Rock-starul si Rock-Starea

Nici n-a venit bine vara, ca s-a si consumat pe jumatate.
Imi masor anotimpul  in concerte si plecari, intoarcerile inseamna doar inca un strop de sfarsit. Daca as tine minte zapuseala, transpiratia si setea, nu mi-ar fi dor de vara…
 
A fost odata ca niciodata, ca daca n-ar fi, nu s-ar povesti, a fost, asadar, dar ce n-a fost, daca as sti de unde sa incep, poate ca as putea sa si termin. Dar stiu asa, ca Fat Frumos imbatraneste si el, iar Zmeii se imblanzesc, asa ca Ilenele Cosanzene sunt din ce in ce mai derutate.
 
B’estivalul m-a ocolit gratios, dar l-am vazut pe Plant. M-a convins baiatul ala trist sa nu ratez evenimentul si bine a facut. Cum a fost la concert? Ah, ce intrebare la care nu stiu sa raspund! Nu imi amintesc ce piese se canta, nu imi amintesc detalii de scena, probabil ca nici nu le vad, nu le aud. Si atunci de ce te mai duci, m-ar putea intreba cineva. Daca nici macar nu esti in stare sa faci o cronica… Ei, bine ca fac altii, le citesc si eu si recunosc cate ceva, zic: am fost si eu acolo, dar eram prea ocupata cu simtitul, nu mai puteam sa si gandesc. De ce te duci, fato? Pentru atmosfera, bai. Nu sa ascult muzica, pentru asta am un miliard de cd-uri si surround system. Pentru ca imi place sa ma pierd printre cei multi. Pentru ca ametesc, obosesc, ma clatin. Da. Robert Plant are aceleasi miscari unduitoare ca in tinerete, doar burta si sanii i-au mai crescut. Baby, baby, I’m gonna leave you. I said baby, you know I’m gonna leave you, Leave you when the summer comes along. Mi-am amintit de Liviu, cum ii cantam sub balconul Ateneului: I’m gonna LEAVE YOU, LIVIU, LEAVE YOU!  Iar sandalele s-au facut ale dracului, m-au imbasicat. Cred ca talpile mele au devenit mofturoase, si calcaiul de Ahila. Sau era tendonul? Tot capricios si el, lasa-ma in pace. La Romexpo au fost jetoane, cu care puteai sa-ti iei bere si sandwich, cozile erau mici si prietenii multi. Varcolacul si-a luat motor si s-a apucat si de fumat, daca tot s-a hotarat sa moara tanar. Si uite-asa m-am ales si eu cu o spaima in plus.
 
 
 

(fragment din Babe, I’m Gonna Leave you)
 
La Rolling Stones, in schimb, am murit si am inviat. De caldura, de praf, de sete, de retelele de telefon ocupate. Din cauza lor, am simtit mai putin, deci am gandit mai mult. Cand te gandesti, te si enervezi, pai nu? Doua standuri de bere la 60 000 de oameni? Cozi la care s-a stat ore? Si mai aud voci care zic ca lasa, sa nu fim carcotasi, bine ca am avut posibilitatea sa vedem asa minunatie de concert. Pai da, bine ca am avut, dar l-am vazut pe banii mei, din care s-au dus cativa si in buzunarele co-organizatorilor din Romania, care nu au oferit ce se astepta de la ei. Si nici cei de la Metrorex n-au mai amanat ora ultimului metrou. Sau, daca au facut-o, si-au imaginat ca zecile alea de mii de oameni pot sa se teleporteze de pe Lia Manoliu direct in Piata Muncii. A durat cam jumatate de ora doar pana sa ajung la poarta de iesire din stadion, vai, picioarele, vai, tineretile mele! Si in Piata Muncii alta nebunie, ca nu erau taxiuri, noroc ca… multumesc!
 
 
 
Cat despre concert, impresionanta scena, cu armata ei de muncitori, impresionante efectele speciale, impresionanta energia lui Jagger, care a alergat continuu doua ore, impresionant efortul lui Keith Richards, nasul lui Ronnie Wood, zambetul de batranel cumsecade al lui Charlie Watts. Si replicile in dulcea limba romana, cu care si-a presarat Jagger prestatia. "Tze rochie dragutza!" a facut deliciul publicului. Pe piesa "Miss You" a plecat scena spre centrul stadionului, unde s-a cantat si "Satisfaction", dar asta probabil ca o stie deja toata lumea. La intoarcerea scenei mobile catre scena mumma, in fata ecranului crescuse o ditamai limba. Gonflabila, dar sexi.
Lunga noapte… dimineata am reusit sa si dorm doua ore, se pare ca n-a fost totusi destul, pentru ca… bine ca n-a luat foc priza. Prietenii stiu de ce si cum si mai, chiar asa? Nu aveam numai eu cenusa de pus in cap, ci imi ajungea pentru toata multimea aia de pe Lia Manoliu. Ma imbogateam subit, plateam toate daunele si fugeam in Tenerife, ca-mi place cum suna. Si-mi schimbam numele in Cenusareasa si-mi veneau toti pantofii de fite si toate sandalele si puteam sa merg la concerte fara sa-mi faca basica.
 
