po(e)mul de iarna

po(e)mul de iarna s-a daramat,
a venit … si l-a luat.
vom face altul? pe (b)rau in jos?
unul mai trainic? nu, mai frumos.  
 
                             rudolph elan poe(m)

 

15 responses to “po(e)mul de iarna

  1. tocmai am vazut un film care incepe si se termina cu replica asta: "cand te lupti cu monstrii, ai grija sa nu devii tu insuti unul" – asa ca trebuie sa recunosc, poza e pacalicioasa: pe Zmeu doar il gadil pe la nas, sa-l fac sa-mi arate smecheria aia cu flacarile. Si, in plus, mereu imi pierd brichetele…

    Buna treaba asta cu acoperitul geamurilor catre Realitate… realitatea pe care o vad eu pe geam e mai mereu un nene gras si curios de la blocul de vizavi.

  2. si zzzzapadaaa?🙂

  3. zzzapada e de dincoace de Realitate, din ciclul "azi o vedem si nu e." AFARA e numai ghetus care se va transforma in baltoace, dar inauntru, daca vrei…🙂

  4. 🙂 Sarbatori fe(e)ricite!

  5. ludicoooooooooooo!!!!

    unul mai trainic? nu, mai traznit.

  6. FeEricite si tie, Sylvi, femeie ningatoare!

    poooooooo-Emule!!!!!!

    🙂

  7. Sarbatori fericite si La multi ani!

  8. Multumesc, la multi ani si tie.

  9. poooooooo-Emul de iarna s-a daramat,
    a venit … si l-a luat.
    vom face altul? pe (we)blog in jos?
    unul mai Pestisor? nu,mai ludos….

  10. Si mai lucios, si mai mistretos cu colti de argint.

    mai Pestisor! :)))

  11. colţii i-am topit si din argint am facut flori de gheaţa cu care am acoperit toate geamurile catre Realitate.

    dar te rog,Sfanta-gheorghe-omorand-balaurul,sa faci un armistitiu cu Zmeul cela,caci traversam zile deosebite; sau zmeul e chiar anul vechi pe care trebuie sa-l kilaresti ca sa poata veni anul nou?

  12. :)) Raton!

    Poate pentru el major e de la brau in sus, ca de la o varsta… Ma acceseaza din priviri si ma intreaba subliminal: pssst, ai platit intretinerea? Pentru ca… vai, nu e un nene oarecare, e chiar Presedintele Asociatiei de locatari! :))

  13. Il vezi pe vecinul curios??
    Pai nu era poemul cu …de la brau in jos?
    inseamna ca el oricum nu (te) acceseaza in mod major!:)))

  14. ahh, eu n-am nimic de spus la insemnare, dar eram in trecere si m-am gindit ca nu strica o impaisprezecire:)

  15. Pai tu ti-oi fi fixat po(e)mul cu aluat de zbaigli, ce-ti pasa?😐
    🙂

Lasă un răspuns

