitate publica”.

    revin.

  4. Cred ca va fi multa intimitate aici. Cel putin la inceput, cat timp nu-s ochi multi. Ce fel spun… la inceput, de parca as fi sigura ca…
    Revino!

  5. am revenit. ioi! dar ce m-am speriat de semnul exclamarii. ai grija cu mine, ca stii ce sperioasa mi-s.

    si sa stii ca nici nu trebuie sa fii sigura. oricum, nimic nu e definitiv.
    (si eu am stat zilele trcute cu degetul pe butonul delete. nu stii ce tare ma gidila sa apas si gata. dar am scris insemnarea cu curatenia si m-am linistit)

    mie incepe sa-mi placa aici. nu chiar ca pe blogspot, dar imi place. te vad cu sabia si ma linistesc.

  6. sabia e veche, de-aia e linistitoare. e mai inofensiva decat un semn de exclamare, jur! :))

  7. Auzi Xenutule? Imi imprumuti putin sabia aia, sa va retez degetelul ala ce apasa tasta delete? Pai tu nu stii inca ce fac eu, cand voi va deleti? Ha? Ia zi!🙂

  8. stiu:)) de aia imi place de ea (de sabie:P)

  9. Ing, propui si tu o dezzpachetare? :)) Deci daca noi dele(c)tam, tu:
    1) ne injuri
    2) plangi
    3) juri ca-ti fac blog vesnic, sa ne inveti minte
    4) pleci la agatat de bloguri nou-noute
    ?

    Lali, dar stii si ca se ascute singura in preajma dujjmanilor adevarati, nu?

  10. sau:

    1. ne cloneaza si ne deschide bloguri pe weblog
    2. le va spune tuturora in numele nostru „o zi minunata va doresc”
    3. ne va pune poze la profil cu ani stoica
    4. ne va comenta singura si va sparge topurile
    5. cand va fi tinta atacurilor noastre, exasperati de atata cultura, ne va reclama la admin
    6. REPRESALII!
    7. ne va spune ca ne-a pacalit

  11. :))))
    Vai, ce ingeroi agresiv! Cel mai frica imi e de pozele cu ani stoica.

  12. sau:

    1 isi deschide bloguri pe weblog pentru fiecare clona (clona numarul 1 fiind clona clonei mamei clonei tale; despre clona numarul 2 mai vorbim si mai vedem; la fel si despre celelalte)
    2 isi va inchide blogurile toate, nu pentru ca s-ar incurca in propriile comentarii, ci pentru ca isi va aduna toate perlele ca sa le publice
    3 va participa la un concurs inoplanetar si va rade toate premiile
    4 (aici nu mi-e clar, dar) ar putea sa fuga in lume cu ocupantul locului 2 la toate categoriile
    5 se intoarce in blogosfera si isi face blog nou pe o platforma concurenta

  13. sau:

    1. isi va da arama pe hata si isi va dezvalui identitatea. lucreaza d efapt la ING si vrea sa ne pacaleasca cu pensiile private
    2. daca nu raspundem la faza cu pensiile o sa inceapa si cu asigurarile
    3. o sa ne spuna de asemenea ca ea e o „echipa” la 2 schimburi
    😀

  14. Sau se face colaborator la omul cu parul si-l invata smecheria cu ip-urile dinamice. :))

  15. sau isi scoate toate mastile si recunoaste ca e abj. dupa care mai scoate una si se dovedeste ca e zoso.
    :))

  16. :))) Tiii, am dezzpachetat-o pana la os.

  17. ati incurcat ipurile :))

  18. Le-am incurcat, Viciosi ce suntem. Si ne-a placut. :))

  19. :)))
    le-am incurcat?

    (mai si ce sobru era ieri aici … si ce liniste era)

  20. de la fundul ala de sus se trage totul😛

  21. Huooooooooooooooooooooooo :))))
    Bai, nu poate lipsi omul (fara par) doo minute ca il faceti praf.
    Gata, am terminat cu voi, merg sa ma inhaitez cu ani stoica sa imi creasca prestanta si mie. Ce anturaj, maaa. ce anturajjjj :))))

  22. si ce frig era, lali! vezi ca a fost o idee buna sa fac focul cu litere rosii, vezi?
    pardon, trurli.

    daaa, fundul ala ne-a sucit mintile, ne-a intors pe DOS. Ups!

    ing, te rog, fundul la control! dezzzzpacheta-rea!

