Baietii rai

Un pustan mi-a spus: gata, stiu cum se cuceresc femeile! Cum, ma? Le ignori.
 
Pe de alta parte, tot aud cum femeele insele fac apologia baiatului rau. Pai nu-si merita ele soarta, nu-si semneaza ele singure certificatul de masochiste mici, de victime trecute, prezente si viitoare? De ce sa vreti voi baieti rai? Pentru a-i ingenunchia, desigur, pentru a va dovedi ca sunteti puternice si veti reusi voi sa deveniti "the one" acolo unde alte 10 nu reusesc. V-ati transformat in vanatorese, furandu-i barbatului placerea de a adulmeca, de a incolti, de a ataca, placerea muscaturilor mici. Barbatul devine din ce in ce mai lenes, dar si mai deprimat. Ignora si primeste, maraie putin si primeste. Doar ca primeste din multe parti, fraierelor.
Baietii buni, coplesiti de teorii cu parfum de gogoasa sfruntata, hotarasc inca din adolescenta sa devina rai. Da’ rrrai! Pentru ca altfel ie fraieri si nu-i iubeste femeile. Sansa "apologistelor" (sau apolo_gashtelor) lui Mr. Perfect Evil e tocmai asta, sa gaseasca un baiat care doar face pe raul si care se plictiseste la un moment dat de masca fioroasa.
Dar daca, dupa ce se dau jos mastile, cei doi isi dau seama ca nu sunt decat doi straini, ca si-au vandut iluzii, ca, daca ar fi fost ei insisi si nu ar fi interpretat roluri obositoare, s-ar fi putut iubi? Ca e prea tarziu pentru chipul adevarat, ca trenul a parasit gara, ca nu se (mai) poate trece peste obisnuinte si peste ritualuri invatate pe de rost…
 
Daca intrebi un barbat-barbat cum trebuie sa fie o femeie, daca il convingi sa nu-ti raspunda cu gura, ci cu vocea interioara, iti va spune doar atat: sa fie buna. Cu toate conotatiile frontale si laterale ale cuvantului.🙂

19 responses to “Baietii rai

  1. hihi, misto

  2. Cred ca atractia femeilor pentru ‘baietii rai’ este determinata genetic. La fel cum tot genetica este si dorinta barbatilor de a avea cat mai multe femei. Orice am zice si oricat am vrea sa ascundem acest lucru, oamenii au fost, sunt si vor fi sclavii propriilor procese chimice. Suna cinic si complet non-romantic insa cred ca este adevarat.

    De-a lungul timpului am citit rezultatele mai multor studii care sustin aceasta concluzie: experimente care demonstreaza ca femeile sunt mai atrase de barbati cu voce groasa (indiferent de mesajul transmis de acesta), studii care au identificat ‘gena riscului’ si care explica de ce unii oameni sunt mai predispusi catre risc, etc.

    Pana la urma, definitia unui ‘baiat bun’ sau a unui ‘baiat rau’ este pur sociala. Imi amintesc si de un studiu care spunea ca femeile sunt atrase de ‘baieti rai’ (in principal in prima parte a vietii sexuale) insa cand vine vorba de castorie majoritatea prefera un ‘baiat bun’.

    Eu am fost intotdeauna un ‘baiat bun’ insa cred ca mai degraba din considerente morale. Nu imi place sa fiu inselat si poate de aceea nu imi place nici sa insel. Imi place sa fiu tratat cu respect si poate de aceea am si respectat intotdeauna femeile din viata mea. Sigur, am fost si sunt atras de alte femei, am avut si am fantezii, insa le-am tinut intotdeauna la nivelul de doar fantezii pentru ca asa mi s-a parut corect.

    Anyway, careful with that axe.

    Atheos – atheos.weblog.ro

  3. Coltzuroaso, hihihi, huh?😀
    Ia zi, ai stiut drumul sau si-a revenit weblogul?

    Atheos… wow!
    Stiu ca ai dreptate, dar e al naibii de trist ca tot ce facem si (credem ca) simtim sa fie doar chimie.
    Avem totusi liberul arbitru, dar daca te pui pe cugetat, iti dai seama ca nu foloseste decat sa te faca sa te abtii. Deci tot trist e.
    Despre vocea barbatilor nu cred ca era nevoie sa se faca studii stintifice, ar fi fost suficient un sondaj stradal. :))

    P.S. Liberul arbitru al lui Eugene zice ca nu va reteza niciun cap saptamana asta. Mai sunt 20 de minute din saptamana asta, Eugene are rabdare. :))

  4. M-am pus pe cugetat dar n-am putut sa stau prea mult pe el ca a inceput sa tipe ca din gura de sarpe ca vreau sa il strivesc. Drept pentru care concluzia la care am ajuns in timp ce incercam sa-l conving pe cugetat ca sunt pasnic din fire a fost ca intr-adevar liberul arbitru e bun doar ca sa te abtii. Insa te abtii de frica sa nu fii pedepsit ori frica este si ea determinata genetic🙂

    Asa ca eu am renuntat la liberul arbitru si acum imi pun toate sperantele in buna functionare a cutiei negre si evit pe cat posibil orice medicamente.

