Porcul rozz de la Praga

Pentru ca n-am reusit sa ma adun inca si sa-mi adun fotografiile si neuronii ramasi sa faca plaja pe stradutele din Praga (ei inca se kafkesc pe acolo cu alti rataciti), pun deocamdata numai porcusorul. De fapt era ditamai porcul teleghidat, care a fost lansat deasupra zecilor de mii de capete din Saska Arena in timpul piesei Sheep. Stiu ca acum scriu de parca toata lumea ar trebui sa stie despre ce este vorba, ma grabesc, ma impiedic in cuvinte, n-am nicio farama de rabdare, ma inghionteste entuziasmul. E si normal, a fost concertul vietii mele. In timpul celor peste trei ore de Roger Waters ma gandeam ca ar trebui sa am un chip in creier, sa inregistreze tot ce simteam, toate franturile de ganduri si stari, iar apoi sa fac copy/paste pe blog, sa nu se piarda nimic. Si m-am mai gandit la Didlee de cateva ori (porcusorul m-am grabit sa-l aduc aici special pentru ea), la Bebitza, la April, la Anot, la Alma, la Merlin666, la toti impatimitii de Pink Floyd, pe care as fi vrut sa-i pot aduce in buzunar in Saska Arena, care e cea mai moderna arena multifunctionala din lume. Camera era infasurata in geaca, geaca bagata in geanta… nu imi pot explica ce s-a intamplat de nu s-a vazut aparatul meu cand a trecut geanta prin masinaria aia.
 
Revin cu poze si vorbe, pana atunci enjoy the porc, pe care scria, printre altele, Kafka rules, iar pe fund, what an asshole Dick Chenney.
 
 
 
 
 

23 responses to “Porcul rozz de la Praga

  1. daaa…s-a mai dus o ocazie. incep sa ma intreb ce rost are tot chinul cu servici, bani..daca nu poti sa vazi un concert al trupei care ti-a marcat viata… :(( life sucks ( sometimes)

  2. Uof… dar macar m-am gandit la tine, tot e ceva. O particica din tine chiar a fost acolo.🙂

  3. Da, si eu m-am gandit la tine si mai ales la amicul care zicea ca se ocupa el de bilete, acelasi care mi-a tras-o si cu Al Di Meola, acelasi care acum promite ca se ocupa de biletele la Rolling Stones. Acu’, cu maxima sinceritate, nu prea as suferi in caz de lipsa la Rolling Stones, dar, din cauza de Waters multa vreme de aci inainte voi purta masca de camuflaj.

  4. Pai sa te inveti minte si sa nu mai astepti de la altii. Biletele la Waters le-am comandat pe net, iar cu Stones… au avut astia de la Vodafone oferta.
    Vezi si tu aici: http://www.bilete.ro/eventdetails.asp?eventid=159

    Siiii… hihihi… mergi la Red Hot Chili Peppers? La Munchen, nu-i departe. :))
    Deplasare la concert pret/pachet incepand de la 198 EUR/pers

  5. Mda.. ia 5000 de stelute asa la prima strigare. Pentru ca ai reusit sa bagi camera aia.
    In afara de mda nu stiu ce sa mai zic, dar promit sa fie asta ultima data cand plang pt ca n-am fost la concert.
    Multumesc ca te-ai gandit si la mine; in final ma bucur mult ca tu ai reusit sa fii acolo.
    In alta viata, cine stie.. o sa merg si eu, si merlin, si anot.. mda.
    🙂 Stiu ce zici cu faza aia sa inregistrezi toate starile, m-as baga putin in sufletul tau sa le simt.
    PINK FLOYD, DADADADA! :x:x:x
    Merci Umma }{

  6. La naiba, Panteroi, m-am intristat.
    A fost si Vera pe acolo… eu iar cu gandul la voi, care ati cantat pe blog. Sigur v-ati concentrat voi sa nu vada aia camera infasurata in geaca, stiu io!🙂
    Multumesc pentru stele mii… ai vazut ca si Waters a avut stelute din confetti?

  7. Cred ca aici o fost buba, ca amicul zicea sa ia fraierii de pe net, ca el umbla mult prin lume si-n Budapesta ajunge mereu si ca ia el biletele muuuult mai ieftine. Da coperti de vanzare n-aveau?:))

  8. Si tu l-ai crezut?😀
    Coperta de la Ummagumma era pe-acolo, atat. :))
    Mi-am luat si tricou, cana si afis!!

  9. umma e ca mumma mea, se gandeste la mine, multam mummagumma:)Da spune, cum a cantat?
    Sper ca 9 mai sa ma prinda la Sofia un pic de Gary Moore, dar am de facut vreo 2500 km.

