Iedera, Eurovision si multi virusi

 

Viroza ca asta n-a mai dat demult peste mine si, in premiera, i-a secerat pe toti cei din jurul meu, familie si prieteni, asa ca am bolit in grup si a fost amuzant. Asta imi aminteste de studentie, nu stiu de unde si pana unde ne intrase in cap ca iedera ar fi buna impotriva celulitei (nu ca am fi avut nevoie, dar orisicat! :)) ), asa ca am purces in toiul noptii, patru fete si un bodyguard de ocazie, pe stradutele din zona Grozavestiului, in cautarea unei case invelite in iedera, pe care s-o jupuim intru placerea, desigur, estetica, pe care aveau s-o ofere trupurile noastre perfecte. Am gasit casa, ne-am intors cu bratele pline de iedera, iar eu mi-am pus camera si oalele la bataie pentru a fabrica miraculoasa fiertura. Dupa ce am gonit bodyguardul, ca nu se cadea sa vada niste statui in plin proces de fabricatie, am sacrificat niste tricouri si un cearsaf, le-am inmuiat in zeama verde, ne-am infasurat cu ele si ne-am pus pe asteptat. Dupa jumatate de ora, insa, ni s-a facut pofta de fumat, dar ia planta dracului de unde nu-i – sigura planta din incapere era iedera, iar noi eram toate blocate in carpe ude, la doua dimineata. Ce sa faca niste biete statui, ca de miscat nu ne puteam misca. Am inceput sa strigam heeeeelp! heeeeelp!, doar ne-o auzi vreun ratacit noctambul. Pana la urma salvatorul a fost vecinul din stanga, student la teologie, care initial a venit revoltat sa ne roage sa facem liniste si sa-l lasam sa doarma, dar pana la urma s-a induplecat, dupa ce l-am rugat frumoooos de tot, si s-a dus la non-stop sa cumpere tiutiun. Ca statuile, se stie, nu se pot misca, dar fumeaza serpeste, mai ales cand sunt invelite in iedera, intr-o noapte din mijloc de sesiune.
 
Asa si acum, cu virusii astia si cu temperatura 39 cu trei liniute, am mai ramas si fara tigari, si fara nurofen, cu singura deosebire ca daca as fi strigat heeeelp la doua dimineata,. vecinul din stanga ar fi chemat Politia, iar vecina de la parter ar fi pus manele la maxim, sa ma acopere.
 
Fara legatura cu iedera, dar in legatura cu boala care m-a tinut blocata in casa, m-am uitat joi seara la semifinala Eurovisionului. Piesa care mi-a placut, ca de obicei, a fost ignorata de votanti. E vorba de cea a Andorrei, un punk alternativ dragalas. Ideea e ca mi-am adus aminte de piesa Romaniei, adica si a mea, care ne va reprezenta in seara asta la Helsinki in finala si mi-a fost tare, dar tare rusine. Liubi Liubi… ce-ati votat, mai? Si tot asa veti vota si pe 19, nu? Bravos, natiune, halal sa-ti fie!

26 responses to “Iedera, Eurovision si multi virusi

  1. eurovision ca de obicei, craptastic!..

    te omoara plictiseala mai tare decit raceala… mai tii minte clipul ala de mai devreme, invata-ti broscutza sa fie asa :))

    ceai miere rom lamiie si neaparat oscilococcinum!

  2. Am terminat oscilo-ala, mai am niste homeogene bun, tot dulce si tot de tinut sub limba. Broasca fioroasa e singura nevirusata.
    Mai sunt douazeci de minute si incepe liubi liubi i kill you :))

  3. ii momentu tocmai oportun sa te lasi de fumat! e s’asa atatia factori polunati, da spor in lupta cu virujii! hubbabubba triunfa mereu! :]

  4. un bun prieten a luat oscillo ceva vreme, nu putina, dar nici foarte multa, si oricum la sfatul medicului. pina s-a internat in spital cu o micuta problema: homeopatu’ se apucase sa dea <replace> la sistemul lui imunitar si fara el se lipeau de el toate infectiile.
    nah… mai bine un ceai sanatos, cite doua paracetamoale de trei ori pe zi si transpirat la greu.
    oricum insa, sanatate iti urez. si chiar ca-i momentul cel mai bun sa te lasi de fumat. eu asa am reusit. nu mai puteam trage-n piept de tare ce ma durea de la o raceala, asa ca am pufait. si-am tot pufait cite trei-patru pachete pe zi, vreo doua luni de zile, pe urma a inceput sa nu-mi mai placa, si s-au redus. asta era acum doi ani. acum mai pufai dimineata cite o tigara, in caz ca-mi aduc aminte…

  5. … de unde se vede ca o nenorocire nu vine niciodata singura. Ca si cum n-ar fi fost suficient ca te-ai imbolnavit, tocmai in perioada asta s-a nimerit sa fie finala:)
    Te pup asa, virtual, ca Doamne feri de-o viroza, taman acum, cind a mai aparut soarele si pe ulita mea.

