Predestinare?

Am gasit pe insula casa lui David Gilmour. Sa repet ca nu cred in coincidente, ci in chemari? Think Floyd. 
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
 
Ea este Sofia si a fost foarte cuminte. Ca si Miorita, a stiut drumul.
 
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
 
 Mi-am cam pierdut cuvintele. Dar am motive.
  

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

19 responses to “Predestinare?

  1. am dat si niste stelute, dar nu-s pt tine, is pt DAVID. [si cu ocazia asta vreau sa-i spun ca-mi place de el foarte mult si daca se poate sa petrecem un wkend de neuitat in casuta lui. e sambata, am voie sa delirez, nu? salutam ummagumma. :)]

  2. Cu motive sau fara, nu ma intereseaza, eu te rog sa-ti cauti cuvintele pe acolo pe unde le-ai pierdut, ca vei avea mare nevoie de ele cind te intorci acasa.
    Bine?:)

  3. Did, ii transmit lui David mesajul secret, dar maine. Stelutele i le lipim pe chitara.🙂

    Lali, cred ca o parte s-au lipit pe ventuzele caracatitei. Lasa ca le pescuim impreuna peste cateva zile. Pe ele, cuvintele. Bine?🙂

  4. Dar daca a fost o avanpremiera a zilei de maine!?

  5. Tiiiii, sa stii! Dar trece cu ouzo, kanena problima ( κανενα προβλημα) :))

  6. La multi ani! Cu drag, te imbratisez si iti multumesc pentru prietenia ta. :*

  7. well come home🙂

  8. Inca nu, inca nu, ing_eras, mai stau cateva zile si p’orma… sau era asa: well, come home! ? :))

  9. Alma, multumesc. la multi ani si tie, Leoaico.🙂

    Sky de Suedia, asa ca-i fain?🙂

    Coltisor, sa-ti trimit si tie un colt de insula spalat de apa limpede-limpede.🙂

  10. ciupel tale.🙂 te invidiez! argh.🙂

  11. frumoasa insula ta🙂

  12. Pame sto spiti = let’s go home… hihihi, mai am putin si invat tot.😀

    Aprilutz, […]🙂

  13. Era well, COME HOME!!! :))

  14. finest ever.😦 me envy you bad.😦

  15. aprilsea a amutit

  16. mai bine hai acasa. lasa insulele alea in frumusetea lor si "Pame sto spiti" sa apuci si tu marea asfaltare si marea bordureala din cel mai prafuit oras european.:(
    bleah!

  17. Ah, cat negativism! Trebuie sa-ti imprumut jumma din ochelarii mei.😀

Lasă un răspuns

