Poveste in loc de cadou

La multi ani, Oagamaga si Cobra_regala! Pentru ca a venit vorba despre Micul Print in comentariile de la insemnarea precedenta, mi-am amintit de povestea asta a lui Andersen, pe care am imprimat-o vara trecuta pentru niste copii. V-o daruiesc acum voua, Varsatori de vorbe si fapte bune ce-mi sunteti.
 
 
Melcul si tufanul de trandafir
 
de Hans Christian Andersen
 
 

Povestea aici.

7 responses to “Poveste in loc de cadou

  1. La multi ani, Oagamaga si cobra-regala!

    Nu am intarziat prea mult, nu?

  2. Doar putin mai mult decat mine.🙂

  3. Mulţumesc pentru dar. Mulţumesc pentru urări.

    Din păcate, noi, oamenii, spre deosebire de tufele de trandafiri şi melci, avem greaua povară a alegerii…

  4. Asta-i cochilia noastra. Dar uneori inflorim si noi, alteori chiar rodim.

Lasă un răspuns

