Chestii tehnice, o leapsa, oligarhi si un deget umflat

Weblogul mi-a facut pocinogul. Dupa ce cateva luni nu trimite notificari la insemnari noi, dintr-o data, cand imi vine si mie ideea sa schimb niste tag-uri, pac! Se apuca de nebun sa-mi anunte abonatii: insemnare noua in blogul ummagumma, insemnare noua in bl… de peste 30 de ori, how sweet! Mi-ar fi convenit mie sa pot scrie insemnare noua pentru acum un an, iar ea sa exprime realitatea schimbata dupa bunul meu plac, dar pentru asta as fi avut nevoie de inelul Arabelei, pe care, oricat l-am cautat, nu l-am gasit printre pietrele caldaramului praghez. Inelele mele din dotare nu fac vraji cand le invart pe degete, ba chiar pe unul dintre ele nu l-am mai putut invarti deloc, pentru ca am mancat sarat si mi s-a umflat degetul in asa hal, incat as fi aruncat cat colo inelul ala care ma strangea, daca as fi putut sa-l scot. Asa ca acum, in loc de sarat, ma desfat cu acru. Helasul lui Perma-frustul e in pericol, dar trebuie sa ma desumflu, e spre binele blogosferei, ce dra…
 
Asa. Deci daca n-am inel, am pestisor, ca tocmai ce m-am uitat pe Technorati si am vazut ca Alma m-a taguit acum ceva vreme, cand eram eu cu capul in nori la propriu. Apropo, Poesisa asta m-a speriat noaptea trecuta, cand a zis ca va muri in curand de cancer, brrrrrrr! Pai io-s paranoica, fata, si credula pe deasupra, ca sa nu mai spun ca ma panichez la comanda, asa ca nervii mei nu-s jucaria perfecta. Noroc ca serviciul meu incepea azi la 11, ca daca trebuia sa semnez condica la 8, te spammuiam intentionat.
 
Inainte de a ma achita de obligatie, trebuie sa mai spun ca leapsa asta cu Pestisoul de aur e ca blestemul lu’ Sfantu’ Anton. Daca imi zici ca am dreptul la trei dorinte, eu chiar cred ca ele se vor implini, doar ca ma blochez si nu-mi mai vine nimic in cap. Sau imi vin numai porcarele si ma fac de ras in fata Pestisorului. Odata gandite, ele devin deja dorinte exprimate si… ce ma fac? Creierul meu scoate porumbelul, mie mi se consuma dorintele si p’orma ciuciu alte oportunitati de vise come true moca.
Par examplu: singura dorinta care ma bantuie in secunda asta e ca as vrea sa vad un concert cu baietii astia de la Flaming Lips:
 
Pe urma, tzac-tzac, mintea imi zboara la piramidele din Mexic. Intr-o zi ma voi da cu piramidele si-l voi calari pe Quetzalcoatl, daaaa! Ups! Mi-am mai consumat o dorinta. Pentru a treia, rog Universul conspirator sa nu mi-l aduca in fata neuronului pe Basescu, Bombonel sau Vadim, ca imediat purced la dorinte cu oligarhi si alte napaste.
 
By the way, ce, crede cineva ca io nu fac politica? Ba bine ca nu. Uite mostra de messengereala: 
 
Umma: cu ocazia basescului suspendat m-am mai uitat si eu la tv
T: si io si io
T: e treaba f. putreda, ca-n 2004
Umma: am vazut-o aseara pe aia, aia cu mainile in sold, cum o cheama?
Umma: labe unuteve
T: care aia cu mainile-n sold? cristoiu?
Umma: nu, ca are si tzatze
Umma: de fapt si cristoiul are, dar mai lasate
Umma: aia cu gusha
Umma: cu tzatze si cosmin gusha
T: lavinia shandru
Umma: daaaaa, aia
T: e destul de aratoasa pentru o politicianca
Umma: pai da, dar nu tace
T: pacat ca-i isterica si proasta
Umma: n-are simtul masurii si al ridicolului
T: catzea
T: da cel mai tare ma enerveaza tot talkshowurile a la antena, cu cristoi si rosca-stanescu si mustaciosul ala isteric
T: stan
Umma: pe ala nu-l stiu
T: un bou de scrie si la jurnalul
Umma: atunci, daca-l vad, is de parere ca sa ma enerveze si pe mine!
T: azi n-a mai aparut editorialul lui cartarescu in jurnalul, l-or fi dat afara oligarhii
Umma: adica asta-i ziarist?
T: asa il prezinta astia la emisiuni :(  
Umma: dupa ce ca-i mustacios, il mai ia si pe Mantuitor de-o aripa si-l flutura cu subiectivism extrem pe sub nasul cetitorilor
Umma: dupa moaca, are voce pitigaiata
T: are si si-o mai putigaieste special la emisiuni ca sa faca pe smecherul
T: cand citeaza din basescu
Umma: oare mustaciosii se plac intre ei? or fi toleranti unul cu altul?
T: mie nu-mi plac nici intre ei, nici separat
T: dar asta si cu mustacioasa de nevasta-sa s-or placea
Umma: cred ca-si lasa mustata ca sa nu li se vada parul din nas, altfel nu-mi explic
 
Deci nu, a treia dorinta nu-i nici cu politica, nici cu mustaciosi. O las pentru mai tarziu, sper ca nu se transforma si Pestisorul asta in Melc. Dar poate ca si Melcii indeplinesc dorinte.
 
Taguiesc pe Antimonius, pe Oama si pe Bebitzu. Nu ma injurati, rogu-va, mai mult decat m-or fi injurat astazi abonatii. Acum oricum n-o sa mai creada nimeni ca e insemnare noua pe bune.
 

