wishlist

Pentru 2008 imi doresc asa:
– sa nu ne bantuie nicio boala, demonii sa stea mumos in
sertararas, sa schimb jaluzelele, patul, frigiderul, culoarea
peretilor, canapeaua de adormit la filmul depresiv, brate vanjoase care
sa ma opreasca la timp, timp;
– chef;
– cateva concerte memorabile;
– piramidele din Mexic, o idee geniala, puterea de a o infaptui, prieteni fericiti;
– omuletii mei sa aiba pace si momente bune;
– sa nu ma mai cert cu nimeni decat daca ne impacam frumos.
 
La multi ani!

30 responses to “wishlist

  1. M-ai pus pe ganduri: pana va bate ora Anului Nou, trebuie sa imi doresc, si eu, ceva, mai personal, dincolo de general-valabila urare de bine lumii intregi! Cred ca la noapte, dupa cum imi tot zice mama, de ani de yile si eu nu mia fac: sa mananc 12 bobite de strugure si sa imi pun dorinte😀
    La multi ani!, ummagumma! Sa ti se realizeze tot ce vrei!

  2. Pai sa-ti faci (asta cu strugurii n-o stiam). Am povestit mai demult, intr-o insemnare, cum intr-un an nu mi-am dorit nimic si fix nimic am primit. Asa ca m-am invatat minte de atunci. :))

    La multi ani si ai grija sa nu lasi nicio dorinta nerostita!

  3. siguur a ramas si una nerostita. eu iti doresc sa se implineasca si ea, alaturi de celelalte!
    🙂

  4. Aia? Cred ca e inclusa si ea pe undeva, sper ca Marele Infaptuitor de Dorinte sa fie subtil si sa n-o scape din vedere.🙂

    La multi ani, Vrabiuto!

  5. pot sa imi doresc si eu din dorintele tale? da’ iti las tie piramidele din mexic (anul asta) si eu zic mikonos sau santorini😀
    si vocea vantului din alba-ca-zapada sa zica "asa sa fiiiieeee…."

  6. Poftiti, avem di tati.
    Si vocea vantului sa puna mana la treaba. Fapte, nu vorbe! :))

  7. Fie sa le ai pe toate, desi nu chiar deodata!:) La multi ani!

  8. Numai primele doua sa fie deodata cu toate celelalte!🙂
    La multi ani!

  9. La Multi Ani, Umm!
    Sa fi fericita tot anul ce vine! Asta iti doresc🙂
    }}{{

  10. Lista, pare a fi mult mai lungă. Toate să se împlinească!
    Ein gutes neues Jahr!

  11. Marele Infaptuitor de Dorinte sa fie cu tine, Umm
    Un An Nou fericit iti doresc!

  12. Multumesc, multumesc!
    Si imi mai doresc ca in anul ce vine sa scriem toti numai insemnari plictisitoare despre ce fericiti suntem. :)) Dar asta cred ca se incadreaza tot la dorinta cu demonii si bolile. Si fricile de tot felul.

    Si acum hai, toata lumea la ULTIMUL dus din 2007, ne asteapta artificiile si sampania!

    (In acest moment, daca e sa ne luam dupa reclamele de la TV, ar trebui sa ne uram sincere "I love Milka! :)) )
    –––0–––

  13. Timp si chef, brate vanjoase,
    dulce romanie asta ti-o doresc/doresti?!:)))

    Numai francezii cu Femeia nationala?
    Eu te propun pe tine..si astept cu nerabdare ca si in 2008 sa ne furnici cu vorbe si-mpletituri de sentimente!:))

  14. Haha, chiar ca nationala.😀

    Si eu te declar Campion al cuvintelor in anul blogaresc 2007.🙂

  15. Umma iti urez si eu la aceasta ora;10,55 31 12 2007 ,deci nu orice ora, tot binele din lume .Desi am intervenit destul de rar pe bloogul tau, desi il citesc curent,poate iti mai amintesti// cu tigarile si nu stiu cu mai ce //,te simt ,sau mai bine spus simt eu din postari ca ne-am putea ajuta sufleteste corespondand nu numai pe blog ci si pe mail.Asa dar sperand ca tu [o administratore a blogului stii si mailul meu ]sa schimbam cateva experiente de viata si pe mail.Mi-ar face foarte mare placere.Astept.

  16. Frumoase ganduri… Un an nou fericit! La multi ani!

  17. Ai zis! Asa sa fie!🙂

  18. La multi ani! Tot ce iti doresti, mai ales aceste frumoase fantezii.

  19. la multi ani, umm!

    sa ti se implineasca toate, hugs.🙂

  20. Sa-ti bifezi lista cat mai curand, sa ti se implineasca toate. La multi ani!

  21. Multumesc, omuleti!
    Sa vi se implineasca si voua toate listele!
    Si nu-s fantezii, sunt dorinte!🙂

    ––-0––-

  22. Elena, vezi ca ai in partea dreapta optiunea "trimite un mail autorului".
    Binele pe care l-ai urat sa ti se intoarca!🙂

  23. 🙂 Un an bun, xxl.

  24. Prieteni fericiti, zici? Inteleapto! Asa sa fie, in toate!

  25. La multi ani, Alma! Esti si tu pe lista mea, cred ca acolo, in zona cu idei geniale.😀

  26. La multi ani! Sa iti fie precum zici tu, si noua asemenea!🙂 :*

  27. ummaaaaaaaa! schimba mistretul-porcul pe sobolan, adica – pardon! – fa din portocala aceea un sobolan🙂

  28. :)) Adica ma trimiti – subliminal – sa cumpar cartofi? Urechile sa fie din bobitele de strugure in care nu au mai incaput dorinte, iar coada din nuielusa de la Mos Nicolae.
    Poate iar imi iese vreo veverita. :))

  29. de una sunt sigura: ca nu duci lipsa de imaginatie, asa ca astept sobolanul😀

Lasă un răspuns

