Pisici

Stateam cu gandul la nimic,  apoi am inceput sa miaun. Miiiu,
miiiiu, asta-i miorlait de matza satisfacuta, azi a facut o multime de
lucruri bune, e dreptul ei sa stea cu gandul la nimic. I-ul din
mijloc nu e agresiv, e doar un pic alintat. 
Pisicile din fata blocului, cele care au voie la subsoluri si care se aduna sub fereastra la un simplu ssss,
miorlaie intr-o gramada de feluri. Baietii au un ooo gros: moooou, ii
stiu dupa voce.
Meeeeu! Asta inseamna "mi-e foame". Aud e-urile si stiu ca trebuie sa scotocesc in frigider.
Cand vine vremea imperecherii, se inmultesc vocalele:
iaaouuu. Dupa o vreme se inmultesc si pisicile care ies din hrube.
La inceputul meu nu a fost cuvantul, mi-ar spune ala mic si intunecat. Pe mine m-au precedat diftongii, triftongii, hiatul. 
 
La inceputul meu a fost o fata cu parul lung si negru, care
astepta autobuzul. Ploua torential. Tata a trecut pe acolo, a vazut-o
si a stiut ca e femeia lui. Mai tarziu, am citit o poezie: ea-si
intinde parul negru de la usa pan’ la pat, sa nu greseasca barbatul
drumul lui predestinat. Pe vremea aceea aveam o pisica gri, o chema
Felinni si imi raspundea la toate intrebarile. Spune-mi, iau la
facultate? Maau! Dar viata mea, viata mea cum o sa fie? Miiiu!
Felinni a murit in cea mai frumoasa zi pe care mi-a fost dat s-o traiesc. Probabil pentru ca nu mai aveam nevoie de raspunsuri.
 
  
 

Free Image Hosting at www.ImageShack.us 

17 responses to “Pisici

  1. astea-s pisici razboinice, mai🙂 miowww

  2. bine ca n-ai mieunat cu e-uri, era semn ca trebuie sa te hranesc. :))

    www-urile sunt razboinice, da.

  3. tu hranesti pisicile cu saratele?

  4. cuuuuuute!
    [habar n-ai ce legatura mare e intre insemnarea ta si un episod in care joc eu acum. :D]

  5. vreau si eu sa stiu cum e cind nu mai ai nevoie de raspunsuri. si nu mai ai, nu pentru ca ai incetat sa fii curios, ci nu mai ai pentru ca nu mai ai. cum e?
    (gata, ma duc sa stau in continuare cu gindul la nimic, pe-asta o stiu si nici ca-mi pasa daca am dreptul sau stingul:))

  6. Did, n-am habar, asa e, dar iti zic: episodul cu iii-uri e cel mai frumos. (miiiimozelor! :)) )

    Lali, era bine, din cate imi aduc aminte.
    Acum am o broasca, asta stie tot, dar nu miorlaie nimic, a naibii.🙂

  7. sper ca ti-ai luat o masina in care sa poata incapea toate pisicile:D

  8. J.J. De fapt ele erau satule si venisera la sedinta foto. "Grup statuar de domni si doamne blanoase cu saratzica" :))
    Si sa stii ca in frigider am si pufuleti, dar nu-i impart cu nimeni. :))

    Tuvia, Nina ta e cea mai doamna, clar, doamnele nu se urca in copaci. Aaa… sau se urca si ele? :))

    Oaga, dadada, mi-am luat, are muuuulte sertare pentru pisici si muuulte airbaguri pentru batai cu perne.🙂
    (secret: nu-mi mai plac masinile rosii.😀 )

  9. Mai ales ultima fraza…mi-a furat stele…Si cea cu "parul mamei"…

  10. Sărăţele la pisici, măi umm? Nu-i de mirare că se uită perplex la tine fiecare preche de ochi strălucitori!
    Şi o singură sărăţea/sărăţică/nu mi-e clar la 1,2,3…6 pisici!
    Vaaaaaai ummmm!
    Să înţeleg că tu în frigider ai numa sărăţele… mă frate poate de aia sunteţi toate slabe şi frumoase… temă de gândit pentru acasă. Da! :))))

    Şi daaaaa, au câteva miaaaauuuuuri distincte… cel mai crunt e FFfffrrrrrrrrmmmmmeeeuuuuu-ul femelelor în călduri.. mai ales când le-apucă pe 2 odată!!!! Dar se compensează cu Miau-urile scurte de dimineaţă pe post de ceas deşteptător :)))

    Pummp }{

  11. au iesit si ale mele ca niste floricele.dar la mine nu au liber in subsoluri, ca deh, lumea e rea si a baricadat tot.Se catzara in copaci si imi miauna in cap de acolo, spre marea uimire a Ninei – Nina a mea spune "mao? cum adica, sunt si altele afara? " :))

    recunosc, le’am dat din omleta mea o data, ca venisera aia mici, n’am rezistat tentatiei😛

  12. Stelute-martisoare. Multumesc, Marinela.🙂

  13. eu n-am nimic de spus, doar sa iti las o impaisprezecire:)
    daca vrei, ii pui snurulet ros-alb:)

  14. Snur impletit din brate, asta-i pun. Si din cozi de pisici, ca sa fim putintel si ontopic.🙂
    –-0–-

  15. animalutele noastre inteleg sa se sacrifice pentru noi…asa mi-a spus mie odata cineva. acum stiu ca avea dreptate.

Lasă un răspuns

