Ah, ce frumos

 
:))))
 

The results of your analysis say:

You tend to pursue many different activities simultaneously. When misfortune does happen, it doesn’t actually dishearten you all that much.
You have a peaceful mind, viewing the world with calm and serenity. To you, life is not about struggle and strife but about existence and co-existence.
You like following the rules and being objective. You are precise and meticulous, and like to evaluate decisions before making them.
You have a sunny, cheerful disposition.

 
Si mi-am facut si testul cu cartea si mi-a iesit ca-s Huckleberry Finn.
Maica Tereza + Huck = LOVE!😀
 
 

14 responses to “Ah, ce frumos

  1. ‘ti-ar soarele cu dinti ca m-ai speriat :)))))))

  2. :)))))
    Noroc ca nu m-a intrebat testu’ nimic de dintii lu’ soare, ca sigur iesea alt rezultat! :))

  3. Exact, dar exact aceleasi cuvinte! le am si eu in raspuns :)). Insa eu am vazut muntele din fata, tu din profil🙂.

  4. io am crezut ca-i un black jack soarele ala…!😀

  5. Din profil, sa-l fac de ras ca are nasu’ mare. :))

    Nu e black, dar putem sa-i spunem Jack cel dintos.🙂

  6. Si acum vad ca i-am facut si o putzulica muntelui vrajit. :))

  7. ah,ce frumos!mi-au dat lacrimile de emotie:D pune si tu un set de batiste la intrare ca n-am maneca la tricou:D

  8. Pai toata lumea e emotionata, iote si Shalimar… de la putzulica lu’ munte, sigur. Cred ca de-aia mi-a picat si netul. Si vad ca a venit si un spam tocmai de la Praga. Bine ai venit, spamule! :wave: :))

  9. You like following the rules and being objective. You are precise and meticulous, and like to evaluate decisions before making them.

    hehe singura diferenta fatza de me… ti-a placut al meu desen?..😉

  10. Dar nu mi se potriveste partea aia cu regulile. Le respect numai pe cele ale bunului simt.🙂 Pe celelalte le incalc cu bucurie si devotament.

    Foarte frumos desen. :)) Ala e vulcan? In dreapta e o planta carnivora?😀

  11. si ce putulica erecta :)))))

  12. si ce putulica erecta :)))))

  13. VISIT and RELAX in DREAM CITY friends!!!!!!!!!!!!!!!§

    http://pragueserver.googlepages.com

Lasă un răspuns

