Voai!

Weblogul e asediat! Am incercat azi de cateva ori sa ma uit prin prospaturi, dar m-am speriat si am fugit. M-am mai intors, am bagat capul pe usa, dar am tulit-o iar. Cred ca un prof sadic de generala a venit cu clasa pe weblog. Dragi elevi, le-o fi zis, azi vom invata despre bloguri. Blogurile sunt un fel de oracole trendy. Pentru data viitoare, la dirigentie, fiecare isi va face cate un blog. Cine va scrie cele mai multe insemnari va primi dreptul de a-i da flori profesoarei de chimie. Cine nu-si face tema are nota scazuta la purtare. Iar daca va faceti cel putin doua bloguri, eu imi voi putea depune dosarul pentru gradatie de merit si drept rasplata va voi duce in excursie la Busteni.
Si uite-asa, azi am putut noi citi ca Parisul este capitala Frantei si este traversat de Sena, ca Avril Lavigne are un caine, ca Beyonce s-a nascut, ca Fecioara este semn de pamant, ca o FURNICA poate cara in spate un graunte jumatate, ca A vállalat ma kiadott közleménye szerint OEM partnerei számára már elérhető sau ca luci-89 e la profil bio-chimie. Am mai putut citi discutii de pe mirc, am putut vedea poze, am citit poezii cu aripi si suflet si infinit… eheeeei, a fost o zi plina pe weblog.ro.
 
Duomnule Admin, daca proiectul clasei continua sau daca, mai rau, devine un model pentru intreaga scoala, apoi pentru intreg municipiul, tara si Republica Moldova, nu ati vrea dumneavoastra sa faceti o pagina de prospaturi speciala pentru copii? Si daca tot sunteti acolo, nu faceti si una pentru Steaua-unicul nume, una pentru tzatze si prostii si una pentru Ovidiu Bufnila?

40 responses to “Voai!

  1. Subscriu :))

  2. Pana sa-ti raspund, sigur ma trece luci-89 pe pagina a doua. :)))

  3. Doamne sfinte, credeam ca am nimerit in alta parte, nu alta!Cu numai doua ocheade la prospaturi mi-am amintit de vremurile in care citeam Bravo si POPCORN si alte asemenea. Nu mai pot de ras, ultima fraza cu pagina de prospaturi pentru gimnaziu si ovidiu bufnila e geniala…si atat de adevarata! Ma semnez in petitie!

  4. subscriu si eu. tocmai am parasit pagina de prospaturi iar acolo e delir total. e noaptea bloggerilor vii. cred ca ar trebui sa ramanem grupati.🙂

  5. Hahahaaaaaahaaah!!
    Underhill, am imaginea: un grup statuar de bloggeri cu rictus pe figura, inconjurati de cohorte de elevi, in frunte cu O.B., care ii ameninta cu portofoliile. Repede, repede, group hug inainte de moarte! Sara, nu te uita in spate! :))

  6. :))))
    nu vorbiti de cohorte de elevi pentru ce eu astazi in metrou mi-am luat vreo doua ghionturi de la niste baieti cu cosuri pe fata. Noroc ca au coborat ca ma pregateam sa le dau cu sacosa cu carti in cap.

  7. Rusoaico… ma, cred ca astia or fi! Te-au urmarit si te-au incercuit pe blog. Vad ca le-au venit si ajutoare de la 12 A SAM! :)))
    Ne predam sau luptam pana la unul? :))

  8. aaaa acum inteleg ce mi se intampla, ce e zapaceala asta?
    subscriu🙂

  9. tocmai cand sa ma apuc mi-ai luat-o inainte, deh cu munca asta ma intrerup.deci voiam sa scriu ca imi sufla in ceafa. safve our souls. do something!! ( pe de alta parte ma gandesc la neingradirea libertatii)…cu toate astea…

  10. LOL
    intotdeauna exista si abuzuri. reactii sunt de toate partile. deocamdata am stopat afluxul de insemnari la prospaturi scotand optiunea automata de publicare in prima pagina. asta pana se vor prinde. sau poate au un profesor tare intre ale weblogging-ului. ce va faceti atunci ?

