Invataturile lui nea Goe Roblogfest catre fiul sau, Pinochio

Cu ocazia Roblogfestului (multumiri pentru voturi!), am dat peste o serie de bloguri care in prima faza m-au entuziasmat, apoi m-au inhibat, m-au umilit, m-au dezintegrat, au jucat tontoroiul pe mine. Nu, nu e vorba despre cele din fruncea listei, pe ele, cu exceptia a doua-trei (pe care le-am si votat, d’oh!), le-am ocolit pana acum si o voi face si de acum incolo, pentru ca nu-mi spun nimic. Blogurile care m-au facut farame si m-au aruncat in cele patru zari sunt cele dinspre mijloc-sfarsitul listei de invingatori sau nu sunt deloc pe lista, iar eu am ajuns la ele pasind, sontac-sontac, din link in link. Autorii blogurilor astora imi dau senzatia ca, daca te-ar invita la un suc, ti-ar recita din Heidegger si nu te-ar face un blues decat pe muzica experimentala a lui John Cage.  Si mi-a fost rusine ca in ultimii ani preocuparile mele, problemele mele, supararile si bucuriile mele au fost de om, nu de intelectual.

 

12 responses to “Invataturile lui nea Goe Roblogfest catre fiul sau, Pinochio

  1. Asa am simtit, zau.
    ………

  2. Umm-ule, vorbesti despre blog, asa-i? Aici ai fost mai mult om decit intelectual. Asa inteleg eu insemnarea ta. Si zau ca nu vad nimic rau in asta. Pentru ca blogul oglindeste doar acea parte a personalitatii noastre pe care simtim nevoia sau sintem dispusi sa o dezvaluim.
    Ba, mai mult, tu ai ales sa dai o anumita forma blogului tau si ai facut-o cu sinceritate. Bine si frumos.
    De ce ti-ar fi rusine, draga mea?

  3. Nu vorbesc despre blog, buey! :)) Dansezi? Am Roratorio in background.😀
    Pup Oama mea! –o–

  4. pup si eu pe ummagumma cu a ei voce frumoasa!🙂

  5. Mi-ai lasat stampila pe obraz si mi s-a pitigaiat vocea de emotie! Pup si io, sa ma razbun. :))

    Sa-mi tineti pumnii maine, de fapt nu pentru mine, pentru niste Danutzi, da’ emotiile lor is la mine, in bozonarul de la piept. 🙂

  6. Dansez, dar cam schiopatat ca ma doare un picior:( Stingu, smiorcaitu de el, cred ca am calcat gresit si imediat ma da de gol:)
    Pup Umm neinduplecat si neinfricat!

  7. Si tu esti cu bubele pe stanga, dara. Daca ne sprijinim stang-ile, oare minus cu minus da plus? Sa ne spuna un matematician om-os si inimos.🙂
    Neinduplecat si neinfricat… :))) Zuzi!

  8. Da-mi un buzz cind apare om-osul cela. Daca apare.
    Ma rog, daca exista:))

  9. Lasa ca vine el, Oamo, iar daca nu exista, il inventam.🙂

    Am citit insemnarea dracusorului, care face trackback la insemnarea mea… dincolo de faptul ca inca nu mi-e clar cum se fac trackback-urile astea, mi-a placut mult atmosfera creata acolo si mai ales formularea "destinatii aparte pentru cei care le merita."🙂

  10. te-am descoperit tarziu, dar posturile tale de "om" si nu intelectual, imi plac, asa ca de azi, esti in lista mea de favorite, precum si in directorul de la Mozilla, Dmoz.org.

    Un saludo din Madrid!

  11. Iar eu am descoperit si mai tarziu comentariul tau. Multam intarziat!🙂

Lasă un răspuns

