We are nowhere and it’s now

Sa-ti fie ba prea cald, ba prea frig, ce anotimpuri mai sunt si astea? Sau poate atunci cand ne e caldut nu ne dam seama. Nu mai vorbi la plural, zi despre tine.

Vin aici zilnic nu pentru a cauta vreun altceva, ci pentru a scapa de aglomeratie. Asa am fugit intotdeauna de oameni, aruncandu-ma in alte multimi, armate de straini. Dintre oamenii care stiu inspre oamenii care habar n-au si nici nu le pasa, e o libertate pe care imi place sa mi-o permit.

Si dinspre muzicile care doboara inspre cele ce tipa, ingana sau pur si simplu tac, muzici fara vanitatea de a se vrea ascultate cu orice pret.

Si dinspre gesturile care dovedesc spre cele care se supun gandului cuminte, care nu le cere desfasurate la vedere.

Vin aici zilnic, cu un "draga jurnalule" in varful degetelor, dar nu, aproape niciodata nu scriu despre azi. 

18 responses to “We are nowhere and it’s now

  1. Multumesc.🙂 Sa batem gradinile in loc sa batem campii, o idee buna.

  2. Cauti extremele, umma? De ce? Pentru a face diferenta intre bine si rau sau pentru ca te plictisesti de o situatie sau alta?
    M-am vaitat o data ca mi-e frig in casa si sotul meu mi-a zis: "Du-te afara sa vezi cum e si vino inapoi si zi-mi daca-ti mai e frig!"

  3. Ce intrebari pui si tu, Acadelutule.🙂

  4. esti echilibrata, nu esti nebuna ca mine😀

  5. Daaaa, Silvioaro, fac echilibristica.🙂

  6. Or fi anotimpurile tacerii, Xenuto🙂 Echilibristica intre cuvinte si necuvint(atoar)e

  7. E doar septembrie, am mai fost pe aici (brrrr!). Linie de demarcatie… Dar mai e putin pana la Craciun, iar apoi incepem deja sa visam la vara viitoare.🙂

  8. eu sunt un om care habar n-are, dar…

  9. buna dimineata! si un zimbet!🙂
    am intrat si eu sa ascult, in surdina, muzica🙂

  10. ‘neata Umma. Nici nu scriu ce melodie se chinuia pc-ul asta al meu de aici sa cante acum.

    I don’t know if it’s true but I keep it for good luck.

    🙂

  11. Aprilia, oazo, adu si niste primavara. Eu am patru portocale, miros a iarna, le impartim?🙂

    Colturin, se pare ca si muzica stie drumurile.
    How could we forget the yellow bird?🙂

  12. Te invit in gradina verde, daca vrei sa uiti o clipa de raul din lumea asta. Eu m-am plimbat in ea cu gandul,de dimineata. Am si muzica pe MP3, e si Rod Stewart cu Sailing pe undeva. O zi frumoasa pentru oameni frumosi.
    Ii urez si Apriliei cu ocazia asta ca n-am mai fost pe la ea de multisor.

  13. :))
    Atunci abia astept sa citesc intr-una din Neterminate cum Ileana Cosanzeana e rapita de Apolodor, dar e salvata pana la urma din Labrador de Muc cel mic si al drrrakului, calare pe lampa prietenului sau din armata, Aladin, si cum traiesc ei fericiti pana la adanci batraneti… fericiti, dar nu lipsiti de peripetii.

  14. deci una din cele 3 dorinte ti-am indeplinit-o…
    mai raman 2!nu te grabiiiiiii,gandeste-te bine.dar nici nu amana prea mult ca atfel patesti ca mine…

  15. Cred ca tocmai am consumat-o si pe a doua. Acum lung Somn de aur voi dormi si nici nu ma voi trezi pana nu va veni visul cu dorinta trei.

  16. Dar… cand iti pasa prea tare, fugi si tu IN oameni. Care nu au habar.🙂

  17. eu fug in oamenii-carti,mai nou in oamenii-povesti
    ca sa scriu ultimele mele Neterminate (beethoven a lasat doar una,io vleau sa las vreo 100!),am recitit Creanga si taaaaaaare mi-a placut (un nene scria pe un sait ca Stan Patitu’ nu mai e poveste,e nuvela,asa ca am alergat si am citit-o si da,are dreptate)

Lasă un răspuns

