Tic-tac

Daca as vorbi cu mine (dar inca nu, pentru ca-s suparata), mi-as spune: esti tic-tacoasa. Asa, pe ceas, ca taximetristii, un tic de blandete, un tac de ticalosie. Iar daca-mi mai zice unul ca l-am folosit, ii pun un podcast cu textul urmator: da, da, pe toti ii folosim, sa ne exersam tot ce avem de oferit.

18 responses to “Tic-tac

  1. tic tac toe. toe ramane partea aia ascunsa.

  2. chiar asa, spune-mi, de poti: mai e ceva ascuns tare tare tare in tine? ca si chestie generala. nu ceva ce ai facut si nu ai spus nimanui, ci asa, o bucata din tine.

  3. Stii ce cred? Ca tocmai cei care aparent spun mult spun de fapt cel mai putin despre ei. Si nu ma refer neaparat la spusul cu vorbele.
    Se mai intampla si sa descoperi lucruri noi, pe care nici nu le-ai banuit in tine, sa te surprinzi pe tine, adica, ceilalti aproape ca nu mai conteaza in momentele alea.
    Doar pietrele sunt previzibile, iar uneori nici macar ele.

  4. Eu am vorbit azi cu mine, in compania unui prieten. Si vorbind noi asa, toti trei, eu cu mine si cu un prieten mi-am dat seama ca si eu, ca si tine, la tac sunt ticalos. Pai ce, de aia sa intrerup dialogul cu mine (si cu cine s-o mai gasi prin preajma)! Nuu, abia devine mai interesant.😉

  5. Adica la semnalul TAC nu taci? De TIc-alos ce esti. :))

  6. tac/ticoasa adunare,frumoase tic/uri,nenumarate tac/uri////tica/loasa oaga si tacu/ta maga va saluta tac/ticos!:)

  7. :)))
    Le-ai TIC-luit cu TAC-TIC-a.
    Tic-tac-ul nu e deloc tac-tic, uof!😀

  8. Va lipseste conTACtul cu tactul lumii, ticaiti TACANITI ce suntem

  9. La cite s-au spus aici, io, cu voce firava, comentez doar atit: Doamne ajuta ca ceasul face tic-tac si nu tac-tic:))

  10. Adica…
    are tactica tictacului / chiar in varful acului.

    Auzi… da’ cand INTORCI ceasul, nu se schimba si sensul acelor din tic-tac in tac-tic? :))

  11. offtopic: am visat in dupa masa asta ca discutam cu tine. era f tare chestia, ca efectiv iti vedeam asa clar fatza. deci sigur tu erai, si te si apelam cu umma.
    prostia e ca desi imi ziceai tot felul de chestii interesante, asa mi s a parut ca mi-ai vb cam 2 ore.. si eu am zis la final ca ok ma voi trezi acum si voi pune in practica ce mi ai spus, cand am deschis ochii mi am mia adus aminte doar ca ziceai ceva de mamaliga. ATAT! pfff :)))

  12. si aia vroiam sa te intreb, mai tii minte ce mi-ai zis in visul meu? :))))))))))))))))))))))) oricum, cert e ca erai in faza TIC.😀

  13. Ne-ai pus eTICheta, TAC pac! PracTIC, ai dreptate! :))

  14. Mai sus ii dadeam dreptate lui Kolo, dara. :))

    Rozzo, daca vorbeai cu umma, era clar TIC, deci sigur te invatam de bine. Da’ poate era gumma tac_anita deghizata in zana maselutza si te mintea cu tot felul de inchipuiri. In cazul asta, bine ca ai uitat, ca o puneai de… mamaliga. Pfffff :)))

  15. Eu am venit sa te aud cum zici ca mi-am pus incaltzarile la dispozitia turmei, si mai nou si banii. Cred ca daca te ascult in fiecare dimineata cu treaba asta ma voi simti mai bine. :)))))))))
    Umma ce bine ca existi! :D:D:D

  16. Ce bine ca esti, ce mirare ca sint… :))
    (am sfaturi noi despre mamaliga, ma mai visezi ummpik?)

Lasă un răspuns

