BlasFemeie

Noaptea trecuta am nins.

11 responses to “BlasFemeie

  1. o adevarata inFemeie sa ningi noaptea!
    🙂

  2. ai nins cu fulgi mari de crocodil
    sau cu fulgi mici si amari…?

  3. Pot sa le mai tin putin? Sa ma bucur ca
    iarna nu se dezminte! Ramane Femeie!!!!:)

  4. Ce coincidenta! Si eu am zis azi pe blog ca am nins, dar nu citisem, inca, insemnarea aceasta a ta! Adica… ningem?!🙂

  5. Acum mi-am luat putin inapoi degetul tastator, Iscoditorule.🙂

    Ningem, Silvia, ningem oximoronic, cald-rece.🙂

  6. Fatalitate, Lali!🙂

    M2, n-am vazut, ca era intuneric.🙂

  7. Ai nins din plin, daca te-am simtit
    pana aici, rece si albastra!:))

  8. Asa departe am ajuns? Ce maini lungi am avut!🙂

  9. nu/i rau. te rog sa mai ningi:)

  10. Bacovian comentator, cum as putea sa am ingamfarea de a ninge peste toata tara?🙂
    Implicatiile? Snowing for snowing’s sake. De pierdut nu pierzi, ca doar ningi dintr-un prea plin. Fulgii neninsi la timp (de iarna) pot da tot felul de tulburari in si printre randuri.
    Silvia, ai legatura.

    Oaga, stai sa se topeasca intai zapada asta, asa incat stratul cel nou sa nu se astearna peste ghetus. Nu vreau prieteni cu picioare rupte.🙂

  11. ninge ninge ninge, vreme de betie

    Oare
    1. Ai nins toata ninsoarea din Romania sau doar o parte, in fata balconului tau, sa zicem, iar sylvi la balconul ei? Sau ai nins pur si simplu rezonand cu natura, dar fara mari implicatii? 2. Apoi: cand ningi iti cad fulgi, cum ar cadea niste pene? Pierzi ceva? 3. Silvia ninge ca un videoclip de-al lui Stefan Hrusca?

Lasă un răspuns

