oct

Intotdeauna, in octombrie, cad in mine, fac bilanturi, ma
obisnuiesc cu ideea ca un alt an se va termina in curand. Nu stiu sa
primesc schimbarile bruste si de aceea nu le ofer nici eu oamenilor,
lucrurilor. Noiembrie de obicei  e doar o insiruire de litere moarte,
iar prima zapada ma duce deja cu gandul la primavara viitoare, care nu
e departe. Imi contabilizez viata in veri si primaveri, as trage cu
dintii de fiecare zi in care e aprilie, mai, iunie, iulie si august, as
pasi peste ploi si zapezi, peste haine groase si zgribuliri, as pastra
doar pomul de Craciun si goana dupa cadouri, pachetele cu funda si
eticheta cu nume.
 
Au mai murit trei oameni pe care ii stiam, am inceput sa ma
trezesc dimineata la sase, iar spusul pe blog nu mai e o nevoie. Nu mai
e demult o nevoie.
 
In toamna asta sunt un om normal, am primit mere, nuci si
dulceturi, ma uit la multe filme, iar dimineata nu stiu niciodata cu ce
sa ma imbrac.
 
Am vazut un film duios, "Lake House", un film nebun, "Cahback", un
film despre povestile care salveaza, "Big Fish", un film intelept,
"Anything Else". Filme cu timp, cu secunda pe care vrei uneori s-o
pastrezi, in care sa ramai, dar de bunavoie. A fi captiv nu e
captivant, ci doar chinuitor. Sa stii ca poti pasi afara oricand si
tocmai de-aia sa nu pasesti.
 
Tastele nu se mai supun degetelor mele, degetele nu le mai ofera
iubire neconditionata. Cred ca asa li se intampla la rastimpuri tuturor
oamenilor normali. Sunt un om normal, care se trezeste dimineata
devreme fara ceas, doar pentru ca i s-a terminat somnul. Sunt un om
care fumeaza si oboseste, raceste, inghite Nurofen, mananca nuci cu
sare, se cearta numai cu cei de care ii pasa, downloadeaza ilegal
muzica si filme de pe internet si vrea sa-si cumpere pantofi noi si
palton. Sunt un om normal, care iubeste alti oameni normali. Pe
ceilalti ii priveste, uneori de foarte aproape, dar nu-i ia acasa. Sunt
un om nor… 
 
"I was just saying how strange life is, how full of inexplicable mystery."

"Well, you know, it’s like anything else." 

20 responses to “oct

  1. saracul palton vechi.

    [ cuvantul asta e o obsesie pt mine. palton, auzi si tu. umm, iti cumperi obsesii(le altora) noi? hihi]

    in rest, te priveste. eu oricum nu am casa. :))

  2. Nu le cumpar, fac barter.

    Palton, palton, palton… ah, ce necesitate urata!🙂

  3. just like anyting else, da. Si la fel o spun si razand si plangand. Azi am impartit hug-uri. Hug!

  4. De la tine am "furat" filmul, multam mult, tare mi-a placut.
    Hug normal, caracatitos! –-0–-

  5. ah fetelor ce bine de voi,mereu va hug-uitzi.noi astialalti,din tabara opusa,tre sa fim mai rezervati,altfel ne pica steaua.
    totusi,uneori mi-ar place si mie…da’ nu stiu cum se face.

  6. i-ar am uitat sa bifez casuta si nu o sa stiu ce o sa zica ummana

  7. ummaaaaaa!!! se aude pana acolo? am strigat tare, tare de tot… "imi plac oamenii normali. sunt din ce in ce mai putini". daca iti aduce oaga zacusca sa maninci o felie si pentru mine… nucile sunt verzi?

  8. umma, suntem dincolo de taste, dincolo de cuvinte …deci iubirea ta neconditionata ne apartine, nu !?!🙂
    nuci? no bine, las’ ca-ti trimit niste sare de lamaie sa-ti speli degetele inverzite

  9. m2, eu insami am fost azi o casuta pe care am tot bifat-o, dar acum gata, a venit weekendul, ce bineee!
    Asaaa, sa trecem la lucruri serioase: hug-ul e simplu, ai nevoie de doar doua brate si o inima. Si nu pica steaua, doar ca nu se mai vede de atatea brate.
    (Daca nu pica, piSca.)

    Ing, stiu, ingrasa. Si nucile, si prietenii. Dar oricum vine si cura de slabire de la sine.🙂
    (miau!)

    Oaga, cum stii tu sa ma mituiesti! Ti-am incercuit toate absentele cat ai zice "zacusca".🙂

    Mamamia, impartim si zacusca, si nucile, si absentele, cum nu? Aaaa, si fisticul!😀
    Zi drept, tu strigai pe la 4 dimineata, cand s-a trezit omul normal din mine? :))

    Thelmule, cred ca ai dreptate, iubirea mea neconditionata a invatat sa treaca dincolo, nu se mai impiedica ea de niste taste.🙂
    Sare de… Lamaie? :))

    Brusc mi s-a facut pofta de castane, n-am mai mancat de ani de zile, dau regatul meu si doua borcane de dulceata pentru o mana de castane!

  10. aha!un fel de cvartet de brate!observat-am prin filme ca daca e un hug sincer parca se degaja oaresce caldura…oare nu-i bai cu incalzirea asta globala?ca n-as vrea sa se topeasca calota polara.
    dulceata-i de nuci?

  11. Am si de nuci, si de capsunuci.

    Aaaa, inseamna ca de-aia se imbratiseaza oamenii tot mai rar, ca sa salveze planeta. Si sa pot eu sa-mi iau palton nou si anul asta, pfffff.

  12. Si totusi Umma in lunile de toamna chiar daca sunt cazute pe jos frunzele galbene sunt asa frumoase De curand am vazut o ploaie de frunze la o rafala de vant si multi copii care alergau sa le prinda A fost o clipa pentru care merita sa exist desi eu sunt un om cu foarte multe necazuri Mi-ar parea tare rau ca normalitatea la tine sa insemne iesirea din blog mai ales ca eu nu te-am descoperit prea demult timp.

  13. Prietenii se castiga greu si se pierd usor. Nuci cu sare?
    🙂

  14. umm! daca nu/mi treci toate absentele aduc si io o zacusca:D
    ce-ti trebe tie palton daca ai cei mai tari "başcheti" din lume?!:D
    pup umm!

  15. Niciodata toamna n-a fost mai frumoasa…

  16. Tie-ti plac toate toamnele, ca esti oct tot timpul. :))

  17. E frumoasa toamna, singurul necaz e ca anunta frigul, e ca un clopotel de la scoala care suna de intrare. Stiu vorba aia cu "traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima", dar eu niciodata n-am putut crede in ea. Cand simt ca se apropie sfarsitul unei perioade care imi place, nu ma mai pot bucura din tot sufletul, oricat de mult frumos ar fi in clipele alea in jur.

    Normalitatea… eheeeei, ce bine ca nu avem toti aceleasi standarde si aceiasi termeni pentru a defini normalitatea. Multa cerneala a curs si multe taste s-au tocit pe tema asta.

    Multumesc, Elena.🙂

  18. Eu duc Primavara in Inima mea si, darnic fiind din fire, am sa iti ofer din ea….

    Big hugs !

  19. ––0–– for you, too🙂

Lasă un răspuns

