If c(l)ause

Mai demult, cand era ziua lui Simon sau a lui Garfunkel, ziceam ca  yes, I would, if I could, si tot eu imi raspundeam  ca I will lay me down like a bridge over troubled water. Si poate ca intr-o zi voi fi chiar podul. Sa treaca dincolo batallions of strangers, dar asta e din alt cantec. Era mai demult. Atunci mai ziceam ca nu ma pot scrie pe ecran ca pe foi. Ma opreau rasuflarile din ceafa, se putea sa fiu chiar eu acolo, altfel de ce sa-mi fi pasat?  Acum pot, m-am obisnuit cu strainii.  Treceti batalioane… 

5 responses to “If c(l)ause

  1. Cat de putin cuvinte.cat de mult spui.

  2. Cateodata, intr-adevar, mai putin e mai mult.🙂

  3. vinim, vinim, da mai greu ca e cale lunga🙂

  4. 🙂 cu deltaplane virtuale

  5. so nice🙂

Lasă un răspuns

