Fructe, flori, lepse sau scaieti

Pare rau. Ridichile scofalcite aveau verde de Paris in ele, doar eu stiam cum sa deal with si sa cope with, daca ma intrebai, iti spuneam.

Acum am mai plantat in gradinita asa: un kiwi, o rosie, un mar, un patrunjel, un ananas, o vanilie si un profiterol. Le las sa creasca si sa moara de moarte buna, n-am sa le bag in mixer sa-mi fac masti din ele. M-a laudat cosmeticiana ca am grija de ten. Ei, ashi! N-am nicio grija, ca-s lenesa, ii dau cu tigara si cu piedestalul, cu scena, cu poseta-n cap si cu nopti nedormite. Lasa, nu mai zic, ca tot degeaba. Mai bine mai scriu ceva de ras. Sau niste lepse, astea-s usoare. S-au adunat cateva: de la Nonentity, de la Shalimar, de la Marie Jeanne, de la Katerina.
 
Mirosuri care imi plac? Parfumurile de alcov nu, sunt grele, umflate, te doare capul, te imbacsesc. Parfumurile de aer, de fuga, de spatii deschise da. Acum am facut fixatie pe Dolce & Gabbana Light Blue. Si-mi mai e dor de mirosul casei lui tanti Mili, miros de panza si ata. Mirosul de nisip imi construieste singur castele in Spania. Mirosul de frezie e mai rau ca Red-Bull-ul, imi da aripi cu rezerve. Mirosul de iasomie se catara pe mine si ma copleseste, devin un emoticon cu capul in palme, dar numai noaptea.
 
*
 
Vorba preferata:
caldaram. ei kkt. ia!
 
Vorba nesuferita:
lasa vrajeala! esti cu capul! hai-hai!
 
Drogul favorit:
oamenii creierosi, jocul
 
Sunetul preferat:
uneori linistea, alteori pickhammerul
 
Sunetul nesuferit:
vocile isterice, usile trantite
 
Injuratura
Bou! Vita! (I love animals, though)
 
Pe cine punem pe viitoarea bancnota:
Pe Iulian Tanase. :))
 
meseria pe care n-ati fi vrut s-o faceti:
menajera
 
planta, arborele sau dihania in care v-ati reincarna:
femeie😀
 
presupunind ca D-zeu ar exista, ce v-ar spune dupa moarte:
– De ce n-ai jucat, fata, la loz in plic?
 
*
 
Motive pentru care ma dau jos din pat.
 
Ceasul desteptator, pe care il urasc, pentru ca nu ma desteapta, ci doar ma trezeste si ma tampeste. Il cam urasc, trebuia sa mai zic o data.
Tatal lui Merlin, care bate la usa sa spuna ca iarasi s-a spart teava de la baie.
Mirosul de cafea.
Intalnirea cu un om drag.
Planurile marete facute cu o zi inainte, din care duc la bun sfarsit 25%.
Ar fi trebuit sa fie 21 de motive, asa era leapsa, dar ce sa fac? Sa dau cu copy/paste pana la 21? Ntz.
 
*
 
Lucruri pentru care sunt recunoscatoare.
 
Sunt recunoscatoare lui Dumnezeu pentru ca mi-a dat intuitie si noroc, pentru ca mi-a dat drumul in lume cu toate cele la locul lor si pentru ca ma provoaca din cand in cand. Pentru ca m-a binecuvantat cu exuberanta, energie, optimism si veverite. Sunt recunoscatoare tatalui meu, unul din putinii barbati cu instinct patern. Mamei mele, pentru ca, desi avea RH negativ si doua sarcini pierdute, a riscat din nou, la 32 de ani. Le-am reprosat ca m-au facut la batranete, ce ticaloasa! Sunt recunoscatoare unui barbat bun, care m-a iubit cu rabdare si cu adevarat, care m-a imblanzit in proportie de 90%, care m-a invatat sa ascult muzica si sa citesc, care mi-a scris cele mai frumoase scrisori din lume, care mi-a suportat amanarile si m-a sustinut si cand meritam mai putin. Sunt recunoascatoare oamenilor de la care am avut ce sa invat, dar si celor ce au invatat de la mine. Oamenilor care ma uimesc, timizilor care ma lasa sa-i descopar, vorbaretilor cu care despic firul in 2048, bunilor care imi dau avant, railor care ma ispitesc, petrecaretilor care ma smulg din letargie, contemplativilor cu vorbe in priviri, egoistilor care imi deseneaza cu degetul pe oglinzi aburite, profunzilor care ma vad, o vreme, asa cum sunt, generosilor care, ametitilor care, escrocilor care. Imi mai sunt recunoscatoare mie, pentru ca nu mi-am batut joc de mine, pentru ca am stiut cand sa plec, uneori, sa dau drumul, alteori, pentru ca atunci cand alunecam pe tobogan, am deschis ochii si am pus frana, pentru ca am facut haz de necaz si n-am lasat amareala sa ma domine atunci cand a fost vremea ei si nici gasca romantica sa sucombe deep inside.
 
 
 
Intrati, intrati, intrati si lepse luati, avem di tati.
 
 

16 responses to “Fructe, flori, lepse sau scaieti

  1. Dadadaaaa ia sa iau eu leapsa de la tine cu forta.😀
    Umma sarummana! :))

  2. Voai, sa stii ca am tras cat am putut, dar m-ai infrant. Forzza Panterra! :))

  3. Luciditate………prea mult si/sau prea putin mintii!

  4. Mai bine sa fie decat sa nu. Cand vrei s-o si sa te ametesti, ii tragi un cap in gura. :))

  5. cred si eu…numai asta si ajuta!:)

  6. Pe mine ori ma prostesti cu lepsele astea, ori ma convingi. Cum e aproape imposibil sa ma convingi, incearca de ma prosteste. Ai mai reusit:))

  7. Eh, alea erau despre filme si carti, a fost piece of cake sa te pr… conving! :)) Dar crezi ca imi pot permite sa te rrrog frrrummos sa zici cum injuri tu cel mai des?😀

    Auzi, Lali, mai tii minte cand mi-ai zis tu neste kestii faine despre mirosuri? Cum era?😀😀😀

  8. Permite-ti:) Poate imi voi permite si eu sa:))

    Ehe, eu ti-am zis atitea chestii faine, ca nu mai stiu la ce sa ma gindesc:)
    Dar stii ca eu chiar azi mi-am amintit de una dintre ele? De scara interioara. TREBUIE sa scriu despre.

  9. Atunci injura, Lali, te provoc! :)) You have just been tagged.

  10. n-ai ramas datoare cu leapsa mea de acum o mie de ani🙂
    multumesc frumos…te citesc, te citesc iarasi si invat

    pupici multi

  11. Invatam mereu, niciodata nu se termina. Si blogareala m-a invatat multe, n-am sa mint ca nu-i asa. Pup u beck’s!🙂

  12. Injura, mai, dar mai suPtil.🙂

  13. da da.cam tot in sensul in care hamsterii au cozi de veverita:D

  14. ai zis ca lali injuraaaaaa!!!!!
    asta nu cred:)

  15. Duci la bun sfîrşit 25%?!?!?!?!?!?!?
    Eşti tare!!!

  16. Tare… mincinoasa.😀

Lasă un răspuns