    Ma bucur ca Eugene e rabdator insa mi-e teama sa nu fie calmul de dinaintea furtunii.

    Atheos – atheos.weblog.ro

  5. Atheos, domnul Cugetat e cam isteric cand se plictiseste… i-o fi si lui deja scris in codul genetic, nu e vinovat, saracul. O fi prieten cu Eugene… in asta nu pot sa am incredere decat cand doarme. Acum ma intreb: daca ma pun pe Eugene si-i dau toporul lui Cugetat, oare e vreo sansa sa se schimbe ceva? Cugetat si-a vedea de treaba lui (adica de cioplit cu… hmmm… cap), iar Eugene cel iresponsabil n-ar mai speria pe nimeni.

    Deci daca nu m-a offt(op)icat nimeni, am facut-o singura, dupa bunul obicei. :))

    Oaga, adica daca n-am mai zice, n-am mai fi? Deloc. Ca vorba face pe om.

    Coltzurinna, teoretic da, dar practica ne omoara. Si Eugene ala psihopat… pardon, psihedelic. :))

  6. iti mai spun eu o metoda, minciuna. Dar daca n-am mintit vreodata vreo femeie decat in scopul obtinerii unor foloase cuvenite, inseamna ca sunt baiat bun, nu-i asa?

  7. Citeodata natura isi impune nevoia de echilibru si alege ea pentru noi. Astfel incit, baietii rai aleg fete bune, iar baietii buni, fete rele. Sau cred ca aleg, ceea ce e acelasi lucru:))

    Nu stiu daca e orgoliu, prostie, inocenta sau echilibru natural, dar din pacate cam asa se intimpla. Sau sa zic din fericire? :))

  8. Stoik, nu-i, ma, de oftat, e de zambit. Sau de plecat in codrul verde.

    Anotu, pasere rara… Tu esti baiat bun, dar sa trecem peste asta.🙂 In legatura cu minciuna… cred ca cea mai buna minciuna e adevarul. Fetele au prostul obicei de a se minti singure ulterior, asa ca nu-i mai bine sa nu te simti tu cu musca pe sepcutza?

    Oamo, comentariul tau m-a facut sa ma uit din nou peste insemnare. Am observat ca am zis "baieti buni", nu "barbati buni"… ceea ce ar fi ori un pleonasm, ori un oximoron, inca nu m-am hotarat. Oricum, ar fi o greseala. Barbatul e barbat si atat. Daca e "bun" sau "rau" inseamna ca inca n-a trecut de nivelul "baiat".

    Si ma mai izbeste ceva, iote: e nedrept oare ca expresia "baieti buni" denumeste chiar niste baieti buni, pe care-ti vine sa-i iei acasa, iar "fete bune" e de fapt un eufemism? Ca stim prea bine in ce context se foloseste.

  9. aaaa!buna dimineata! cine zice ala e…😀

  10. stiu drumul, ca daca nu mi-l arata nimeni, l-am gasit si singura. Ma hilizeam ca eu am ajuns la concluzia teoretica: "mie sa imi fie bine, restul…."

  11. Da si nu. Sa le luam pe rand.

    Da! Pentru ca suntem prosti si credem ca ceea ce obtinem usor e lipsit de valoare. Dorim ce ni se refuza, pretuim ce ni se refuza, ajungand sa credem ca iubim ce ni se refuza.

    Nu! Pentru ca nu suntem toti masochisti, pentru ca iubim, pe langa omul respectiv, si felul in care ne simtim langa el. Daca e cineva caruia ii place sa traiasca banuind, pandind, scormonind, suferind, balacindu-se in incertitudini, e treaba lui, dar sunt oameni pe care ii pierzi in momentul in care incerci sa-i faci gelosi sau neimportanti. Me included, desi nu e vorba de mine aici. Cum se spune, are balta peste… nu pot intelege de ce sa suspini dupa ce nu poti avea (NEVER EVER!) in loc sa ridici ochii din podea si sa-i zambesti celui sau celei care chiar te (poate) face sa te simti special(a). Sa ramai demn cu tine si, in acelasi timp, cu ceilalti… mare lucru!

  12. sint curios ce crezi tu despre teoria pustanului. se cuceresc femeile prin ignorare?

  13. Uof. Pai eu cind am zis buni/bune si rai/rele m-am gindit la notiuni in stare pura, fara conotatii.
    Acum, daca recitesc ce-am scris, imi vine sa rid. Dar atunci zau ca eram serioasa.
    🙂

  14. :)) Ai avut ghinion de-un cetitor neserios, in cazul asta. Cum, ma, fara conotatii, tocmai tu? Ai uitat de "bun rau"? Ala ce era, b sau B? :))

  15. N-am uitat: era bunrau:)
    Ce vremuri. Ce vremuri! Ce vremuri?

    Hehe.

  16. sexul se face cu creierul sau cu "procesele alea chimice"?

  17. Cu amandoua, ca doar nu se exclud.

    Peste ce insemnare ai dat si tu, Carolino.🙂

Lasă un răspuns

