Noaptea adanca ce te mananca

Azi mi-e foarte somn. Foarte, foarte somn. Recunosc, li se
intampla si oamenilor care-si refuza dormitul si caderea in
incontrolabil. Cu ochii aproape inchisi, cu degetele mai mult de capul
lor decat de al meu, nu ma pot abtine sa nu notez o alta sambata. Sau
era vineri? O voi uita si pe ea in felul meu, amestecand-o cu alte
luciditati.  
 
Orasul si-a deschis din nou bratele multe, de caracatita gigant,
si mi-a primit umbletul de noapte. Ne era dor, nimic nu parea sa se fi
schimbat, ne-am regasit bucuria imbratisarilor usor infiorate de frig
sau de emotie, cine mai stie, eu imbratisam straduletele cu pasul si
privirea, stradutele ma imbratisau pe mine cu ingustimea primitoare, cu
intunericul care se lasa patruns lent, descoperit piatra cu piatra.
 
Dupa concert, oamenii pleaca inspre alte locuri, cu alti oameni.
Eu spre un alt concert, din care prind sfarsitul. Un sfarsit fara
emotii care sa se fi adunat pe parcurs, asa ca ma minunez doar de
virtuozitatea instrumentistilor. E alta lume aici, o lume ceva mai
rece, mai rationala, care aplauda cuminte, dincolo s-a strigat, s-a
topait, bucurie vs euforie. Al treilea loc e ascuns de petrecaretii de
fiecare weekend, doar cateva fane insistente au reusit sa tina pasul
drept si ochiul deschis si sa se insire pe langa mesele pe care trei
trupe cunoscute si "fantastice, fata!" si-au aruncat berile, chitarele
si bocancii.  Baietii, cu aceleasi tricouri cu care au fost pe scena,
dar cu alte gesturi, canta unii pentru altii, unii din repertoriul
altora, iar noi mergem in alta camera, bem Martini si vorbim tampenii.
E sambata si e noapte, cui ce-i pasa? De alaturi se aud coruri bete,
din boxe oarece muzica din mainstream, in stanga se fac planuri marete,
utopice, iar dusmanul postmodernismului, aflat in dreapta mea, canta Brain
Damage la ukulele, cu partitura intre doua pahare. Cald-rece,
cald-rece, curge noaptea. 
 

Acum ma duc sa adorm. Pe fundalul somnului va rula filmul ala. 

13 responses to “Noaptea adanca ce te mananca

  1. Umma, umma! Chiar azi ma gandeam la tine! De ce nu mai primesc pe mail un mesaj "insemnare noua, ummagumma in ummagumma" Unde-i Umma? Unde o fi disparut umma aceea?! Ca tot dispare cate unul si nu mai apare! Si iata ca ea vine cu muzica!
    Buna seara si bine te-am regasit!

  2. AB, AB_onatul meu AB_scons, am dormit cu AB_negatie, nu te AB_uresc, zau. Dar si cand ma voi trezi, voi scrie very AB_undent, ar fi AB_surd sa fiu AB_senta in propriul meu blog.
    🙂 Buna seara AB_isala!

  3. macar ai cu cine vorbi "tampenii", noptile!🙂 altii😀 insa au scris odata ceva, care mai e valabil:
    "eu am nevoie de mult somn ascultă eu nu am dormit aproape un mileniu
    tu nu ai văzut un pat mai mare ca al meu eventual stadionul rio de janeiro"
    daca ai chef, citesti mai mult aici:
    http://www.poezie.ro/index.php/poetry/158970/index.html

    noapte buna!

  4. hihi, a trecut ceva timp de-atunci… dar a fost frumooos… see you on the dark side of the moon🙂

  5. emule, ai tras cu ochiul la alte luciditati!🙂

    andi, vorbeste tu cu stradutele si spune-le… spune-le!🙂

  6. Pai de ce sa-ti pese de altceva, daca esti centrul universului tau? Ca doar de aia au fost inventate noptile de simbata ca sa iti poti fi:)

    Ce noapte, Umm de suflet.

  7. Am avut chef, deci am citit: "nevisaţii aceia urlând
    suspendaţi iremediabil de gardurile mele înzăpezite"
    Ce pat mare, sa tot incapa in el nevisatii.🙂

    Dada, Lali, sambata sunt buricul pamantului. Si daca vrei sa-mi vorbesti sambata, spune-mi doar ca ma iubesti.🙂
    –0–

  8. ce noapte…🙂

  9. dar inca nu mi-am luat pistol.🙂

  10. Si aici o floare creste in piatra. o traduc si ti-o trimit cu Mos Craciun. Te pupa dulce un Om care a vazut-o pe Ananuca ta si a zis ca e prea singura…in noapte…noroc cu muzica…🙂

  11. Te imbratisez, Mamamia. Te rog sa pui si un pic de caldura in sacul Mosului.🙂

  12. Da, bem tâmpenii şi vorbim Martini.

Lasă un răspuns

