De dragoste reloaded

This song is for ladies.😀
 
 
 
 
Later edit:
 
Clipul asta e si mai si. Multam, Andi. L-am pus si aici, ca e pacat de… desenele alea animate.🙂
 
 

13 responses to “De dragoste reloaded

  1. so te-ai uitat la Pick of Destiny/interesat de Tenacious D?.. :))



    \

    original video, facut de un fan…😉

    got well?..

  2. tiiii, desene animate! :))

  3. ma intreb daca astia ar putea colabora cu trupa parazitii or smtg. "de dragoste in multe feluri", clar.

  4. neaparat filmul intreg ‘the pick of destiny’, okay? :))..

    daca te-ai facut bine injura-ma nitel pe mess ca ai sanse mari la ce ti-am zis mai demult😉

  5. hi hi hi. imi place. adica de la o lady o am. da stai ca e doar pt ladies. atunci io ce caut aici..ups. ee, daca tot sunt salut cu melodii si cuvinte si sa traiti’

  6. Induiosator cantecel, nu, Panterr? Ar putea colabora si cu corul de copii al radiodifuziunii romane. 🙂

    Andi, mi-am notat, multam de recomandare.

  7. Viciule, ziceam ca tu erai in inspectie la ladies, sa vezi daca au retinut ideea.🙂 Salutam si huguim!

  8. The pick of destiny!
    Haahahaa, teribiiil film!
    Si clipu-i demmential!
    Pup umma }}{{

  9. p.s. Pot sa ciordesc asta? "Recita-ti voluptatea fiecarui pas, conjuga-ti propriul personaj, injuga-ti simturile, subliniaza-ti subiectele, incercuieste-ti predicatele, toarna-ti in eprubeta cantecul si fa-ti parte din locul asta. Parti din tinele pe care "ne-ludicii" nu-l vor, dar nici nu-l merita." – promit că pun link spre tine.. îmi place mult prea tare!
    Acolazi }{

  10. Pai io acum ce sa zic, m-ai rugat asa fromos si mistic… Ciordeste, dara!🙂

  11. mortal clipu :))
    pupici la gumma }}{{

  12. Mai doamna, da ce gusturi aveti! :))
    Gentle pupici, da?🙂

  13. daaaa….gentle….😛

Lasă un răspuns

