Un loc pentru Danutii mei

11 responses to “Un loc pentru Danutii mei

  1. frumosi Danuti mai ai tu mai u(o)mm(ule)!

  2. superb! cum l-ai facut?

  3. Frumos🙂 Nu stiu ce piesa era.. dar arata mumos de tot🙂

  4. Erau doua piese, o adaptare dupa "Jurnalul lui Adam si al Evei", de Mark Twain, si "Cele doua privighetori", de Dumitru Solomon.

  5. zuper!.. bafta la convins🙂

  6. 🙂 Multam. Pentru asta am o altfel de sabie.

  7. Tocmai imi impusesem o pauza, dar ma lasi tu pe mine? Nu ma lasi! Trebuie sa ma scoti mereu afara la aer:) Uite, asta este o poveste cu multa, multa iubire care nu are nevoie de cupidon. Dar are nevoie de xene. Si mai departe nu mai zic, bine?

  8. Et si Danuti n`existaient pas
    Dis-moi comment existerions-nous?:)

    Zau ca nu stiu cum ar fi viata fara Danuti.

  9. ing-ring, la aer cu parfum de Danuti proaspeti. Au ei nevoie de Xene, dar si de Cupidonese. Mi-am mai asumat si rolul asta uneori, astia mici plang sincer si nu le poti rezista.🙂

    Lalo-lali, viata ar avea mai putina candoare, asta-i clar. Si monstruletii from inside ar castiga mai multe batalii.🙂

Lasă un răspuns

