De colorat

Cand visez, visez in culori, dar nu cred ca e semn. E doar colorat si atat. Uneori, visurile au mai multe culori decat exista in lumea pe care o numim doar printr-o conventie realitate. Acum inca dorm. Si ma uit la tine asa, printre respiratii egale. Ma uit la tine si vad roz. Mi se moleseste sistemul imunitar si o raza de soare trece de bariera jaluzelelor si mi se asaza pe pleoapa stanga. Acolo durea pana mai ieri. Ma sterg cu maneca, e durerea mea la urma urmei, de ce sa mi-o vindece? Asadar tu acum, pentru mine, esti roz. In ce culori ma vezi tu nu voi sti niciodata pentru ca habar n-am cu ce ochi ma vezi. Cu ochii aia mijiti complice si prietenos ori cu cei mari si mincinosi? Cu cei grijulii sau cu cei indiferenti? Cu cei buni si blanzi sau cu cei cu fulgere ucigatoare? Cu ochii cu rosu-n obraji, luminosi si indragostiti sau cu cei striviti de ura? Cum? Ochii nu mint? Dar poate-l mint pe cel care se uita cu ei. Ma apropii de rozul care esti, intind mana, normal, pentru ca niciodata nu ma pot abtine sa nu ating ce-mi place. In jurul degetului meu aratator rasare un vartej de verde. Si-mi dau seama ca si degetul e mincinos, zicea ca vrea sa mangaie, nu sa acuze. Un abur fugar imi atrage insa deodata atentia. Il urmaresc cu privirea si uit de tine si plec din tine. Alt crestet roz asteapta cuminte o aura tasnita dintr-un deget.
 

8 responses to “De colorat

  1. Ce-ai cu bietul roz? Si dai si tu cu verde🙂 Sunetul viorilor mai lipseste🙂
    Rozul e frumos. Lasa-l sa fie frumos. Copiii se nasc roz, ciresul infloreste roz (parca) si dupa ce moare rozul ne agatam cate 2 cirese dupa urechi si radem cu gura pana la ele🙂 Rozul nu tine in el nici furia rosie, nici albul pur si innocent. Rozul e joaca. Rozul iti da zambetul cu care treci peste gri-ul vietii. Rozul iti da calmul dintr-o furie neagra. Rozul iti da culoarea coralilor din oceanul infinit de albastru. Lasa rozul… ţipă la verde.. sau la albastru… sau la violet.
    }{ Umma. Tare draga-mi esti, dar stii deja🙂

  2. Pot sa-ti dau stelute la comentariu?🙂

    Iubesc rozul, chiar daca nu port haine roz. Se poate sa fie prea mult pe dinauntru, asa ca rozul meu are contur de verde, contrastant. Cele doua, cum ar spune un pictor, se exalta reciproc. Uneori efectul e electrizant pentru purtator. :))
    Ummbim fata Mi(s)titica.🙂

  3. Lasa ca mi-ai dat un cer intreg de stelute acum 2 zile }{
    Roz. Da. Pro-Roz! :))

    p.s. mai ce-aveti toti cu mica de mine? Vedeti voi ceva ce nu vad eu in oglinda? :)))

  4. La vie en rose. Pai nu-i mai bine sa te incapatanezi sa vezi frumos? Cu rabdare si cu vrere / faci din agurida miere… roz. :))

    p.s. aaaaaaaaaa :))

  5. Pe lung sau pe lat? :))

  6. Adâncime! :))))))))

  7. :)))
    N-am sa ma gandesc la prostii si am sa cred ca ai vrut sa zici "profunzime". :))

  8. Fiti cuminti.
    Misty este unmetruoptzecisiceva de roz.😀

Lasă un răspuns

