XanAxion pentru minte, inima si literatura

Am uitat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Cum arat, cum ma iubesti, cum sunt cand nu sunt.
 
Capul meu – sa-l tai, se strica, sa-l las, mi-e frica ca vine altul si mi-l ridica.
 
Ridica-te la ceeeer, dar nu numai in fotografii, zic eu, tavalind iarba cu praful din ochi.
 
Azi am calcat pe doua papadii rupte si abandonate pe straduta.
 
Tine-ti capul pe umeri, striga glasuri de copii, cu sageti in maini, in ochi, pe buze si-n morminte. Daca-l misti, nu te mai nimeresc, ingan(d)gureste unul mai maruntel. Asa-s astia mici, vor sa (te) pipaie si sa urle: care esteee, ma! Si daca tot este, hai sa dam mana cu mana si sa strivim corola de minuni a lumii. Pana te scarpini tu putin si-mi dai mana, eu strivesc ce am la indemana mea: corola de minuni a LUmmei.  

12 responses to “XanAxion pentru minte, inima si literatura

  1. procesez.
    DA merita?

  2. Sa distrugem corola? Pai nu e terciul trendy?

    DA-ul are legatura cu referendumul?

  3. Ai venit sa-mi dai cinci barde de ajutor? :))

  4. da, da, Misty, si ploaia il va creste mare si il va face pod mai trainic si mai frumos.🙂

    Si ce scris frumos rasare! E al tau? E-o Masca oare? Mascutz, ce vorbe mestesugite ai adus tu sa le faci gardut alor mele! Multam mummos.🙂

  5. Si papadiile ce-au spus, Umma?

  6. Andi, pasarica facuta terci facea si ea parte din corola de minuni a lu’ lume… se pare ca ieri a fost ziua deconstructiilor.🙂 Dar unii te-ar putea invidia ca te-ai ciocnit cu "parasica". :))

    Papadiile erau natura moarta, Kolo, asa ca au tacut intelept, ca toti mortii.🙂

  7. Eu trasez curcubeul cu carioci!
    Am zis!
    Stop a meu!
    }}{{

  8. Pfuai, cat de tare e insemnarea asta. Citesc si nu ma mai satur de hrana asta pentru minte, inima si literatura. Mi-ai inflorit creierasul, gummo, acum nuferi galbeni il incarca, si zgarii cu unghiile de la mana stanga pe tastatura, ca n-am tras podul de la mal. O zi frumoasa corolei de minuni a lUmmei, ca eu iubesc si flori, si umme si morminte.

  9. mhhhhh🙂 poezie, cultura, substraturi😀

    umma cinta si ne-ncinta… nice nice

    azi am facut un tur larg al tinuturilor moldovei, si am asistat la pate-ificarea unei pasarici sinucigase…

    poze frumoase la cerere sau, cind am timp, pe la mine prin pagina..

  10. Crezi ca cei mari nu vor si ei tot sa pipaie?😀

  11. Ba da, ba da, dar ei nu urla ca este, pentru ca sunt deja convinsi. :))

Lasă un răspuns

