Leneveala

In primul si-n primul rand, am pus niste minunatii in mp3player. As mai fi pus inca vreo trei, dar sunt prea mari si nu incap decat in cap. In al doilea si-n al doilea rand, m-am gasit pe Wikipedia, aici. Deci bine am facut ca am dracuit-o pe Euridice. Pe urma am dat tot acolo cautare pentru ummagumma si mi-au aparut Pink Floyd, cu relevanta de 100%, si textul meu cu nimfa dracuita, cu relevanta de 88%. Cine-i, domnule, Euridichea asta, vreo vrajitoare? Pai stiu, acum toate vor sa fie Euridici, isi asuma riscul de a se intoarce in infern dupa o plimbare cu Lira. Nu, nu e o marca de masina.
In al treilea si-n al treilea rand, mi-a placut sa-mi generez fractali, am descoperit si eu roata, dar inca ma deruteaza lanturile alea muntoase. Pe culmi, aerul e rece si sanatos, nu ca aici, jos, unde frige si oamenii danseaza pe carbuni aprinsi intai din necesitate prost inteleasa, pe care o confunda cu libertatea, apoi din obisnuinta. Altii din plictiseala. Dar sus, pe culmi, e pustiu, sa stii, nu te duce acolo daca nu esti pregatit pentru singuratate. Poti sa te suporti? Sa-ti numeri fractalii, sa te repeti in fiecare… racoarea are si ea pretul ei.
Ce frumoasa poate sa fie piesa asta, cu Stare de spirit… o redescopar in fiecare an si fac pasiuni redundante pentru ea. La a treia ascultare, a tacut vocea care mi-a tot repetat, la trezire: "un sarpe sculptat in piatra, un sarpe sculptat in piatra, un sarpe sculp…". Sambata nu stau pe ganduri, poate am sa vreau maine sa inteleg ce-o fi vrut sa-mi spuna.
Si acum observ ca mi-a mai disparut un delfin din lantul de la glezna. Pai si-asa erau prea multi, delfinul e simbolul prieteniei, cine poate sa duca atatia prieteni atarnati de glezna? Si daca nu poti sa-i duci, seduc singuri.
 
 
Knock! Knock!
Who’s There?
Fanny.
Fanny who?
Fanny body calls, I’m out.

15 responses to “Leneveala

  1. frumoase piese, daa🙂

  2. Pai da, ca eu nu spun niciodata minciuni. :))

  3. eu mi l-am tatuat sa nu-l pierd🙂

  4. Aaa, asta e riscant. Ca daca te superi pe delfin si vrei sa-l dai jos de pe tine, nu mai poti asa, cu una, cu doua. :))

  5. E o zi de fractali, cu tristeti de solitudine,
    e o zi cand prietenii se desprind usor din lanturile fine cu care ii legam de noi,
    vine o zi…

  6. Sambata niciodata n-are tristeti, iscoditorule, nu-i dam voie.
    Momente superficiale, mediocre, neistovitoare, numai bune de infasurat in jurul gleznelor, sa nu atarne greu.🙂

  7. 1. E tîrziu, Veveriţa doarme – le vom asculta mîine.
    2. Eu nu mă mir că ai admiratori pînă şi pe Wikipedia, varianta în limba română.
    3. Nu. Nu pot. Altfel ce-aş mai căuta pe weblog? Prefer singurătatea din tribunele unui stadion arhiplin celei din vîrf de munte.

  8. Prieteni atarnati de glezna ?
    Superb….

    Umma, am voie sa te imbratisez ? Sa te tin de mana si sa-ti arat ce este mai sus de Inaltimi, mai sus de Singuratate….

    Mi-am adus aminte de tinerete:

    "Sunt Insingurat
    In Singuratatea Singuratatii
    Ce a fost Insingurata
    De Insinguratul
    Din Mine
    Insingurat…."
    (Darael)

  9. Esti dependenta ?
    Atunci sa nu te lasam sa intri in sevraj….. :))))

    big hugs, big hugs, big hugs…..

  10. Hugi si de la mine, ummule

  11. 1. Piesa cu Stare de spirit sa i-o dai si Veveritei. N-o sa adoarma la loc, dar o sa viseze putin.
    2. Ce admiratori pe Wikipedia? O fi vreun softulet admirator, care a pus singur linkul.🙂
    3. Asta zic si eu si ma tot pierd printre oameni. Singuratatea din varf de munte cred ca e pentru premianti, noi n-o meritam inca.🙂

  12. Imbratisari… o, da. Sunt dependenta.🙂

    Odata chiar era cat pe ce sa vad dincolo de inaltimi. Dar m-am speriat si m-am intors.

  13. ma bucur sa iti gasesc blogul redeschis!

  14. Multumesc, Silvia.🙂

  15. Pfuai, ce de-a mai hugi! Asa, hraniti dependenta ummului, in loc sa-l sfatuiti sa incerce sa se lase… ntz ntz ntz. :)) Dar hugii astia au avantajul ca pot fi dati inapoi, fara sa fie second-hand. Iote:
    –O–

Lasă un răspuns