  23. stai sa-mi schimb poza la avatar si dezpachetez

  24. Corect ar fi fost sa spui „MA dezzpachetez”, ca uite ce se intampla cand o faci cu degetele altora. :))

  25. :)))))))))

  26. sunteti nite oameni fara inima, care isi bate joc de suflete curate. asta sunteti

    semnat,
    omul cu par

  27. Eram estem cu mine!

  28. :)))))))

    deegaba vrei acu sa o dai cu degetu in ochi :)) (in surg ai vechiul avatar) :)))

  29. ps. as dori un zoom la muntele lui venus. :))

  30. cica : Autentificat ca ing. Ieşire?
    Iesire de urgentaaaaa!!! Introplanetarilor :))
    Permule, ala e avatar dinamic, sa stii. E ultima arma de razboi :))

  31. Montaniardule! Stai la poalele muntelui sau te urci pe el?

    Orice (pozitie) alegi, tre’ sa canti un cantec de munte:

    Rau ma dor ochii..ma dor
    De durerea frunzelor
    Rau ma dor ochii..ma dor
    De durerea frunzelor

  32. eee, acum chiar ca e foarte cald aici!

    bune literele alea rosii:))

  33. nu era asa:

    rau ma dor frunzele
    dooor
    de durerea ochilor
    moor
    rau ma dor
    (eu habar n-am, trurli sopteste)

  34. permule, daca ii fac un zoom la muntele lui venus, s-ar putea sa nu mai escapi in viata :))

  35. permule, daca ii fac un zoom la muntele lui venus, s-ar putea sa nu mai escapi in viata :))

  36. Ei, Lali, ce mai conteaza cine a durut primul? :))

    Dar cantecu ala cu padurea cum era?

  37. :)))

    rau ma dor ochii venuzian (vezuvian????)
    altadata n-am sa uit (sa ma uit)
    la bloguri cu alt continut
    decat ala ce ma caracterizeaza, cult!

  38. asta?

    in padurea verde

    bucurie multa
    cu baieti si fete
    cinta cucul cinta.

    odiridi,odirididina

  39. din padurea negra curga apa
    alungita-n tari si glii
    si se duce-n v(b)ale
    in cuvinte multe uglii
    dar le-mbrac in principiale

  40. Nu-i didina cu padure, e ani. :))

    Padure, ce culta esti
    Sa nu mi te vestejesti…
    Umbra-i deasa, vantul bate
    Stelutele-mi sunt furate

    ce repede trece ani! :))

  41. in casa-i frig si innorat
    scancea incet copilul
    calorifere ti-am adus
    cu tot cu instalatorul

  42. munte venus ca sa vezi
    trebuie sa treci prin mici livezi
    dar eu sfanta mi-s si in iernat
    asa ca nu o vezi cu gat`
    dar te recompensez voios
    cu stelute stralucind duios
    pe care sa mi le dai `napoi
    ca de nu te duc la oi
    sa ramai fara bluetooth
    si devii tot numa faith
    ca eu sunt cea mai frumoasa
    intraplanetara (service autorizat)
    blogosfericiara
    multifinanciara
    scriitoriceasca dara

  43. as fi jurat ca ai intrebat : „Dar cantecu ala cu padurea VERDE cum era?”
    daca am vazut verde in fata ochilor se poate explica si didina:)

    atunci sa fie asta:

    in padurea cu blogulete
    aveau casa multi pitici
    vine Ani si le spune:
    numai puteti sa stati aici

    eu sint culta si desteapta
    talentata si …

    (ia mai munciti si voi
    pentru bine blogaciunii)

  44. Ce va mai comentati singuri! :))

    Nu stiu sigur, azi sau mâine
    In top stelute-am sa te sui,
    Sa ne lepsuim, iubito
    Sus, în vârful topului.

