In the Mood for Love

Am gasit pe You Tube un epilog al filmului, unul la care a
renuntat regizorul Kar Wai Wong. Nu te uita la el inainte de a vedea
filmul.
 
E un film perfect, stii? Povestea aproape nespusa, culoarea,
unghiurile, muzica lui Umebayashi, tot. Dar stiu si eu ca ce e perfect pentru mine
poate fi imperfect pentru altcineva.   
 
– M-ai sunat?
– Nu-mi aduc aminte. 
 
 

14 responses to “In the Mood for Love

  1. Citeodata, se mai intilnesc perfectiunile intre ele:)
    Da da, pentru muzica.
    Da pentru film.

  2. Perfectiunile si coincidentele.

    Sa tot fie un an de cand l-am descoperit pe Shigeru, nu?

  3. E de la sine inteles ca m-am uitat fara sa vad filmul🙂

  4. Femeile astea… Acum uita repede ce-ai vazut.😀

  5. Mmmmda, dar vezi mai repede filmul, ca iar vine Tarziu.😀 Buhuhu!

  6. aproape. cam asa, pe la Craciun, se face anu.

  7. eu inca ma abtin … nu m-am uitat la clip…nu stiu cum am reusit, cre’ca m-am maturizat… :)))

    si am o piesaaaa frumoasa foc pana o sa am si timp(mic evident)

    Hug!

  8. De Craciun am facut exces de Shigeru, drept e, dar descoperirea e din toamna, sigur.
    De parca ar conta.🙂
    (de fapt s-ar putea sa conteze, daca e sa ne analizam ciclicitatea omeneasca/blogareasca/obsesiva/ muzicala/cinefila/bibliofila/ depresiva si alte -esti, -file si -ive. si chiar -fobe, dar shhhh! )

  9. Pai da, tu te-ai maturizat, spre deosebire de Ing. :))

    (te) astept sa vezi filmul, e tot despre un timpmic.

    Pe piesa frumoaaaasa am pus-o si in box-ul imblanzit.🙂

  10. Nu pot uita, dar pot sa nu-mi aduc aminte🙂 E bun asa?
    mmm…mmm…m.

  11. In film vizita la templu e facuta sa para un pelerinaj individual, solitar, scopul nu pare a fi altul decat lasarea secretelor in scorbura. Probabil ca regizorul a renuntat la intalnirea intamplatoare dintre cei doi ca nu impinga filmul spre un vag happy-end hollywoodian, in care, printr-o coincidenta miraculoasa, se "rezolva" dilemele.

    Am vazut si 2046, sigur, am facut si pasiune pentru coloana sonora, n-am avut scapare.🙂 Celelalte filme ale lui Wong asteapta cuminti, pe dvd-uri, sa fie vazute. Mai putin ultimul, My Blueberry Nights, pe care il pandesc de vreun an. Se pare ca va fi lansat abia in 2008.

  12. ummagumma, merci mult pentru clip. cred ca Wong Kar-wai putea folosi o secventa-doua pentru finalul filmului. ar fi dat, poate, mai multa "limpezime"…, pentru ca in film secventele din templu apar cumva neasteptat…
    am vazut filmul, ca si alte cateva filme de WKW – il admir. sper ca ai vazut si "2046", care are un soundtrack exceptional. tot strig in Basarabia, nu ratati Wong Kar-wai! dar nu stiu daca m-au auzit prea multi.

  13. e perfect, descoperit intamplator, marcant, si mai ales, vazut chiar la Hong-Kong…

  14. Pai daca cele intamplatoare te duc pe tine la "Wong-Kong", esti un fericit, clar, ai pe cineva acolo, sus, care te iu…

Lasă un răspuns