  11. Antonio, multumim! Incepeam sa cred ca suntem la mineriada copiilor… la fel de nevinovati si ei ca minerii de acum 17 ani, ca doar n-au venit de bunavoie, i-a obligat sefu’. :))

    Saracii copii, cum isi numara ei cele cinci insemnari obligatorii. Cred ca aia care au pus biografia lui Avril sau "poiezi" vor media 10 la info, iar ailalti, care au scris a lehamite "insemnarea 1", "insemnarea 2", etc se multumesc cu 5. :))

    JJ, de acord cu pagina pentru babalaci, macar stim o treaba! Uf, salele scrisului! ::)

    Mamamia, lasa, ma, ca nu e vina lor. Uite ce copii silitori si facatori de teme! :))

    Secret_life… auzi, da’ daca proful de iMfo e unul dintre noi? Cred ca se prapadeste de ras… oare sa-l iertam sau sa-l pedepsim cu 10 ture de webblog in mersul piticului? :))

    Sorella, proful care le-a dat tema le-o fi dat si linkul. Cred ca is cateva clase… :)) Bai, ce usor pun unii note! 😐

    Bogdan, cica situatia e partial sub control.

    Oaga… inspiratia cand imi vine / rup prospatura de sub mine, mai mai!😀

    Permule, tu esti sadic oricum, nu ma mir ca te bucuri ca ne-au lesinat kaprele din ograda. :))

  12. N-au nici un profesor, va zic eu:…pur si simplu unul din astia micii a descoperit smekeria si a scris-o pe tabla pt. toata clasa ( tot un fel de post de blog :-)))

  13. N-auzi ca au recunoscut ca e tema la info? Voai, dar tu nu cetesti prosTpaturile??? Ntz ntz ntz… :)))

  14. pentru o’nsemnare noua// imi dau inima in doua//
    foaie verde blog de-as fi//de copii io as fugi//
    :))
    mah copii!lasati-ne ma si noua spatiu de joaca.
    ce naiba!numai voi,numai voi!!
    hai!v-am pupat sa fiti cuminti,sa va spalati pe dinti,note bune sa luati pe parinti sa-i ascultati, mai,mai,off,off!!!

  15. Oaga, copiii astia te-au transformat in poeta… io zic ca n-ar fi rau sa mai stea pe-aici. :))

  16. stati voi numa sa vedeti cand le invat eu pe cele 7 pantere ale mele sa tasteze hihihihihi asta daca nu le da JJ foc inainte. LOL doamne ce ma distrati :)))))

  17. "pentru a te apropia de lumea aceasta, trebuie sa adopti exercitiul constant al subminarii evidentelor".

    hhahha!ma duc naibii acasa ca m-o tampit orasul asta:D

  18. Deci ramanem grupati, cum a spus Underhill! Alma, Shalimar, Sfinx, Kolo, fiti tari! :)))

  19. Stelutzeeeeeeeeeeeee! :jump: :)))))))))

  20. e noaptea bloggerilor vii. cred ca ar trebui sa ramanem grupati.🙂

    hahaha :)) Ce mi-a placut asta!
    Da, subscriu! Pajina speciala pentru Capu_de_Metal, Bufni, Steaua si gradinitele aferente!

    Puppi umma}}{{

  21. hai mai ummagumma lasa-i mai ca sunt si ei mici.
    Pai a trecut vremea jocurilor "frunza", "Tara tara vrem ostasi" si a sotronului.
    Ce vrei si tu acum?
    Suntem ca la bloc. Vecini.
    Pai ce, la bloc (era sa scriu la blog) poti sa-ti alegi vecinii?
    hehehe, ce insemnare misto!
    Un adevarat protest.

  22. Drept ii, nu ne putem pune in calea progresului, dar putem carcoti macar.🙂
    Si totusi… oare chiar ar fi imposibil sa fie mai multe pagini de prospaturi si sa poti sa alegi in care sa apari? Sau macar sa nu se mai bifeze automat casuta de prospaturi cand pui insemnare noua, asa cum era pana acum cateva zile.

