Cateodata

 … sunt foarte superficiala. Atunci eu nu mai citesc si nu mai scriu. Atunci eu nu ma mai uit la televizor si nici la filmele puse in ordine pe dvd-uri. Atunci eu ma duc la Diana, fac bai lungi sau inventez mancaruri sofisticate. Cand ajung in culmea superficialitatii, ma uit in sifonier si ma mir: luna asta nu mi-am cumparat nimic de imbracat. Cand sunt foarte superficiala inseamna ca mi-e bine.
Cateodata sunt prietena. Atunci eu ma urc in masina sau in tren si ma duc unde trebuie sa ma duc. Atunci eu vorbesc la telefon cu orele. Cand ajung in culmea prieteniei, ma simt vinovata ca nu pot mai mult.
Cateodata sunt iubita. Atunci eu.

Cateodata sunt fericita. Atunci eu fac lucruri pe care nu prea mi le amintesc dupa aceea. Cand sunt fericita, nu mi-e neaparat bine, uneori mi-e chiar foarte rau.

show_641a54358c4135(448, 46);

8 responses to “Cateodata

  1. Ce bine că eşti, ce mirare că sunt!
    Două cântece diferite, lovindu-se amestecându-se…

  2. 🙂 Deja am inceput sa fredonez continuarea, pe muzica lui Alifantis.

  3. pentru mine esti intotdeauna, oricum ai fi. cu drag.

    (p.s. leit!🙂 nu-ti spun ce mi-am luat azi si nici ce mancare am facut ieri🙂 )

  4. :)) Facem schimb de retete?😀

    Te imbratisez, poesico!

  5. Ce bine ca esti, Umma…

Lasă un răspuns