  45. alea-s taigale, toata ziua buna ziua, nu mici livezi :))
    omul cu par plangea
    afara incet plooa

  46. Mai, tu vrei sa te urcam pe culmile wordblogosferei :))
    Permule, are worpressul top comentarii? da profil la zi are?

  47. aho aho la an de martisor
    m-am lasat de plugusor
    mi-am deschis nou blogosor
    sa va duc te toti pe-un norisor
    de talent si scris usor
    ahoooahooo vreau martisooor

  48. Aoleu, ing, shpionii!

    Perm, mai am DECAT bolduri. Voodoo! :))

  49. are si asta top comentarii cum nu. ce crezi ca numa suciu are? profil la zi nu…n-are..nici pe ani nu o are…

  50. eu am a papusa. o cheama ani. o intepaaam impreuna? ca daca as intepa-o singur ar fi nepoliticos si necuvenit!

  51. Si in grup e mai cuvenit?
    Poti si tu sa zici saru-manusitele inainte si pac! esti politicos.

  52. pai sexy dartz de unu singur ai mai vazut?

    cine da la bull eye? :O

  53. Eu am sabie si ar fi prea usor, n-as avea nicio satisfactie. Dar tuuu, cu boldurile, ai obtine ahhh-uri multiple.

  54. :))))) inteap-o tu, eu ma abtin:)) mi-e sa nu mi se rupa acul, are pielea groasa ani:))

  55. Dar ce, era vorba de obraz?😀

  56. aaa, cred ca da, sau macar de zona faciala:))

  57. pai umm, tu cu cine o intorci ca la bristriteanu? nu ai zis ca ai dDECAT bolduri?

    in plus, iti zic eu unde sa dai cu sabia. la cap. :)) ca e spatiu mai mare (inside, adica in profunzime)

    olandezo, mie mi-e frica de ricoseuri.

  58. da, la neobraz:D

  59. daaa, stiu ca esti tematoriu din fire, cum nuuu:)))

  60. Imi pare rau, boldurile ti le-am dat deja acum cateva comentarii. Ale cuieee?

  61. vai, mie mi-e frica in intunericu` asta.
    am intrat numma sa vad daca dovezile dezzpachetarii ing_eresti sint intacte.

    mai, voi chiar n-aveti mila? o faceti ciur pe cea mai culta si talentata blogerritza? saraciti spatiul virtual, asa sa stiti!

    eu la asa ceva nu pot sa asist. nu pot.
    mai bine ma duc la mine sa ma lupt cu …
    nu conteaza!

    ma lupt:)

  62. :)))) luptam pana la moarte si dincolo de ea

  63. „pe aici nu se trece”

    va invit sa descoperiti acel AICI. care e fff bine impachetat. :d

  64. Stai sa schimb avatarul, sa nu se sperie ceva copil maine, daca vrea povesti:)))))))))))))))0

  65. Lali, ce cauti in blogosfera la ora ASTA?

    (nu va luati dupE ora afisata pe blog, ca e gresita.) :))

  66. :)))

    mai, eu dorm de vreo doua ore, dar a apucat trurli un loc la tastatura
    stai sa vad ce pot sa fac cu ea, poate o ametesc cumva si adoarme
    ne scuzati

  67. te scuzam numma pe tine, pe trurli o esc-uzam pana in zori. Ce… dinamica e! :))

  68. am venit sa comentez!!!
    Umma mai aproape cu un click!

    Cuuuuum te simti (pe wp)?😛

  69. Ca intr-o scorbura. Mi-e sa nu-i dau foc.🙂

  70. vaaaiii, sunt a 70-a??
    deci injuram, da??? pe locuri, fiti gataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..cliicckkkk.
    da nu clicku de delete, da?? ala de injurat
    pupam ummmaaaaaaaaaa }}}}}}}}{{{{{{{{{

  71. Hei, Lady Lupa, cu acolazii.🙂
    Am vazut ca si tu muti cuibul / vizuina, sa fie intr-un ceas bun, dara.

Lasă un răspuns

