M-am hotarat, votez!

Am stat departe de toata nebunia politico-isterica, m-am uitat numai de cateva ori la tv, dar doar sa "ma rad" de lavinii si olgute si alte animale imbracate frumos. Si am zis ca da, dom’le, tara e-n fierbere, de-aia au iesit toate gunoaiele la suprafata zemei din oala asta care se numeste Romania. Si nici macar n-a fiert la foc mic, ci la ditamai valvataia, a facut ciorba bulbuci si mizeria a dat pe-afara. Dar maine tot ma duc sa dau cu stampila, din bun simt ma duc, nu de drag sau din patriotism. Si mi-am mai amintit de un text de acum doi ani, gasit pe net, care poate va mai motiva vreun destept nehotarat:
 
"In fata votului, un prost este egal cu un destept. Dar doi prosti nu sunt egali cu doi destepti, pentru ca din doi destepti, unul n-o sa vina la vot, fiindca i se pare ca totul e lipsit de sens. Trei prosti nu fac nici atata trei destepti, pentru ca din trei destepti, unul are probleme existentiale si nu vine la vot, iar altul e sigur ca o sa iasa tot aia si n-are sens sa se mai duca. Patru prosti contra patru destepti? Exclus: din patru destepti, unul n-are Mercedes si i se pare ca n-o sa se schimbe nimic, altul stie el cine o sa iasa, iar al treilea prefera sa adoarma la un film bun de cinemateca. Rahat, asta e democratia: 100 de destepti n-or sa faca niciodata cat un singur prost care voteaza!" 
 

23 responses to “M-am hotarat, votez!

  1. Foarte bine ca NU stai acasa!🙂

  2. Asa ziceam si eu.🙂

  3. da da asa e. sa NU stai acasa.:)

  4. NU stii oare ca NU-mi plac interioarele, ci spatiile deschise? NU voi sta mult nici in cabina de vot, sa NU mor de claustrofobie. Sper ca NU se vor razbuna oligarhii si NU ma vor baga si pe mine in urna. Am zis sau NU am zis?

  5. Zicea Stalin ca nu conteaza cine voteaza, conteaza cine numara voturile :(( Da d’aia si eu ma duc la vot. Mama lor!

  6. Sa NU uiti sa te tii de cuvint, bine?:)
    Pe mine m-ai convins, ca stii ca-s foarte sensibila la chestii din astea legate de inteligenta si desteptaciune: ma duc sa votez, ca sa NU il las pe prostu ala sa-si faca de cap. Poate se mai gasesc 99 de modesti ca mine, sa NU stea acasa, doar ca sa il contracareze pe el:))

  7. ing, asa le trebuie, oligarhi rai!😀

    Oamo, deci nu te-am prostit, te-am lamurit! Baciul Lica rulzzz! :))

  8. Da da, ai vazut ce bun e un OM SIMPLU la casa oamei?:))

  9. Ce "da da"? NU, NU, n-am vazut! :))

  10. DA, macar de ar fi incomod! pe bune, chiar l-as aprecia. da fapt l-as aprecia daca ar face ceva constructiv, dar asa doar sa incomodeze.. Asa, in rest e chiar haios..

  11. Pe mine NU ma incomodeaza, doar pe oligarhi. :))

  12. Romania e in sevraj. Ca sa-l parafrazez pe Preda, a luat-o ca Bisisica pe aratura…

    Paradoxul e ca dincolo de referendum, care va certifica revenirea lui Base la timona tricolora – NU, nu sunt o baba Omida virtuala, dar am vazut si eu un reportaj pe EuroNews in cadrul caruia erau ciripite aceste idei – vom intra din nou in gratiile zeitei mioritice a Palatelor Executive: Cotroceni & Victoria.

    Va reincepe concursul de scuipat coji de seminte si aruncat de corcoduse, asta in conditiile in care, unii motociclisti supremi nu-si vor da demisia. Sau daca “termitele” impreuna cu dacii liberi & stuff, oastea lui Arpad si alte partide mogulistice nu vor depune o motiune de cenzura impotriva actualului executiv. Sustinuta evident – ranjet malitios – si de portocala mecanica Cotroceni – Cluj.

    Claie peste gramada, marea pierdere in bisicicismu’ asta mioritic va fi ca va trebui sa inventam verbu’ reflexiv a salvgarda. NU de alta, dar clauzele bat cu degetu’ aratator la usa.

    Ne vedem la referendum, de unde NU am de gand sa lipsesc sub nici o forma.:-) Doar NU am lipsit niciodata in ultimii 10 (Eh, nu mai sunt sigur, undeva in intervalul 8-10, daca in august ajung la venerabila varsta de 28 de ani)

  13. Am postat asta cu ceva vreme in urma si la Gramos, dar NU cred ca e inutila. Trebuie sa existe si aici pentru ca azi trebuie sa NU uitam nimic…

  14. DA? Interesant… Pai si pana la venerabila varsta de 28 de ani NU ti s-a luat de baietii astia?

  15. eu NU votez, NU am 18 ani🙂

  16. Rudy, noi NU lipsim, ei vor continua sa NU ne bage in seama. Pana la urma, eu NU am habar ce-i mai bine pentru Romania, dar impresia generala e ca prea multi corbi asteapta debarcarea lui Basescu pentru a-si apara confortabilul si gainariile. Chiar asa, niste corbi gainari, ce trist!

    Bebitzule, NU mai era nevoie sa mentionezi, te cunoastem dupa nick.🙂

    Mascul joaca alba-neagra, DA? Ba NU!🙂

    Una peste alta, tot la vorba lui Vonnegut ajungem: asa merg lucrurile! Si imi mai amintesc si de bunica lui Titi, care spunea ca degeaba esti destept daca esti prost.

  17. Hahahahaha ce-mi place :))
    DA bre, mergem toti la vot sa NU lasam tara in voia sortii :))
    Si io tot nihilista mi-s la faza asta, acuma dk-s din aia 100 de prosti sau din aia 100 de dejtepti, n-am de unde sa stiu🙂
    Va pup feili, vot placut sa aveti si stampile atragatoare!
    }{

  18. NU va mai suport… pana NU votati😀😀😀

  19. :)))

    Dupa cati nihilisti suntem aici, noi suntem prostii. :)) Da’ nu-i nimic, iummbim si nihilistii, si pe Cretzulicea cea afirmativa, iar dupa ce ne stampilizam, mergem la masa, adica purcedem la culinara leapsa a Kolonelului.

  20. DA mai, bine ca va duceti la vot. Sper ca ati fost si prima oara.
    btw.: "doi destepti, unul n-o sa vina la vot, fiindca i se pare ca totul e lipsit de sens" Cat de destept poate sa fie un destept caruia i se pare ca totul e lipsit de sens? care tot?
    cat de destept e un destept "care stie el cine o sa iasa" ?

  21. Fain filmuletzul. Eu zic ca viata e in alta parte.

  22. Viata e acolo unde iubim.🙂

  23. Am fost si prima oara si in toate datile. Si tocmai de-aia ma duc si maine, ca data trecuta am votat un presedinte pe cinci ani, stiind ca e incomod. Dar pe cei ce au schimbat acum legea peste noapte nu i-am votat, habar n-am cine sunt si ce-i mana-n lupta. Si daca ma iau dupa inversunarea subita, pe care ar fi trebuit s-o puna in slujba unei misiuni mai nobile decat demiterea presedintelui, zic NU, multumesc.🙂

Lasă un răspuns

