Altfel

Mi-am gasit masca venetiana, mi-am pus-o pe ochi, nu se mai vad cearcanele, dar ce, parca nu stiu ca-s acolo? Am si iubit masti, da, am mangaiat suprafete reci. Tin masca de bat, ma uit in oglinda, apoi o dau deoparte, tot eu sunt. In spatele unor masti pe care le-am iubit au fost oameni, in spatele altora au fost doar goluri de aer. Sa stii ca dincolo nu se ascunde nimic, si totusi sa mangai.

16 responses to “Altfel

  1. Se mai intampla. O avea si nimicul rostul lui… nu pentru el insusi, ci pentru mangaietori, cand trebuie sa ia si ei o pauza si nu pot.🙂

  2. am vazut ca ai comentat despre"spovedanie",as berge pe intuitia ta feminina ca e cusuta cu ata alba.
    altfel umma sa stii ca am ucis o pasare,n-am tras cu prastia in ea, dar tot am omorit-o

  3. Eu ma refeream acolo la intuitia Almei, ca ea a vibrat la povestea aia. Daca eu n-am simtit "vibratia" nu inseamna neaparat ca povestea e facatura, ci mai degraba ca nu-i e locul in curticica mea de preocupari si omuleti. Dar sunt atatea alte "gospodarii", nu?🙂

  4. mi-e dor de sinceritate ca de mama.

  5. In spatele unor masti, acolo o gasesti. O padure de masti, dar de unde sa stii pe care sa le smulgi?

  6. azi-noapte am ras ca un nebun "nuuuu la noi, la ei in america, la noi liniste, pace, armonie"
    pai umma cu intuitia ta cum sa mangai nimicul.

  7. mi-a venit în minte un citat, nu mai ştiu al cui,
    nu-mi amintesc: "sub ţepii ariciului se poate ascunde un suflet tandru. învaţă să-l descoperi!". oare e posibil să fie aplicabil şi măştilor proverbul?

  8. Dadada! Ca eu cred asa: ca tocmai cine e bleg si bun si tandru are mai multa nevoie sa-si puna masca de-aia tepoasa.
    Dar ce te faci cu mastile cu zambet, sub care se ascund tepii? Brrrrr!

  9. hmmm… mastile de mingietori sint la liber?

  10. Da, dar iti trebuie scoala, examenele-s grele si nu merge cu pile…🙂

  11. Hihi… vecinul resurrected! Asta-i cod de intampinare, cu vanilie, pentru teposi!🙂

  12. hmm hmm.. hubba a fo nominalizat :] tre ca l’a si incantat de prin pab sta descultsat! si totusi se mai vrea mangaiat.. 81318

  13. fara masti am innebuni… sau macar daca nu am putea NOI sa atribuim masti oamenilor si faptelor din jur… am ramine singuri inainte de a gasi pe cineva care nu are nevoie de masca, iar singuratatea ne-ar distruge incet, dureros si irecuperabil…
    …there’s someone in my head but it’s not me…

  14. Da, mastile astea de care spui fac parte din categoria minciunilor necesare, intre care politetea e pe primul loc.
    it’s not me either.🙂

  15. Nu mi-au plăcut niciodată măştile veneţiene. Şi nu pentru că nu ar fi frumoase. Ci pentru că nu au poveste. Nu au nici un fel de poveste. Privind la ele privesc parcă vidul. Hăul. Neantul. Sînt pustii. O frumuseţe rece, de cadavru. Înspăimîntătoare, căci în spatele lor poate fi orice. Şi oricine. Iar cînd mă fixează, impresia pe care o am e aceea a unei bacterii sub microscop – "ce ochi albaştrii are masca asta" şi mă pătrunde frigul.

  16. Mastile venetiene au avantajul lor, tocmai pentru ca nu au poveste si expresie.🙂

Lasă un răspuns

