Google cautare

Nu ca ar putea fi o poezie? Ar putea.
 
injuraturi
hlizeli
alergie la leucoplast
machiaj nereusit
maricica
the universe
poesis si umma
pisica13
epava titanicului
cantecul pompierilor
 
barbat inselat
vajjj
miriapod megaeruptie vibratii si zgomote
referat despre cartof
picioare desculte de femeie
simturile la iepuri
martisoare fluturi
jocuri barbi
fotografii gesturi frumoase
jocurile alea cu fete in care trebuie sa bei bere pana le dezbraci
compunere despre iarna, soarele si omuletii de zapada
zeii au cazut in cap
se dau doua sfori care ard fiecare exact o ora
 
gumma ummo
a fi femeie
scris chinezesc
copiii din cr
adidasi gazel
lista personala a lui dulce
mesaj de iertare repros sms-uri urate
am visat tigari aprinse
capsuni agatatoare
 
dan puric don fiul
barfe
rebus incredere
am un baiat nu zece
 
curiozitati despre caracatite
carcei in zona gatului inima
reguli pentru insula mea
 
poze doar cu funduri
de dragoste 2007
oameni cu sange pe piele
cu mica siren
 
furci caudine
orasul meu frumos
orhideea floricica
demnitatea increderea
neveste in p… goala
 
despre turnul eiffel in engleza
culorile in limba engleza
barbat obsedat
vreau poze cu barbati dezbracati
intunericul
in limba engleza
prieteni falsi
felicea
barbii au bale
beau-beau
 
numai cu regi printese regine
zgarda cu aer
imi ordonez muzica
lucruri de hartie acasa
scorbura plina
labagiu
du-te invartindu-te
 
universul in coaja de nuca
sare cursorul aiurea
 
 
I’m your stranger! Jump!
lockedReferrer

22 responses to “Google cautare

  1. uma guma*, mi-a placut mult numele acelui link
    " oameni si alte nelinisti " .🙂
    Nu te supara ca ti-am prescurtat numele, te rog.🙂

  2. Nu ma supar, am "m"-uri de rezerva.🙂

  3. chestia e ca io desi nu ma joc si am doar zuma si luxor (care-s tot mancarea aia de peste) mai am si jocul ala in care tre sa bei bere ca sa dezgraci gagici . lol

  4. Ei, atunci probabil ca te cautau pe tine si au gresit drumul. Ma intreb pe cine cautau aia cu pozele DOAR cu funduri. :))

    Asa. Si pe care l-a apucat sa arunce cu stele aiurea? Or fi de la gugl, ca i-am facut reclama?

  5. pe mine nu, io tocmai mi le consumai in interese personale si subiective :)) nu mai am stele pt urmatoarea luna, tre sa scot repede o genialitate din mine sa va fac de ele.
    ma sa stii tu ca si aia cu fundurile tot pe mine :)) ca intelegi in asa hal mi-a crescut incat oricat incerc sa intru cu totul in poza tot numa fundu iasa.

  6. cu alte cuvinte tu efectiv tre sa mi multumesti mie pt trafic. :))))))

  7. :)) Dupa ce ca esti posesiva si paracioasa, mai si exagerezi… of of! :))

    Ala cu insula si caracatitele sigur o cautau pe mamamia, aia cu tigarile aprinse pe lali, aia cu barbatii dezbracati pe a123… iar pe mine cred ca numai aia cu injuraturile, ca vin zilnic.😦
    :))

  8. Efectiv iti multumesc. Vrei niste stele? :))

  9. poesis si umma
    iata ca si cautatorii in google ne-au asociat🙂

  10. si nu te cheama Alina si nici Mihaela? nici Daniela? cum imi spun mie prietenii ca trebuia sa ma cheme. nici Ana-Maria? cum ma botezase mama in burta ei, dar ceilalti n-au fost de acord. trebuie sa fie ceva la mijloc🙂

  11. Da ‘oamagamma’ nu ti-o dat?😦
    Ia cearta-l, te rog, ca altfel ramii cu pulsul scazut:)

  12. Nici, nici, nici.🙂 Dar am fost Ana, intr-o alta viata, asa cred, de-aia ma tot zideste Manole.
    Cand eram in burta, ma chema… George. :))

  13. Poesis… da, ma. Si daca-ti mai spun ca cineva de pe aici era sigur ca ma cheama Alina…🙂

    Omuleatzo, cred ca era acolo, la hlizeli. SubLALImminal, asa.🙂

  14. Efrectiv ma multumesc multumirile multuminde. "vreau poze cu barbati dezbracati in limba engleza, ca de preiteni falsi m-am saturat. beau-beau"

  15. beau-beau cu simturile ca la iepuri, de frica sa nu vina labagiul in limba engleza si sa intru vajjj in categoria de oameni cu sange pe piele… fi-r-ai al naibii de cursor! :))

  16. io nu am inteles "barbii au bale". e vbde papusi? sau de christian bale? care se are unu pe altul? bala pe ala sau barbie pe ala?

    adica un fel de barbii[le] au [wiedersehen] bale?

  17. Ehei, ce bucurie daca l-a cautat cineva pe Christian pe blogul meu! Imi cam place, asa.
    Sau poate era vorba despre papusii masculini, fratii lui Barbie. Aia de li se zice secs masini. :))

  18. aa..simboalele:d

  19. Sim_Bolile, da.

  20. cica astia de la Google s-au suparat ca lumea a inceput sa foloseasca verbul to google cu sensul de search the web. adica brandul s-a dizolvat in constiinta publicului.

  21. In loc sa se bucure, auzi la ei… asta e semn ca-s cei mai tari. Si eu zic ca gugalesc.🙂

    Cum suna asta: am gugalit pe yahoo dupa niste adidasi nike, iar cand i-am gasit, am printat pagina si am xeroxat-o la xeroxul minolta. :))

  22. ce ma nu aveti nici unu dictionar roman-englez

Lasă un răspuns

