De aproape copii

Prima data am vazut videoclipul asta la cativa ani dupa Revolutie, cand era moda casetelor video – s-a nimerit la un capat de film. Mi-a ramas undeva, intr-un colt al mintii, din cand in cand mi-l aminteam, fredonam uneori melodia, o melodie auzita o singura data, iar barbatii care ma auzeau o luau personal si se incruntau. Erau barbati tineri, aproape copii – doar ei se pot supara, pentru ca cei mici viseaza la ziua in care vor fi barbati si atat. Iar cand cresc si nu ii mai numeste nimeni copii, incep sa tanjeasca, se imbolnavesc de sindromul lui Peter Pan. Isi fac jucarii. Uneori jucariile lor sunt alti oameni. Sa vrei sa joci Tetris cu oameni vii, sa fii obsedat de scor. Masini puternice, afaceri de succes, femei de colectie in loc de abtibildurile surpriza din pachetele de guma… point and click! Numai schimb nu vor sa faca, ticalosii, chiar daca au dubluri.🙂
 
 
 
 
 
 
 
Copiluti… se dedica oricui recunoaste ca e.🙂

21 responses to “De aproape copii

  1. cat de mult iubesc cantecul asta🙂

  2. baiatu! da mai, tu! fa un popas la mai sus numita si lasa-i tur vreo 3 lazi cu d’alea roz

    asta e, cine scrie frumos, primeste guma de ro[z]s

  3. pe asta n-o stiam! multam, umma.

  4. tee hee hee!.. memories😀

    nu stiam clipul
    nice nice nice

  5. (ma) recunosc. Da sa stii ca daca am o agenda in plus, o daruiesc (sau fac schimb) cu placere. Vrei una ? :))

  6. super ai scris! multumesc! l-am trimis unor prieteni carora li se potriveste perfect.
    am gasit si poezia, in caz ca o vrea cineva:

    http://www.agonia.ro/index.php/poetry/135853

  7. Nu ştiam melodia (inclulturăăă inculturăăăă, cu bujori în urechiuşeeee) dar o ştiu amu!
    Şi e faină tare🙂
    Pummpam la umma }}{{
    Sar’na de mel, m-a uns oleaca pe corazon. Da🙂

  8. Aveam eu o banuiala ca nu trebuie s-o tin pentru mine.🙂

    Anotule, cata generozitate, dar de la tine as vrea mai degraba o sita noua si necolmatata, ai? Poate-mi ceri la schimbi un agend.😀

  9. Am recunoscut pe cineva. Si inca pe cineva. Si inca. Dar, de fapt, pe cine n-am recunoscut?:)
    Frumos si simplu.

  10. 🙂 Oama mea recunoscatoare. –o–

  11. lol cica oama mea recunoscatoare :)) ce derivari de omi destepti faceti voi.
    dupa aia ma intreb cum sa nu va iumbesc? pai va!
    copiilor😛

  12. Umm_a_mea derivatoare:) Hug si io.
    Hug si pe Diddla iubitoare:)

  13. Copii si noi, ce sa facem? Uite, avem si blog!🙂

    Oama, am citit umma deviatoare… credeam ca din cauza deturnarii de "topinguri"🙂

  14. Premiul Nobel pentru oamenii frumosi de care ma ciocnesc pe stradute.🙂
    Cat despre cele doua-trei fraze… e obisnuinta profesionala. Sau defect profesional, ma rog.🙂

  15. umma draga, nush cum faci tu de ai cuvintele care trebuie pentru ce trebuie. doua trei fraze si ai rezolvat. eu ce premiu sa-ti dau?

  16. Bun "defect" – sa-ti traiasca🙂 ! Ne pui la categoria "pofticiosilor" daca declaram public ca mai vrem ?

  17. Lasa ca am inmuiat-o in miere inainte. Sageata.

    Fromos cantecelul, da, a meritat sa-l tin minte 100 000 de ani.🙂

  18. Ce ti-a mai zburat sageata din arc, Xeno😀
    I-ai prins pe toti in frigaruie😀
    Frumos rau de tot, ma, il tot ascult si nu ma mai satur:D

Lasă un răspuns