22 responses to “Chestii tehnice, o leapsa, oligarhi si un deget umflat

  1. umm! ce mai faci?!:))

  2. io nu te-am injurat🙂
    m-am dixtrat…primele erau cu eurovizionu, si, neavind televizor, am mers pe mana ta🙂 zic: stie umma ceva ca prea le zice cu foc. musai sa tin cu romania, poate canta pe undeva in seara asta si eu nu stiu. ma umplusem de patriotism…la a patra notificare in decurs de 20 de sec m-am lamurit:) dar ceva ceva tot am facut, asa ca n-a fost degeaba. adica dupa o saptamana in care ma pregatesc sa emigrez cu macovei primele randuri din insemnarea aia recitita m-au ummplut de dragoste de tara…nu m-a tinut mult dar orisicat :))

  3. esti tu draguta ca ai scris aici despre mine, o sa ma faci nemuritor! :))

    astept A Treia Dorinta. cu drag. :*

  4. Ce sa fac, oagamaga, o maimutaresc pe lavinia cu gusha! Si dau lepse la prieteni, la pachet cu Xanaxion, care face sinapsa lucioasa! :))

    Shali… :)))
    Auzi, oare dragostea de tara se vindeca tot cu vibratorul? :))

  5. Pestisor lepsuitor… pai cred ca pe aia a treia o pastrez pentru corpore sano, mens sana, alea alea…🙂

  6. hihi, te-am mai citit odata. ce fain!

  7. Coltzuroaso, pasare rara! Asta-i jumatatea plina, pe care numai ochiul optimistului o vede.🙂

  8. Mai, tu iar ma … lepsu-pros-lamuresti:)
    Uite, nu zic nu, dar cer vreme, nu timp, pentru ca trebuie sa ma gindesc bine, dar foarte-foarte bine. Ce ma fac, Doamne feri, daca cer ceva aiurea si chiar se implineste?🙂

  9. Auzi, io stiu ca te lasi greu, da’ cand te lasi, e forever.😀
    Sa ai grija sa iti scoti oligarhii din cap in momentul procesarii dorintelor! :))

  10. avem rezerve nebanuite. pastrate la /in gheata. evident fara samburi😀

  11. Fata hai, esti dusa cu capu, eu leapsa nu stii ca am o etate, iar acu’ si la fav., nu ca ma bagi in almanahe.
    P.S. sa vezi ce craci are Daciana Sarbu.:)

  12. ete,vezi c’a inviat Pestisorul?
    eu ti-am fost zisa…
    si melcii indeplinesc dorinte da’ numa’ dupa ce se auresc

  13. Perm, tu tii helasul in ghetutze? :)) Fara samburi, atunci, ca zgarie la talpi.
    Dar nu stii ca unde e nevoie de mult helas e si multa dulceata? Ba stii!😀

    Bebitz, leapsa e recomandata la etatea ‘mneavoastra (oricare ar fi ea), face bine la articulatii… de ganduri si dorinte pentru Pestisorul de aur. Uite, doar ce am amintit de leapsa si te-ai si gandit la Daciana… poate se implineste! :))

  14. Lasa ca unii Melci mici au tastatura aurita, stiu io unul.🙂

  15. *gheatza😛

    cat despre "dulceata", ma bazez pe intreaga umanitate in unitate. ia te uita..da pe afara….zvonuri de cucerire a universului……..si de indepartare a dizidentei samburilor..

    dulceata stelara 2 (pilot)

  16. wtf?.. dupa sir Waters ‘flaming lips’?… ce salt intre extreme🙂

  17. :)) Au legatura si ei cu Pink Floyd: bizarerie, aranjamente muzicale psihedelice, show-uri elaborate… si chiar au fost nominalizati de o revista muzicala printre cele 50 de trupe pe care trebuie sa le vezi in concert inainte de a muri.
    Oricum, imi doresc sa-i vad mai mult decat mi-am dorit sa-i vad pe cei de la Placebo.🙂

  18. Deci faci politica! Sa-mi amintesti sa ma duc la referendum si sa-mi spui si cum sa bifez pe acolo, ca ma bazez macar pe intuitia ta. Azi s-o luat frizerita de mine ca habar n-aveam ca joaca Steaua cu CFR Cluj. Auzi, zi-mi si mie, si asta-i important?

  19. Aaa, meciul ala sigur e mai important decat ce indruga Frumoasa din Politica Bantuita.
    Da’ mai bine ne mai uitam la un film, ceva. Am gasit "The Life of David Gale", al lui Alan Parker (regizorul lui "The Wall") si acum sunt in pauza de blogareala dintre cd-uri.🙂

  20. Daca e sa ma iau dupa ce scrii in blog, as spune ca intr-o ghetutza ai helas, iar in cealalta dulceata de cirese amare. Si samburele… tusti! De colo-colo! Ca-s amandoua ghetutele lui, umplute de Mos Nicolae.🙂

  21. 1. Cînd am vrut să văd şi io chestia care ai pus-o aici de pe youtube in loc videoclip a afişat textul următor: "This video is no longer available." 😦

    2. Nu pentru că e mustăcios, cum sînt şi eu, şi nici pentru că mi-a fost coleg de clasă în liceu îl simpatizez eu ci pentru că îi merge mintea. Chiar şi atunci cînd nu sînt de acord cu el tot recunosc faptul că e băiat deştept. Iar soţia lui nu e mustăcioasă.

  22. :)) Cum ar zice marele Gutza, merge mintea la baiatu’, la baiatu’.
    Dar isteric e, recunoaste!😀

Lasă un răspuns

