Sa-ti fie atat de somn, incat sa-ti fie mai mult greata. Sa nu-ti dai voie, totusi, sa pleci, sa te a-pleci. Indu-plecarea e tot o ducere, o capitulare. Nu stii de ce ramai, ti-ai infipt ochiul in veghe si talpa in covor. Poate pentru ca numai noaptea te poti bucura de tine, poate pentru ca fiecare tigara aprinsa e o victorie. Poate ca atunci cand e lumina si te revolti si nu mai iubesti oamenii, ci doar ii tolerezi, e altcineva in locul tau, cineva ranjitor, care iti seamana. Dar noaptea, noaptea are haine moi, iar somnul e doar o provocare, daca ii faci fata, te poti regasi. Acolo, in pierderea luciditatii, acolo, in nu stiu. E bine acolo, e bine acolo, e bine a… ca asa ti-ar placea, sa recapeti fraierul, naivul care ai fost inainte de a te sti. Ce nu te omoara nu te intareste, ci te transforma intr-un cinic nesuferit, dar tu nu vrei cu ochii deschisi, nu, nu asa, nu cu garda ridicata. Incet, somnul te invinge, dar ce dulce a fost impotrivirea. Adormi stiind ca singurul motiv pentru care te vei trezi e dorul de noaptea viitoare.

15 responses to “

  1. Dap! Cine te-a facut asa desteapta?😛

  2. stiu…despre somn…stiu

  3. Draga limba romana… a te destepta inseamna a te trezi. Deci ca sa fii destept trebuie sa dormi mai intai. Eu… dimpotriva.🙂

    Shali, nu-i asa? Starea aia cand reusesti sa omori putin manipularea constientului.

  4. Aham.. deci eu daca n-am control total asupra constientului nici macar cand sunt treaza inseamna ca-i de rau, asa-i?
    (aici vine potopul de diminutive, puerilitati, infantilisme si restul din ograda gradinitei mijlocii)

    }}{{

  5. Nu, JJ, tu esti unul dintre norocosi, daca e asa cum zici. Poti sa si dormi. Asa, de dragul somnului si atat.🙂
    I diminutiv you back!🙂

  6. Ce-i drept… de dormit dorm. N-am suferit in veci de insomnie..cred ca n-am sa ma satur de somn in viata asta🙂
    Asa am primit eu sfat de la colturoasa: Iti folosesti doar 2% din creier si treci peste orice :)))
    Tinde sa devina reflex.
    Pupi }}{{

  7. Insomniile-s urate, am patit-o, dar mai demult. Acum nu-s insomnii, e doar voluptatea refuzului de a merge la culcare cand vine somnul, o impotrivire si totodata un abandon. Doar ca nu poti trage de tine la nesfarsit, ca faci buba la creier si pe urma vin insomniile re(a)le.

  8. Eh.. sa speram ca n-am sa ajung acolo🙂
    Cu putina meditatie inainte de culcare si cu tehnica stersului cu buretele a intamplarilor de peste zi, vine somnu neneeeeeeee!
    Pummpici!
    Da🙂

  9. Pai vezi? Ziceai ca n-ai control asupra constientului, bine ca nu te-am crezut. Tehnica asta a stersului cu buretele nu e la indemana oricui. Pummpici, ce fain! :))

  10. Vitralia… ce-mi place!😀 Am zis ca nu vreau insomnii bolnave, ci de-alea sanatoase si mirobolante. Dar schimb de locuri as face ummpik, sa smotocesc un pisicos.🙂

    Bebitz, e zborul meu de noapte… fiecare cu viciul personal.🙂

    PerMUTATU, oare e mai bine in coma decat de coma?

  11. Cum reusesti sa pui atat de mult frumos in randurile tale?

  12. Vine singur, Kolo, de capul lui.🙂

  13. eei, gata sînt invidioasă. stai tu să vezi după o săptămînă continuă de insomnii dacă mai ai chef să te împotriveşti somnului. nu mă mai joc. decît dacă vrei să facem schimb de locuri🙂

  14. A cata oara nesomnul tau naste monstrii lirici ?🙂

  15. mai tu vrei sa fii in coma :p

Lasă un răspuns

