Poezia plimbareata si imprevizibila

Poezia plimbareata si imprevizibila

Bântuie parfumul gros de primăvară (imprevizibil.ro – eugen)
Un piersic roz mă-mbie c-un sărut pe nara (somnoros.stealthsettings.com)
În iarbă greieraşi şoptesc duios (imprevizibil.ro – Arabella)
Un vers de idiom anevoios… (ecostin.com)

Mi-e dor să sar şotron într-un picior (catastif.com)
Şi vei uita că-ncerc să te omor. (thetudor.blogspot.com)
Mă duc, mai bine, să culeg urzici (monicaspune.blogspot.com)
De sub mici burtici de-arici pogonici, (mamabashik.nahturalia.horg)

În cimitir străbunii dansează ca şi când (mahala.ablog.ro)
Nimic n-ar mai veni curand. (artistu.blogspot.com – Andrei za “Artist”)
Nici sexul oral nu-i ca altădată (sunhunter.filozofie.ro – Adrian Ciubotaru)
Sperati macar ca va fi fata! (andreirosca.bookblog.ro)

O veveriţă apare brusc dintr-un tufiş (andressa.ro)
Un copywriter bun ar pune-o pe-un afis. (culturavura.fourhooks.com)
Şi-afişu’ pe un stâlp pe care veveriţa (luciat.wordpress.com)
Serveşte chipsuri cu furculiţa (www.weblog.ro/maddish)
De pe crucea luminată cu neon am salvat un Isus (poesis.weblog.ro)
Doua picaturi de sange si o ruga dusa-n sus (bluedaysblog.weblog.ro).
Dar Postul a trecut si l-au papat pe Iepuras (ummagumma.weblog.ro – Umma)

De jur-imprejur iarba e rosie pe imas. (oama.ablog.ro – Lali)

Dupa, am stors lamaia pana am iesit din ea (permafrost.ablog.ro)
De-i primavara, stropi acri merg si in cafea (eu.fumez.ro – Marie Jeanne)
Asa ! Sa treaca Greata Lumii, spune Vocea. (voce.ro – Cristian Greger)
Un vis frumos o’nlocuieste. Pe ea, greata. (www.visurat.ro – VisUrat)

Lasă un răspuns