  23. :)) Am pierdut blogariada…pana ma intorc io..termina copiii tema.😛

  24. he he, ummagumma, ummagumma!
    Pai tu crezi ca cei care nu-ti convin sa-i vezi sau sa-i citesti, nu vor face si ei la fel?
    O modalitate ar fi o filtrare de bloguri.
    Ceva gen spam ca la mail.
    Da’ crezi ca vom scapa de asa ceva?
    Hai ca ne mai amuzam si noi cu ceea ce gandesc "soimii patriei" din zilele noastre. :)))

  25. JJ, pupacioaso, buna dimineata!🙂

    a123, poate ca solutia ar fi sa o convingem pe "to’arasa" copiilor sa faca ea un rezumat… hai, trei rezumate… asa as mai avea si eu o sansa sa va gasesc insemnarile :))
    Ca asa, uite, un lucru bun, care da identitate si valoare weblogului, adica pagina de prospaturi, se transforma in CevaInutil (ca sa parafrazez un alt spammer, din categoria celor care apar cu albastru) sau de-a dreptul enervant.
    Antonio, help!

  26. Mai copii mai, blogul (in)(e)volueaza… -alegeti care va place. Astea erau si pana acum dar nu stiau copchiii sa dea Prospaturi probabil. Lasati-i mai sa scrie, e dreptul lor la repli..aa..blog! Da! (ca mai am putin si-mi dau singura cu articolu ala in cap). Eventual sa se imparta in 18+ si restu? Nu de alta, dar pe mine una nu ma deranjeaza. M-am abonat la aproape toate blogurile ce mi-au placut si acu mai citesc din cand in cand una-alta. Lasati ma copchiii sa se bucure, nu le ucideti creativitatea! (zic eu si imi asez si mai bine ochelarii pe nas, tzuguind buzele ca profesoara mea din generala). Totusi pentru ei, poate merge o pagina separata. Daca chiar se vrea ceva. Sau sa ne faca noua o pagina de babalâci tristi si notorii :)))

    Pupi }}{{

  27. copiii se joaca de-a "am un blog, scriu ce pot"…e mai bine decat sa se joace de-a "cum pot sa fac bani usor si repede"

  28. nu ii mai suport deja…:((

  29. probabil ca sunt singurul care se amuza. hai mai umma fi si tu mai ummenoasa (cu copii).

    au tema la info, sa faca 5 insemnari. probabil ca sunt pe ultima suta de metri. oricum, ii gust mai mult decat pe cei de la jurnalistica care la randul lor, au "teme" legate de jurnalismul online si scriu despre tot felul de crapuri, matrimoniali pierduti si altii alde pielea geacelor

    toti astia scolareii, sunt mult mai funny decat unu care nu isi mai baga madularu in iubita sa nu o consume, decat aia care iti plang divorturile si alti mici extorcatori sentimentali.

    hai cu infooo!!

    PS> sunt politcosi mai, se prezinta:))

  30. copiii*, la restu nu mai fac ertaa

  31. pana acuma nu am remarcat ca nu am avut timp, dar incep sa am panichez :)))) facem un pardid?
    =)))

  32. totusi nu inteleg cum de au nimerit exact aici sa-si faca tema? oare cati is? :)))))

  33. Subscriu la petitie!!!

  34. umm/ule!daca o dam anonima o semnez si io:D

  35. Blogariada… Edelia, ti-am furat titlul!😀

    Didlee, cand vor invata panterele sa scrie pe blog, insemnarile lor vor aparea cu roz si vor avea buton special.

    Oaga… daca orasul n-are nume, putem sa-i spunem Dogville.

  36. Apriluuutz! :)) Sa fugim, dar sa nu ne imprastiem!

    Secretoaso, da’ daca data viitoare le da tema sa hackareasca 5 bloguri de caciula? :))

  37. pupupuuuuuu pupupuuuu
    vreau sa stau si eu aici

    unde inca n-au ajuns ei.
    sau au ajuns?! sa fugimmmmmmmmmm

  38. Umma, vazusem, dar n-am crezut. Adica, nush, e prea de tot….?!?!

Lasă un răspuns

