Mi-e frig

E rece. Incerc sa scriu aici, sa vad ce iese, daca iese. Nu ma simt acasa, nu-mi plac mutarile. Numai alea destepte de pe tabla de sah, dar nu e cazul aici. Nu e strategie, nu e. Ia sa incerc. In cerc? Nu, fara cercuri, de data asta. Dar circ?

hai la circ, hai si noi,

se vand lacrimi si casti,

se vand gloante si ploi.

de-am lua doua masti,

sa putem hohoti

ascunzandu-ne demn,

clovnii tristi ar veni

sa ne faca trist semn

sa intram pe covor

in costume de sloi,

sa oftam tuturor

pe arena din noi.

Brrrrrr! Iar trist? Nu. Altceva. Despre cum ma mir pe mine. Dar e prea personal. Sa fie ceva de ras, dara. Sau ceva de joaca. Podul de piatra, hai, hai, hai.

hai din nou sa construim

lumea noastra daramata,

s-o mai daramam o data

si-n moloz sa ne iu…

ntz.

Mi-e frig, aduceti doua calorifere! Aduceti doi ochi pentru spatiul asta, o gura, brate si glezne. Si mie un pachet de tigari, voi infumura frigul, ii voi darui viata.

daca vorba va trai,

va trai si lumea noastra,

iar noi, molcom, din „fereastra”,

vom cladi si prabusi.

Pentru ca in palmele mele mai cresc degete, mi le trec, pieptene, peste obraji. Degete vorbitoare, tzac-tzac, formeaza litere sau se inclesteaza unele in altele atunci cand vor sa taca. Divaghez voit, imi dau voie sa ma lovesc de peretii astia, poate ma invat cu ei. „Ei” nu sunt oameni: manage, blogroll, upgrades, uncategorized. „Ei” au fost mai demult oameni. Mai demult, ieri, noaptea trecuta, acum doua ore. EI pareau atat de vesnici, ei pareau atat de vulturi, ei pareau atat de tainici, ei pareau atat de calzi. Calzi. Calzi. jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, ppt, odt only. Enable more file types. But I don’t need MORE file types, ci doua calorifere.

Browse you all, fufelor. Send? Nu, nu. Publish.

7 responses to “Mi-e frig

  1. Ti-am adus dar de casa noua : stele, nu stelute… o masca, doua masti…boabe de roua… de margaritar, vreo doua…luna, doar una…ochi, de deochi…gura, fara cuvinte…brate, caracaticioase… degete aratatoare, blogul sa iti creasca mare🙂

    Submit!

  2. Hmmm… Sa vedem. Mai fac ture pe aici.

  3. de instalatori la calori(fere) aveti nevoie? :d

  4. Intalatori? Cum nu? Sa instaleze drumul printre template-uri.🙂

    Lali!🙂

  5. esc_uzati. ma duc dupa niste fit(in)(guri)

  6. Si niste fit_iluri. Pentru lumanari, pentru explozii, vedem noi, bucurosi (sau nu) le-om duce (sau le-om aduce) toate.

Lasă un răspuns

