Pictorial pentru zzzlabit

Din ciclul "leapsa pe cantar", pentru Kolonelul care nu-si dezice zodia.
 
Mazarea cu un chintal de marar n-am mai apucat s-o fotografiez, pentru ca… vai, s-a cam mancat.
 
Carne prajita usor, cu ardei, ceapa, praz, ciuperci si sos de soia.
 
 
 
Salata vietii mele, cu carne de rata, pere din compot si sos de parmezan
 
 
 
 
Fasole batuta, cu un carnat fotogenic. Nu, n-a batut-o nimeni cu carnatul.
 
 
 
Baigli facut de Lali.
 
 
 
Drob.
 
 
 
Pasca (cu branza de vaci si stafide)
 
 
 
Oo.
 
 
 
Putina salata de vinete. Putina, pentru ca la pepene si vinete sunt zgarcita.
 
 
 
Si… pepenele de azi, ca nu m-am putut aPtine.
 
 
 
 
 

22 responses to “Pictorial pentru zzzlabit

  1. :)) pe mine ma distreaza enorm fasolea aia batuta. Nu stiu de ce. Am sa salvez poza in calculator.

  2. Din cauza carnatului plasat artistic. :))

  3. :)Stiu, Umm, stiu. Eu doar voiam sa-ti amintesc ce poti sa mai pierzi:)
    Nu ca m-as omori eu cu gatitul, dar, cind intru in bucatarie, nu pierd vremea.

  4. si mie imi place fasolea, tres funny, are asa un aer de lene de dup-amiaza🙂

  5. eu tocmai gatesc niste fasolica cu cirnaciori afumati, dar pe fasolica mea n-o va bate nimeni. decit dacă găsesc vreun voluntar.

    miamiii!! tot la salata de vinete, asta e, dacă e să ne batem pe ea apoi mă pregătesc.

  6. Oama, ti-as zice ca fapte, NU vorbe, dar NU zic, pentru ca era motto-ul PSD-ului si NU vreau pentru ca sa… da’ sa aiba mult mac, da? :))

    Tuvio, frumos spus. Are si fasolea poezia ei.🙂

    Aprilia, pai acum tocmai am gatit un pepene de la supermarket. Adica l-am gatat… de fotografiat. Merge dupa fasolea lenesa sau NU? :))

    Panteroiul suparat… pai nu stii oare ca zambetul, fie si ala de capul lui, fara nicio legatura cu realitatea, alunga brusc o parte din nori?

  7. aaa!ce de bunatati!!!!!!!!!!!!pepenele este al meu asta-i clar.:D

  8. Uite ca am schimbat poza, sa se vada mai bine si mai… pofticios. E jUmmatatea ta, Oaga, bineinteles. Engage?😀

  9. Pozele tale sunt acum in fotoblogul meu. Concursul merge mai departe. Din informatii primite pe mail, unii abia astazi sau maine-si vor afisa creatiile, date fiind gratarele si alte petreceri culinare ce-au avut loc astazi sau inca sunt in desfasurare. Dac-am aduce la o intalnire astfel de mancaruri, ca cele prezentate pe weblog, cred c-am pleca cu salvarea🙂
    Sa-ti traiasca salata de vinete si pepe … nele

  10. Am luat din zbor salata de vinete şi-am rupt-o la fugă!
    Săr’naaaaaaaaaaaa!!!!

  11. Tocmai pentru ca am zis ca-i putina, nu? Bineeeee… pofta buna, deci!🙂

  12. N-ati pleca voi cu salvarea, ca ar fi proasta de pantera care n-ar manca mai nimic si v-ar duce pe fiecare acasa, cu colebilul atasat.

  13. Ioi, era sa fac atac de cord cind mi-am vazut
    (z)baigliul pe internet:) Veezi? Ala da, motiv sa strabati jumatate de tara pina la mine.
    Eu am luat un pic din salata vietii tale, dar ti-am lasat carnea de rata:)

  14. Ce bine ca mi-ati lasat si pepenele! :)) Chiar am o jumatate de pepene in frigider, dar mi-e lene sa-l fotografiez.

    Oamo, tu crezi ca io am nevoie de motive de-astea pofticioase? M-as teleporta spre tine si daca m-ai tine flamanda.🙂

  15. Adica trebuie sa pozez si gratarul de azi?😀
    Te rog sa schimbi fotografia cu pp…nele din photoblog, am pus alta.
    Panteroi, ce-ai, ma, esti la cura de slabire? Sa pun poze cu branza de vaci si grapefruit? :))

  16. aaaaaaaaawwwwwwwwwooooooooooleu
    mi-e foame.
    oare de ce-am trecut p-aci (April smulgindu-si parul din cap) vai de zilele mele.. si de stomacu’ meu gol…

  17. Daca te linisteste cu ceva, si al meu e la fel de gol, ca azi n-am mancat decat doua cafele si 100 000 de tigari. :))

  18. Oooooo, sfaturi culinare de la cunoscatori. Multam. Dau doua droburi pe un platou de-ala de-al tau. Deal?🙂

  19. Mmm, carnea calita cu praz si sos de soia arata foaarte corect. Daca-mi permiti o sugestie, cind e gata toata chestia, poti sa torni deasupra citeva picaturi de ulei de susan. Sau, pentru variatie, in loc de sos de soia poti sa folosesti sos de peste si o lingura-doua de sos de stridii (se gasesc ambele in magazine, daca nu ma inseala pe mine memoria).

  20. Deal, cum sa nu!

  21. Plusez cu o salata de vineta bonus, pentru ca nu te-ai lasat rugat.🙂

Lasă un răspuns