 
 
 
(momentul in care se intorcea scena din mijlocul stadionului; tremurul mainii e firesc, ce? )
 
Mai stii, Ummo, cand ziceai ca vrei sa vina cineva sa iti lungeasca frazele? A venit, dar despre asta in alta insemnare, daca tot am redeschis blogul. Blogul asta, ca pe celalalt nu l-am inchis, dar acolo nu pot sa intru incaltata cu bascheti si nici sa povestesc, asa, intamplari mici si jurnaloase nu pot. acolo trebuie sa ma spal pe maini mai intai, sa ma duc la Diana ca sa-mi faca sprancene frumoase, sa vina noaptea…

20 responses to “Rock-starul si Rock-Starea

  1. asteptam de 2 zile sa scrii aici despre concertele astea. hihi. weekend placut!

  2. Pai unde in alta parte? Normal ca ma mancau buricele degetelor, chiar daca ma ustura inca talpile.🙂
    Weekend frumos si tie, Coltisor.🙂

  3. :))) ce sa mai… abia astept sa viu si io in tenerifele alea ale tale.:D am auzit ca aia n/au prize :)))
    dormiti linistiti!!!!!!! renelu’ vegheaza.

  4. Yupiii… s-a deschis sezon de umma.🙂
    Pupacim respectuos. }{

  5. :)) N-avem prize,
    dar avem brize.
    N-avem manele, dar avem muzica de canari si Canare,
    de la toate insulele inconjuratoare
    cu acelasi nume,
    Deci hai sa fugim in Lumme!

  6. Arpegeaaa!🙂
    Pai, vorba Coltisorului, era musai sa zic de concerte! Pup fata frumoasa si abia astept o poveste si-o ciorbita.

  7. Numa sa fie cu ceapa din partea casei.😛

  8. bine-ai revenit, draga!

    sa mai fie momente de-astea!.. si sa le prindem

  9. Arpe, tu, ceapa cu bere? :))

    Andi, copil drag, e musai sa mai stam pe-aici macar pana se hotarasc aia de la U2 sa ne viziteze. Si pe urma un RHCP, pe urma…🙂

  10. Welcome back, Umma!
    Me happy!
    🙂
    }{

  11. Mistyrioaso, si eu te acoladesc cu drag. Nu zic caldura, ca asta ne-a molesit pe toti.🙂

  12. u2……. ce cuvinte mari spui tu acolo, Umma?! zici tu ca vin? am mai zis io, ca daca zici tu se intimpla, asa ca mai stau p-aici sa prind bilet. la care casa sa m-ased la coada?
    sa-ti fie de bine concertele, ca frumos le mai zici. si pozaru’ de-ti trimisei pozele, zicea ca musiu Plant face la fel, doar ca are fizicul ceva mai lat. Nu conteaza, atita timp cit creaza aceleasi senzatii.
    bine-ai revenit, ca-ti simteam lipsa.

  13. parca iti era frica sa-l vezi pe plant mosulica, imi pare bine ca ai revenit

  14. Dadada, ai sa vezi ca se intampla, Aprilutzo, sa fie triada spectaculosilor completa: Stones, Pink Floyd si U2. Pai cum sa ramana nevazuti, se poate? Stai tu la coada la bilete de maine, ca io ma asez la aia de bere. Poate se ofera cineva sa stea de veghe si in lanul de metrou, sa-l tina pe ultimul spunandu-i cu frumosul: cum sa pleci, nu vezi ca Aprilitza si Umma n-au ajuns inca? :))

    Bebitz, am o gramada de frici, dar fac pe viteaza si le infrunt. Nu cu pieptul dezgolit, ca Andri Popa, ca nu se cade. Nici chiar Plant nu si-a dat jos tricoul ca sa infrunte multimea dezlantuita, desi sunt sigura ca-l cam strangea pe la pectorali. :))
    Bine v-am regasit, Comandante!

  15. Tiiiiii, asta-i superoferta aprilutzica! Sunt o privilegiata, ce mai. Multumesc.🙂 Deci sa batem din picior ca domnul Goe si sa zicem: de ce nu vine? Eu vreau sa vie! U2? Me2. DA!

    (Daca stiam asta inainte de Stones, iti cerseam un colt de parcare. :))) )

  16. Umma, draga mea, hai sa-ti spun un mare secret: daca U2 vin tot unde venira si Stones, adica pe acelasi stadion (aferim, aliluia, inshallah!), te iau la mine peste noapte. Ca stii, io stau la walking distance de locu’ cu pricina. De la mine din balcon se vedea partea superioara a instalatiei de scena cu 4 etaje.

    (oferta este pentru Umma, numma’ si numma’!)

  17. l-am recunoscut!! dada!! el e!! :)))))

  18. Cine, tipul ala cheliutz care si-a bagat scafarlia in obiectivul mieeeeu? :))

  19. Daca n-ai manele, nu se pune !!! :))

  20. Ing, sper ca ti-a priit vacanta.🙂

    Am si doua manele, zau. In comp, pentru cand vreau sa scandalizez melomanii. Una e cu Guta, aia cu "merge mintea la baiatu’, la baiatu’", cealalta e cu unu’ si mai scarbos, care zice cam asa: "adun fetili pi banda, parca am tilicomanda". Cica nu le place manelili, snobii naibii. :))

Lasă un răspuns

