Dogville

– Deci sunt arogantă. Sunt arogantă pentru că îi iert?
– Nu vezi cu câta  condescendenţa spui asta? Tu ai o prejudecată conform căreia nimeni nu poate avea aceleasi standarde morale ca şi tine, aşa că îi desconsideri. Nu pot să-mi imaginez nimic mai arogant decât atât. Tu, fiica mea… îi ierţi pe alţii, gasindu-le scuze pe care nu ţi le-ai ingadui tie insati pentru nimic în lume.
 
Cum putea să îi urască pentru ceva care avea la bază doar o slăbiciune?

4 responses to “Dogville

  1. Lars Von Trier chiar are un film care se numeste "Idiotii" – poate cel care ti-a spus ca "Dogville" e naspa e vreun figurant de pe-acolo. :))

  2. am auzit un idiot spunand ca e naspa filmul. prin urmare, sigur e bun. inca nu l-am vazut. sunt prea ocupat cu filmul vietii mele, desi ma cam oboseste regia, iar figurantii fac pe vedetele:D

  3. Am respirat si eu niste aer nepoluat.🙂

Lasă un răspuns

