mmm

– Care-i varianta masculina pentru "feminista"?
– Ntz. Numai minoritatile au grupuri, organizatii si "zile".
– Dar femeile sunt mai multe.
– Si?

 

19 responses to “mmm

  1. foarte tare.. trist, dar adevarat..

  2. De ce trist? Ca ai de cumparat cadouri?😀

  3. Nu de asta.. dar un exemplu: pentru ca noua moda e ca femeile sa-si ia una alteia cadouri… si nu pot face asta neinsotite.. si insotite nu pot sa fie de catre alte femei, pentru ca fix lor le iau cadouri..

    si mai sunt posibilitati, eh?🙂

  4. Bieti majoritari… :))

  5. nuuu, femeile au dezorganizatii :p
    sunt experte in dezorganizat pe la colturi.

  6. Foarte adevarat si asta. Dar ce aventura delicioasa pentru cel care se incumeta sa incerce sa inteleaga…🙂

  7. Cred că e un subiect exagerat.

  8. Multumesc. Si celor care au votat acolo.

  9. Felicitari, am vazut ca acest blog a fost selectat la Roblogfest, intre primele 20 de bloguri, imi scapa categoria, imi cer scuze.

  10. Gumm ai şi un vot de la mine.
    Să ne laşi adresa când pleci🙂

  11. Greenfield, nu am nimic cu tine! M-a distrat doar personajul creat de Viciu. Am aberat in acel context doar… nu am vrut sa te simti jignita, era doar un joc.
    Scuze Umma ca am scris asta la tine in blog.

  12. Greenfield, nu te uraste nimeni, femeie! A fost ghinionul tau ca ai picat in jocul asta, ti-am zis eu dincolo care au fost, din punctul meu de vedere, "vinile" tale. Si nu fi suparata pe Rus, ca e buna ca painea calda, imi zice mie intuitia feminina.🙂

    JJ, hugs multiple, ca ip-urile, asa.🙂

  13. Umma, am citit comentariul tau de la prietenii nostri si ma bucur ca ai facut diferenta cum sper ca au facut-o si altii. Chiar Permafrost recunostea ca nu e usor sa rezisti 2 luni de zile sub atacuri de bataie de joc.
    Sincer, au fost zile cand n-am citit ce era pe-acolo, citeam cand si cand, sau cand mi se atragea atentia. Desi se spune ca n-am simtul umorului, de multe ori m-am amuzat. Obscenitatile si vulgaritatea imi displac, de asemenea amenintarile cu violul in parcare, nu mi-a placut. M-a deranjat cand eram jignita pe diverse bloguri
    de catre persoane pe care nici nu le stiu si poate nici nu se ridica la nivelul meu. Nu inteleg de ce ma uraste rusoaica, eu am tinut foarte mult la ea, ca si la did, ca si la acadea. De ce am acceptat sa raman este datorita unui proiect de marketing de care ma ocup si care include mai multe bloguri si site-uri. Mi-am deschis acest blog, primul, urmare unei provocari primite la Olimpiadele Comunicarii, dupa care am incercat sa patrund fenomenul. Sper ca ceea ce scriu aici sa nu se mai intoarca impotriva mea.
    Oricum felicitari pentru RoBlogfest si te sfatuiesc sa nu renunti la platforma WeBlog pana la rezultatele finale.
    Eu am bloguri si pe celelalte platforme WordPress si Blogspot. Daca vrei poti sa stergi comentariul dupa ce-l citesti. N-as vrea sa ajunga pe la gazetele de perete. O zi buna.

  14. …multe si rele (din fericire sunt rele in primul rand intre ele).

  15. Pingback: Blogosfera feminina « ummagumma

Lasă un răspuns

