Sand-Witch

De la marea cu pietre la marea cu nisip. De la holuri largi si
candelabre la strazi inguste si pietruite. De la pantofi cu toc la
slapi, de la rochia neagra la cea cu delfini. Iar acum, intr-o prima
dupa-amiaza linistita, un pas catre blogul meu prafuit, dar in loc sa-l
umplu cu vorbe, il umplu cu spatiile dintre ele, ii suflu nisipul in
ochi si am emotii, e ca si cum m-as intalni cu un iubit vechi,
abandonat dintr-un prea mult care dadea pe dinafara. Fluturi in stomac,
petaloudes… ce sa-i spun, ce sa-i spun? Sa incerc sa nu-mi framant
mainile, doar tastele. Aaaa zzzzzz space space mvcftr, metalimbaj.
Stangaci, arunc degetul aratator spre α, apoi drumul serpuieste printre
γ, α, π, ι, μ, θ… agapi mu, insula e ca mine, intre mari, intr-o
parte blanda si calda, in cealalta nervoasa, cu valuri in care numai
nebunii se aventureaza. Dar ea isi stie bine malurile, nu le amesteca.
In ea e ordine, chiar daca franjurii covorului pe care-l vad ochii de
oameni nu sunt niciodata aliniati. Dezordinea e atractie turistica.
In nisip, degetele de la piciorul cu delfini imputinati sunt
vrajitoare, inventeaza forme, inventeaza lumi. Uite cum ai lumea la
picioare, era atat de simplu. Vrajitor iti este si pasul, el poate sa
mute apusul din mare in munte, pentru o vraja perfecta trebuie numai sa
parcurgi strada cea lunga si sa rezisti la ispite. Ispitele se numesc
Sephora, Marc O’Polo, Anna Riska, ele iti deschid ochii de care aici
n-ai nevoie… rezista, rezista, ah, ce-ai facut, pacatoaso? Te-ai
transformat in spumma si arome, maine trebuie sa incepi din nou cu
vraja numarul unu. Sand-witch… intre doua mari, o felie de tine. 
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
 

 

13 responses to “Sand-Witch

  1. Kalispera umm, intr-o dezordine totala am haladuit si eu prin insule si am mirosit marea, dar prea putin pt.foamea din mine asa ca ma infrupt din sand-wich..ul tau.

  2. delfini pe rochie, delfini la picioare. din doua una. ori o sa se creada ca esti toata o rochie, ori, esti toatra numma picioare :d

  3. imi e dor, atat de dor de mare, de calatorii, departe de cotidianul asta…din care voi putea avada numai i preajma revelionului.

    citindu-te, ti-am trait atat de clar emotiile…de parca as fi povestit eu, intr-o alta viata. mai cu seama ca am si eu niste delfini, micuti, de purtat la glezna sau…(mi i-a daruit cineva la festivalul poezie.ro, la Agigea)
    numai bine! si, mai povesteste!

  4. Kalispera, Bebitz, vezi ca de foame ai mancat un T. E wiTch… buhuhu, adica. Oracolul din Delphi + Vrajitorul din Oz nu-mi ajung nici pana la… hmmm… sa zic delfini? :))

    Perm… Varianta 2 – varianta corecta.😀 Prea cald pentru rochie, prea cald. Daca ma conving grecii astia sa ma mai ating 1 data de ouzo, poate pun si poza. :))

  5. Silvi, am niste cuvinte magice, care iti dau aaaaripi. "Ego felo na pao vooooolta…" (sper ca am scris corect, inseamna "vreau sa merg departe") Ti le fac cadou, desi sunt simple, imi suna ca o poezie care se poate transforma in realitate.🙂

    S-au strans atatea… le-am scris in cap, dar cand ajung in fata tastelor, o poveste se ghemuieste intr-un cuvant-doua, de parca i-ar fi teama ca, odata spusa, isi va pierde magia. Dar perseveram… ce, nu suntem noi mai puternici decat vorbele? Pai?🙂

  6. vorbele au aparut inaintea noastra, da, dar biblia mai zice si ca…cel din urma va fi cel dintai!🙂 multumesc de cadou!

  7. Oh, de cind e pacat sa intri in muzee?:) Ca cele enumerate de tine chiar asta sint. Si mie imi trezesc niste nostalgii. Si iar imi amintesc ca sint frivola. Frivola, dada. Pacatoasa, nunu:)

  8. Silv, adica noi acum am luat-o inaintea cuvintelor deja. Dar se vor revansa ele, cand ne-or durea picioarele de atata tr… alergat.🙂

    Vrabi, frivola cu basmaluta… am zis ca esti de basm! :))
    Ce pacat ca n-au vrut aia de la Marks & Spencer sa ma lase in muzeul lor peste noapte… l-as fi pazit asa de frumos! :)) A night at the museum, varianta insulara.

  9. nisipuri si mari…tare frumos

  10. Mai multe amanunte despre vacanta de vis pe insule indepartate, ne poti oferi? fa-ne sa visam si, de ce nu, sa te invidiem.

  11. Ok. Nici sa vreau nu te mai pot invidia. Mi-e frica sa nu fiu certata.
    Asteptam sa te pui de acord cu orele.🙂

  12. Shali, si oameni.🙂

    Abracadeao, eu as vrea, dar rana din ore nu ma lasa inca. Sa visati cu mine, da, dar de invidie nu vreau sa aud, e urata si rea si meschina. Vibratii joase… astea fac buba si celui ce le emite, si celui ce le receptioneaza. Deci ramanem la vis, bine?🙂

  13. Incerc, dar sunt incapatanate. Auzi la ele, cica noaptea e pentru dormit… ntz ntz ntz
    🙂

Lasă un răspuns

