Aventura cu monitorul

De trei zile gura nu-mi mai tace, iarba nu-mi mai place. Dar fumez din principiu aceleasi tigari in timp ce golesc punga de fistic, ultima dintre ele, trecuta fraudulos peste granita. Am vreo zece ferestre deschise, e un curent pe monitorul meu! Pe una scrie "dreptul la intim", as putea sa scornesc increngaturi despre restaurantul din parc sau sa vorbesc peretelui din fata despre cum mi-am plasat obolul de incredere intr-o mana cu degete lungi. Initial am citit "dreptul la inima", dar asta doar din cauza ekg-ului rupt in doua de piciorul scaunului. Mai inainte m-a intrebat: unde-s glumele, unde-s deturnarile? Erau pe balcon, la aerisit. O alta fereastra poarta un W, o fi pagina de prospaturi, dar acum n-am chef sa ies la agatat, poate maine. G e un motor de cautare care toarce linistit si recunoscator ca-l las in pace,  B e o pagina de Word, din care am decupat cateva piese de puzzle, Serafime, de ce tace piticul de gradina? Un c mic e insemnarea poesicai, in care asteapta miracole, Y tocmai a clipit, aveam un mail nou, ah, ce bine, nu era spam, vecina de deasupra bocaneste peretii, habar n-are ea de fereastra asta a mea pe care scrie Ci. Iubesc adversativele, deschid porti catre batut campii cu abnegatie, dar nu, ci-ul se lungeste, dupa ce-l inchid pe Y, si devine Cind, asta nu poate sa fie decat vrabiuta nerabdatoare, cand, hai, acum, cinci minute, vezi ca ies. Da, bine. Mie cel mai mult imi place sa scriu despre nimic, e atat de generos. Si e gratis, nu ingrasa, nu vorbeste neintrebat, se lasa deslusit pe indelete, nu pune etichete si nu creeaza obligatii. Un nimic e si visul care m-a trezit dimineata, mai intai se facea ca ma uitam intr-o priza. Era o priza lunga si alba, intr-un perete tot alb. Si de fiecare data cand ma uitam, incepea o petrecere in priza aia. Cred ca erau animalute din desenele animate, tin minte ca unul era foarte galben, unul foarte verde si unul foarte roz, cand intorceam capul, petrecerea se muta in casa.  Si pe urma m-am enervat foarte tare, cand au inceput sa ma barfeasca doua proaste, Floricica Spataru si Narcisa Toc, prietene bune, asa pareau. Bine ca le-am retinut numele, sa le zic vreo doua cand le-oi intalni de-adevaratelea. Sa-ti traiesti visul, da, suna bine, dar visul asta nu vreau sa-l traiesc pana la capat, vreau numai partea cu petrecerea din priza. Visurile se pot trai, dar gandurile? Numai in masura in care viata se poate gandi, imi spune vocea interioara, pe care o cheama Ana si e foarte inteligenta. Pe monitor a inceput sa clipeasca un bec, in dreapta jos, tot de la desene animate am invatat ca asta e semnul pentru "mi-a venit o idee", oare ce idee i-o fi venit monitorului posesiv? Dar mie?

Windows, windows, windows – Virtual Memory Minimum Too Low.
 
Deci gata, inchidem ferestrele. Aceasta a fost o mostra de insemnare "pentru mine", fara provocari si fara revelatii, poti sa-mi comentezi nimicul?

17 responses to “Aventura cu monitorul

  1. fireste ca pot. ca sa comentezi un "nimic" tre sa fi fost vreodata nimic.😀 si8 daca nu as putea, as deturna.

    catd espre dreptul la inima…sa stii ca era ideea dinspatele luiintim, cheia. doar ca inima fiind s-a ferit si s-a dat mai la spate. sa fi fost de vina ekg-ul?

  2. si data viitoare sa-ti pui ochelarii in vis, ca eu eram omuletul ala roz, intrasem in priza pentru ca nu-i usor sa faci trei torturi dintr-o data si nici timp nu mai aveam. n-ai vazut ca restul incepusera petrecerea deja?!?

    pe alea doua le-am dat afara intr-un moment in care electronii s-au aflat intr-o miscare total dezordonata, se intunecase pentru cateva secunde si le-am prins de gulere, jap jap, afara cu voi, ce-mi suparati ummoasa? ha?

    cum era aia.. ganduri cuvinte actiuni? o fi.

    >:D< umm.a.

  3. Uite, ma, ca au putut sa comenteze nimicul!🙂

    Perm, partea aia cu cineva care a fost odata nimic o trecem in spatele usii 99, asa, ca am stabilit deja ca in camera poate sa nu se afle nimic.
    Ekg-ul asta a avut si el rostul lui, se pare… of, mInima mea!🙂

    Did, sa stii. Acum imi amintesc ca avea si coada animalutul.
    Netrebnicele alea doua pofteau la torturi, dar au primit tortura. Bine le-ai facut! :))

  4. dap, bine am facut si bine am gasit in insemnarea asta minunata cu tot cu nimic[-nicia] trambitata de tine :))

    hai nu zau, chiar te asteptai sa ai 0 comentarii maine? ce naiba, doar nu erau torturile facute din nebunele ca sa ne revenim la prea normal.

    gata umma, i love you samd. sanataaateee!!!

