six days

In prima zi a existat tot, apoi a inceput nimicul sa vina. A doua zi, a fost din nou prima zi, fumurile saltau din tigara. In ziua a treia, perna a fost sacul de box. In a patra, eroii se odihnesc, patru e pentru adunat, pentru amintit, patru e al profanului. Cinciul vine cu negarea negatiei, e o asteptare in cinci, e o pânda. Ziua a sasea e deja promisiunea unui capat, tocmai de aceea saptele sta vesnic sa vina, dar nu vine niciodata. Prin absenta, saptele ii confera saselui sacrul, lui cinci nelinistea, lui patru numaratoarea inainte si inapoi, lui trei tropotul, doiului implinirea, iar primului, unului, i se da pe sine insusi, facandu-l inceputul sfarsitului.
 
 
 

21 responses to “six days

  1. aaa!asta e cam cum ar veni 6/6 poarta/n casa?! ca daca nu vine si sapte alealaltili "vine" degeaba alea sase.:D
    ori nu!
    umm/ule cand mai treci p/acasa deschide naibii si tu usa aia ca m-am saturat sa stau atarnata in iedera:))

  2. mi-e mi-a placut. cred ca 7 e norocos😀 zi frumoasa

  3. Am zis ca nu-s insomnii, Bebitzu, e pleasure.🙂

    Oh… Perma, inseamna ca ai facut tu ceva rau. Subconstientul lucreaza.🙂
    Guma sa fie hubbabubba, de-aia care face baloane maaaari.

    Oaga, ba rostul saptelui chiar asta e, sa nu vina. Daca ar veni, alelalte s-ar pierde in poveste. Saptele asta e un fel de "am incalecat pe-o sa". Sau pe-o iedera.🙂

    Da’ videoclipu’?

    Fricks, frumos? E frumos sfarsitul explicit?🙂

  4. iar ai insomnii sau numeri oile lu jiji ? :}

  5. citisem "perma a fost sacul de box" hihi si era gata sa ma pierd in revolte cognitive de necunoastere.

    io am guma roz. vrei?

  6. ce-mi place. pe melodia asta alerf eu printre pescarusi cand sunt nostalgic dar baut. traiti’ cu zile cu mult mai multe si nenumarate decat 7

  7. Numma’ 6, care se repeta.🙂
    Video-ul e mai tare decat piesa… tot cu alergare pe tot felul de sinusoidale.🙂

  8. stiu ca numma 6.
    7 e alegerea mea, inca prefer 7 cifrelor de sub cand e vorba de urari. si videoclipul imi place. e cu bataie.🙂. traiti’

  9. Oagaaa, pentru ca a saptea zi a facut-o Cineva pentru odihna. Dar daca eroii din povestea asta s-au odihnit in ziua a patra?
    Lasa ca stiu si eu magia lui seven – coada de veveritza.🙂

    Lamaio, parca te stiu de undeva, dar nu proceseaza neuronul asta… help me!🙂

  10. Superb Kar Wai Wong, intr-adevar. Ai auzit ca a scos film nou?

  11. Auzit! Cu Norah Jones si Jude Law. Abia astept sa ma infrupt din Blueberry Nights, alea nu ingrasa, ca leapsa lui Kolo.🙂

  12. Gata, stiu! :)) Abia acum m-am logat si am vazut cine e lamaitza. Pupacim!🙂

  13. da da si videoclipu’.da io tot cu 7 votez.:D

  14. Zile. Si numarul lor, zici tu. Si numele lor, zic eu. Zile, Umm de suflet, zile.

    Multumesc pentru clip.

  15. Zile, ani, vieti… zile. Zi-le, Loredana! La sapte cineva sa zica un banc, sa ne radem si sa o luam de la capat.🙂

    Azi e 25-ul nostru, Lali!🙂

  16. Da, este. Viva(n)t!!!🙂

  17. umma, doar sa te anunt de noua mea casuta. dincolo e ca si cum as scrie la revista. mi-era dor de o odaita a mea, cu lampa cu picior sim plina de lamai. si salata verde, vineee🙂. in legatura cu subiectul in mod aberant imi vine in cap road trippin’, oare de ce?!

  18. La urari accept, da’ fara legatura cu topicul. Saptele e benefic in sapte ani de-acasa, sapte ani in tibet, etc. :))
    Sa traiasca si viciile ‘mneavoastra alea vesele!🙂

  19. cea de-a saptea zi… cea de-a saptea zi… hm

  20. O fi si hm tangential.🙂

Lasă un răspuns