  6. nota: umma nu fumeaza.. e vorba de kent1 aici… 2. corect V, oscilo ala trebe luat maxim 3-4 zile altfel… nici olynth nu da dependenta daca e folosit cum trebuie😉

  7. pai io tocmai zisei ca saracul om l-a luat sub indrumare medicala… sa nu te caci in ei de unii-doctori?

  8. (n-am inteles pina la urma daca umma fumeaza sau nu, da’ aia tot e o metoda buna sa te lasi :))

  9. fumeaza kent1… si alea nu prea-s tigari🙂 e aer un pic incetosat😉

  10. Vodku, stimatule, ai dreptate, ii iMfrang io si pe virusii astia rai si urati. Bub!

    v, numma trei zile am luat, cum scrie la carte: 3 de-alea in prima zi, doua intr-a doua si una in ultima. In rest… transpiratii de la emotiile cu eurovisionu’ asta. :))

    Lali, lasa, ma, ca scot sita aia… vezi ca e buna la casa omului, nu stii cand ai nevoie de ea. Nu trece nici un virus, da’ fluturii sa stii ca se iau! :))

    Andi, nu mai da din casa! :))
    In loc de olynth am descoperit spray-urile cu apa de mare.

    si nu ma mai bruiati, ca trebuie sa ma concentrez sa castige Romania macar un punct… sa nu ne facem chiar de ras. :)))

  11. *Prefer sa nu ia niciunul.. mi-ar fi rusine sa voteze cineva pentru asa procarie >:)

    *sorry sorry, nu mai dau din casa, credeam ca zic de bine 😉

    *spray-urile cu apa de mare sunt funny… mie cel putin imi trebuie jumatate de spray/nara ca sa aiba un efect.. iar efectul vine de la stranuturile pe care mi le induce >:P e bun insa ala verde la care stringi de sticla sa pulverizezi.. pffffff ce lapsus…

    *nu te bruiem, tu dai refresh >:P~~~ (sau face clientu de mail scandal?… sorry in cazu asta)

  12. ce e aceea punk alternativ? m-ai bagat in ceaţă. si zici ca a avut efect iedera?🙂

  13. ah, si multa multa sanatate! daca nu merge cu toate mijloacele alternative, va trebui sa iei antibiotice.

  14. Glumeam cu bruiatu… dar nu si cu concentratu. Mor dupe Duomnu Problema ala. :)) Iar cand il aud pe Vladutz cum zice suav EVRIFING, ma topesc de-a dreptu’.
    Cred ca nici Moldova nu ne da nimic.

    P.S. Cat despre spray-uri de nara, eu folosesc Marimer.

  15. Alma… :)))) N-a avut nici un efect, dar nici noi n-aveam celulita. :))

    Punk-ul alternativ e o combinatie de punk si rock alternativ. Adica un punk mai cumintel. Daca stii trupa E.M.I.L., ai o imagine. Astia din Andorra semanau de fapt mai mult cu Zob.

  16. Hai ca nu e asa de rau. Din 15 tari mi-au placut m-ai mult doar 2, una e Lituania. Si de ce faceti atata caz stiti ca se voteaza pe prietenie. Um fi atenta la nentu Rom va fi in primii 10.

  17. Serbia si Ukraina erau pe primele locuri in toate sondajele, iar Romania era undeva intre 11-14. Oricum, liubeii astia ai nostri au luat prea multe puncte. Noroc cu capsunarii si cu fratii de peste Prut.🙂

  18. io cre’ca deja te-ai facut bine uitindu-te la astia…😀

  19. In afara de o durere permanenta de cap, is ca noua.
    Sfat: cand sunteti bolnavi, plictisiti-va cu ochii in tavan si nu stati cu gatul stramb inspre tembelizor, ca faceti torticolis. Mrrrrrrr😦

  20. Mie mi-au placut Finlanda, Ungaria si Natalia Barbu (e o tara, da :)). Si cred ca si Bulgaria. Lituania nu mai stiu… ia fredoneaza putin. :))
    Ce-ar fi sa castige Ciudatenie ala din Ukraina? Verka parca.

  21. Umma??? Bulgaria??? Oh🙂

  22. Gata, stiu. Da, frumusica si Lituania. Uite aici, daca vreti sa-i mai vedeti/auziti:

    http://www.eurovision.tv/addons/mediaplayer/

  23. Kolo, nu ti-a placut cum batea fata aia la tobe si cum striga: Iiiiii!🙂

    Dar uite ca Serbia… Uuuuum!

  24. Hai ca ma doare OCHIU, habar’nam de muzichie. Noapte buna.

  25. eu n-am televizor…a fost misto? :)))

  26. 🙂 Sa adorm cu gatul stramb?

    A fost… ca orice intrecere. Numai ca de data asta n-am mai avut emotii pentru "echipa mea", cu care se presupunea ca trebuie sa tin. N-am tinut.🙂

Lasă un răspuns