  5. :))
    Sincer, nu ma asteptam la NIMIC. Cred ca asta-i secretul ca sa te poti bucura de toate cele. Inclusiv de torturi facute in priza.🙂

  6. in principiu pot sa comentez de toate, căci sunt multilateral dezvoltată😀

    dar te-ajută cu ceva?

  7. Pai eu de unde sa stiu daca ma ajuta inainte de a citi multilateralul? Poate inteleg mesajul secret al beculetului clipicios.🙂

  8. Imi place Ana.

  9. Nu. Nu acum. Nu stiu cind. Poate niciodata.

  10. Nimicul nu este niciodata nimic. Este ceva, altceva, candva, cumva, poate, nu stiu, nu cred etc.
    La ce te gandesti? La nimic. Nimicul acesta e ceva personal, intim, ce nu se poate marturisi. Sau poate este ceva dureros pentru celalalt, ar trebui sa-i spui dar eziti, renunti. Nimicul acela e resemnare. Nu ma gandesc la nimic. Ma gandesc la ceva.
    Nu am visat nimic. Stii bine c-ai visat, iti staruie in minte o intrebare, o neliniste, un jind. Nimicul e ceva ascuns in tine, uitat, o dorinta vaga. De care fugi.
    Scuza-ma! Nu face nimic. Ba face. Te deranjeaza, te stanjeneste, te roade, te calca pe nervi. Nimicul acesta e o noua renuntare, o noua frustrare, o alta minciuna.
    Ce vrei? Nimic. Vrei, dar te temi s-o ceri, te simti stanjenit si milog, ridicand pretentii, abject.
    Ce faci? Nimic. Nimicul acela e gand, visare, framantari, regrete. Sau poate modestie.
    Nu-mi mai doresc nimic e teama de dezamagire, nu mai astept nimic e fuga de esec, de singuratate.
    Nu e nimic dincolo de moarte. E indoiala si speranta, e un strigat dupa o certitudine, e nevoia de-a fi contrazis. E incercarea de impacare cu tine, de iertare a propriilor pacate si de lasat loc pentru altele.
    Individul ala e un nimic. E un om de care te temi, pe care il simti mai puternic, care te domina. Atunci cand nu e trufie, dispretul e invidie.
    Cand nu mai poti nu mai esti/valorezi nimic
    Nu esti bun de nimic.
    Nimic mai fals. Mai mult. Mai simplu.
    Nimic mai adevarat.

    Nimicul nu e nimic. E nesiguranta si speranta, e teama, vis si indoiala, e uitare si senin, e intuneric, e lumina, e nespus si dorinta, singuratate si iubire, neputinta, vag, adevar, minciuna…

    Nimic nu e nimic.

  11. Fumeaza din principiu aceleasi tigari.
    Din principiu, trei zile, gura sa nu-ti mai taca, iarba sa nu-ti mai placa, din principiu sa nu-ti injectezi inima decat cu insomnii, tigari si cafea, din principiu sa te trezesti in fiecare dimineata, din principiu sa te culci in fiecare seara,
    din principiu sa nu stii raspunsul la intrebarea
    unde-s glumele, unde-s deturnarile,
    de ce tace piticul de gradina…

    Sa nu fii decat o pagina de word.

    Din principiu sa nu gandesti viata, din principiu sa nu-ti spuna nimic vocea interioara,
    sa nu clipeasca nici un bec..

    Din principiu fara provocari si fara revelatii pentru ca, in principiu, totul e nimic din principiu!

    Din principiu sa visezi aceleasi visuri si sa nu vrei sa te trezesti!

    Sa te uiti intr-o priza si sa nu vrei decat sa intri in ea, in ea… poate mai traiesti inca o data un desen tandemoprincipios animat!
    Dupa aia poti muri macar si electrocutat!

  12. Imi place dantelaria ekg-ului, e o dovada palpabila a faptului ca avem inima si dreptul la in(t)ima. Ma gandesc sa-l inramez si sa-l agat intr-un piron, deasupra biroului, peretele ala e mult prea gol.
    Hai sa-i furam plasturii hingherutei si sa ne lasam de fumat. Vrei?🙂

  13. Si Anei ii place Lali.🙂

    Incetosat, :emoticon_incantat:, adica nu am NIMIC de comentat, uite ca a si rimat. Pot sa-ti dau, in schimb, din stelutele mele.🙂

    Mack, pai e bine, ce, ne permitem altceva?😀

    A, tentatia de a baga degetul in priza e stinsa doar de teama de a nu omori vreun animalut nevinovat. Si daca ingerul de piatra se transforma in gargouille…

    Ing, sa ne uitam la desenele ekg-ului ca la nori, sa vedem acolo personaje si sa le inventam povesti…
    La intrebarea despre fumat nu vreau sa raspund. :))

  14. ce ai vrea sa-ti spuna piticul din gradina?😛
    Intr-o alta ordine de idei, un nimic ma tine de mina sa nu cad…miss you girl.🙂

  15. Mamamiaaa! Bine-mi pare ca "te vad". Si mie mi-e dor… dar mai bine nu mai zic NIMIC.🙂

    Piticul din gradina ta e delicios, orice ar spune sau au ar face.🙂

Lasă un răspuns