  10. Am mai venit putin la porkul rrozz.
    Mi-e frica de astia cu politica lor, bine ca e porculetzul sa ma bucure hihi
    Pai lasa tu, nu te intrista, ca nah, o sa mai pierdem noi si altele in viata, trist ar fi sa raman eu surda😮 sa nu mai pot asculta never ever PF.🙂
    Eu ma bucur ca am umma sa ne povesteasca povesti🙂 Bucura-te si tu, da? :))

  11. 55555🙂
    Aaa, dar tu stii ca si eu, cind eram in alt P, in virful unui turn, pe la 11 seara (acelasi fus orar), ma gindeam asa: "Umm tre` sa fie acumm in acel P si se bucura de concert". Dar nu ma gindeam, zau ca nu ma gindeam ca se bucura de purcei rozalii:))
    Ia si de la mine niste stelute, pentru ca filmuletul tau mi-a inseninat seara.

  12. Bebitzule, a cantat! In prima parte a cantat piese de pe toate albumele Pink Floyd (aproape tot Wish you were here) si piesa lui, Leaving Beirut, iar dupa pauza, a cantat Dark Side of the Moon in intregime! A avut inca 10 muzicieni pe scena, spectacol de lumini, lasere, sonorizare excelenta, trei ecrane uriase, filmulete, efecte speciale (explozii, porc zburator, cosmonaut zburator, confetti, voci care curgeau parca din toti peretii, aveai senzatia ca te inconjoara) etc etc etc…

    Bine, ma, Panterr, ne veselim cat putem! Politica? Care politica?🙂

    Oamaaa, vezi ca si codul meu e magic? :)) Share-ummana pentru masStelute. Deci esti si tu iubitoare de porci… ntz ntz ntz…🙂
    Tie ti-am adus la-le-liii, la-le-liii :))

  13. Gata, gata, m-am executat, Laleao!🙂

  14. Vad, cum nu? gata era sa ma blochez de asemenea mirare:)
    Si unde e la-le-liii-le mele?
    Poftim?🙂

  15. m_u_l_t_u_m_e_s_c de relatare. eu plingeam pe afara, printre turnurile pragai, ca n-am putut intra la concert. si linistea aia care-ti tiuia in urechi, dupa ce ai iesit, era tot a mea, obidita, in seara aia in care n-am ris cu gura mea…

  16. Heeei, acum am vazut ca ai trecut pe aici.🙂
    Chiar erai acolo?😮 Si nu m-ai tras de maneca?

  17. Mai multe despre porc si Waters aici: http://www.huffingtonpost.com/michael-smerconish/roger-waters-
    Din care rezulta clar ca mesajele de pe porc au fost si sunt cam naive si cam comuniste, deci cam criminale (iar "kafka rules" e bagat la deruta).

  18. Am citit, doar ca superficial, pe diagonala. Mai interesante mi se par comentariile, autorul insemnarii pare destul de intolerant. Aprofundez, promit!
    Oricum, trebuie mai intai sa ne dumirim la ce se refera exact Waters cu acel habeus corpus, care conteaza.

    Egalul intre comunist si criminal e tot la deruta, nu?

  19. ieream😦
    la o nuntă, şi m-am trezit prea tîrziu, şi n-am ajuns la Neasemuitul!
    da’ ai povestit aşa formos că mi-a mai trecut din alean🙂

  20. moama, nunta la pragaaaaa! sigur a fost la fel de frumos ca la concert! mancarea era tot de-aia dulce si buna, care mi-a manipulat cantarul? :))

  21. băt of cors! eu am preferat să nu mă sui pe amărîtul în prima săptămînă, să n-am palpitaţii.
    şi am avut tort din medovnik, nu ştiu dacă ai apucat să papi aiastă prăjitură de-a locului – cu miere şi alune, uau!

    iar mireasa a purtat garnet tot de-al locului.🙂

  22. cine e hapţinătoriu… brava lui!😉

  23. Nu stiu cum se numeau toate prajiturile pe care le-am… admirat!😀 Eh… :))

Lasă un răspuns

