Strada cu David Gilmour

On an island m-am intalnit cu casa lui David. Era soare. Am mai spus asta. Aici a compus ultimul album, asta n-am mai spus.
 
We lay side by side between the moon and the tide
Mapping the stars for awhile

 
 
Let the night surround you
We’re halfway to the stars
Ebb and flow, let it go
Feel the warmth beside you


 

Ce sa fie? Niste buze.
Ma doare capul.
Asta e blestemul Inghetatului invidios pe cei care nu dorm nu de necaz, ci de placere.
Dreamers may leave, but they’re here everafter.
Am aflat si eu ca s-a prapadit Motu Pittis. Ni se duc idolii, le iau locul idiotii.
Ma doare un cap care e al meu.
Oare eu mai salvez Vama veche anul asta?
Macar sa-i vad pe Dandy Warhols.
Ma doare capul. O maslina? O caracatita? Un nurofen?

6 responses to “Strada cu David Gilmour

  1. haha, deci te-am indulcit? } {

  2. O sa ne iasa vorbe.
    Vorbe dulci si albastrite de chupachUPS! :))

  3. mie imi place sa-mi iasa vorbe. ma simt persoana importanta. :))

  4. Un tzuc si-un zambet de buna dimineata, e bine?🙂

  5. E bine, mi-a trecut, cred ca-ti ramasese niste acadea pe buze.🙂

  6. Se vede.😀
    Deocamdata ne ies vorbe… doar din taste. Taste… taste… taste me! :))

Lasă un răspuns

